LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Good Insurance

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
amheere
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 nov 2006 19:22

Good Insurance

Ongelezen bericht door amheere »

Ik ben gebeld door Good Insurance. Zij bieden aan om verzekeringen over te nemen en hierop 10% procent korting te geven. Ik kan op internet niets negatiefs vinden.
Heeft iemand enige ervaring met dit bedrijf?

rednax
Berichten: 158
Lid geworden op: 11 dec 2005 14:01

Re: Good Insurance

Ongelezen bericht door rednax »

Nog nooit van gehoord.

Het is natuurlijk makkelijk om te zeggen dat ze 10 % goedkoper kunnen.

Laat ze in ieder geval niet weten wat je nu betaald en laat hun eerst maar 's met voorstellen/premies komen en kijk dan wat dit scheelt t.o.v. je huidige verzekeringen. Grote kans dat het niks scheelt of zelfs duurder is. Natuurlijk kan de belofte ook wel waar zijn.

Vaar ook niet blind op de hoogte van de premie, die is niet altijd heilig. Iets meer betalen en betere voorwaarden valt ook wat voor te zeggen.

tinekewiel
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 dec 2006 18:17

Re: Good Insurance

Ongelezen bericht door tinekewiel »

je hoeft niet achterdochtig te zijn, ik ben goed bekend in het verzekeringswezen en ken ook een van de initiatiefnemers, uit onderzoek blijkt dat mensen die een goed doel steunen een beter risicoprofiel hebben, en dus minder kans op schade. vandaar dat zij echt die 10 % korting kunnen verlenen, met dezelfde polis die je nu hebt. Waarom teveel betalen???

loesje 2
Berichten: 406
Lid geworden op: 08 nov 2006 20:05

Re: Good Insurance

Ongelezen bericht door loesje 2 »

Ik zou maar wel uitkijken! Goedkoper wil ten eerste niet altijd zeggen beter. Vooral bij verzekeringen vind ik de polisvoorwaarden veel belangrijker dan wat het precies kost en 10% is nou ook weer niet zo'n korting dat ik daarvoor alles zou oversluiten.

Vraag waar hun bedrijf gevestigd is en kijk dan in het online handelsregister van de kamer van koophandel, daar kun je in ieder geval zien met wie je te maken hebt.

bolleke
Berichten: 228
Lid geworden op: 20 nov 2006 00:05

Re: Good Insurance

Ongelezen bericht door bolleke »

of ze geven van de 20% provisie 50% weg en is een korting van 10%. net zo makkelijk en toch goedkoper. Nee polisvoorwaarden zijn veel belangrijker. Toch lullig als je geen schade uitkering krijgt terwijl je wel premie betaald!!!!

Gesloten