LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen energirekening HEMA

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
sleinkie

problemen energirekening HEMA

Ongelezen bericht door sleinkie »

:evil: woon in 'n 1kamerflatje van 6bij 4meter, en moet 110euro per mnd betalen aan energie, is veel te veel, daar ik ook haast nooit thuis ben,ben 5dagen p.w. bij mijn vriendin, nu moet ik 1000euro bij betalen en ben het daar niet mee eens. het bedrijf wil de meter wel controleren maar de kosten daarvan bedragen 500euro en dat kan ik niet zomaar ophoesten, is de meter goed, dan moet ik het bedrag betalen, is de meter niet goed, dan krijg ik die 500euro terug, uit angst om nog meer te moeten te betalen durf ik dit niet aan, zijn er nog meer mensen die deze problemen kennen?
ik schrijf hier namens mijn zoon
'n bezorgde moeder :evil: :evil: :evil:

MAXIEM

Re: problemen energirekening HEMA

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag sleinkie,

Is toevallig OXXIO :evil: de energieleverancier???

Groeten Maxiem.

bot321

Ongelezen bericht door bot321 »

Als het alles bij elkaar is (electra-gas-verwarming) is het
best mogelijk dat het bedrag klopt.Zit nml ook vastrecht etc
bij.

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

@ MAXIEM

volgens mij is HEMA de leverancier (zie titel :wink: ). Die doen tegenwoordig ook al energie :?

@ bot123

volgens mij kan dit nooit kloppen. Ik betaal 115 Euro voor een vier-kamerflat met 2 personen. Okay, we werken allebei overdag, maar het verbruik zal vast hoger liggen. Met die 1000 Euro erbij zou hij op een maandbedrag komen van 195 Euro!?

@ sleinkie

ik zou deze topic even onder "energiebedrijven" op dit forum plaatsen. Daar zitten meer mensen die kunnen helpen.
Ik neem aan dat uw zoon de beginstanden van de flat heeft? En dat de standen op de rekening niet geschat zijn?
Zet de antwoorden maar in een nieuw topic onder "energiebedrijven", dan volgen de tips vanzelf.

Suc6!

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag tjoektjoek,

Volgens mij is de HEMA een tussenpersoon en niet zelf de energieleverancier.

Vriendelijke groet, Read.

tjoektjoek

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Hey MAXIEM,

daar zou je wel een punt kunnen hebben :D
Maar volgens mij moet je wel bij HEMA zijn voor dit probleem. Ik neem aan (weet het dus niet zeker) dat haar zoon een contract heeft met HEMA en dat zij ook de facturatie doen etc.

Maar nogmaals, post het ook ff bij energiebedrijven :idea:

Gesloten