Casema heeft van de verkeerde rekning geld gehaald voor de kabeltv.
Ik betaalde altijd per acceptgiro maar vanaf deze maand per machtiging.
Nu had ik 1 keer betaald via de rekening van mijn moeder en daar hebben ze nu ook het geld vanaf gehaald terwjil ik op de machting mijn eigen rekeningnummer had opgegeven. Ik probber ze te bellen maar het is een 0900 nummer en je moet gemiddeld zo`n 15 a 20 minuten wachten.
Wie heeft dit probleem ook???
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema betaling kabeltv
-
Re: Casema betaling kabeltv
Hoi hoi
Ja zoiets had ik ook,heb 3jaar bij me ma gewoond en van me ma naar waar ik nu woon,verhuis bericht gestuurd en wat denk je ,noemen ze me mevr J..das me moeder dus,heeft me zon 2 jaar geduurd uit te leggen dat IK haar dochter verhuist is en niet mijn moeder,maar bij me moeder werd gewoon zoals altyd automatisch alles afgehouden?? dus dat was bijna dubbel betaald ,en reken er maar op dat je NIKS terug krijgt al moeten ze er voor frauderen wat ze doen,maar terug betalen vergeet het maar.
succes
Ja zoiets had ik ook,heb 3jaar bij me ma gewoond en van me ma naar waar ik nu woon,verhuis bericht gestuurd en wat denk je ,noemen ze me mevr J..das me moeder dus,heeft me zon 2 jaar geduurd uit te leggen dat IK haar dochter verhuist is en niet mijn moeder,maar bij me moeder werd gewoon zoals altyd automatisch alles afgehouden?? dus dat was bijna dubbel betaald ,en reken er maar op dat je NIKS terug krijgt al moeten ze er voor frauderen wat ze doen,maar terug betalen vergeet het maar.
succes
gewoon bellen en wachten tot je iemand aan de lijn krijgt. Die nummers kosten gemiddeld 10 cent per minuut, dus daar hoef je het ook niet voor te laten lijkt mij.Ik probber ze te bellen maar het is een 0900 nummer en je moet gemiddeld zo`n 15 a 20 minuten wachten.
.Geplaatst op 01 Dec 2006 10:11 door Dilbert29
gewoon bellen en wachten tot je iemand aan de lijn krijgt. Die nummers kosten gemiddeld 10 cent per minuut, dus daar hoef je het ook niet voor te laten lijkt mij
Casema zit gewoon fout. dus daar
hoef je ook niet voor te betalen lijkt mij.