LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OHRA...

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Kreesje
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2006 18:35

OHRA...

Ongelezen bericht door Kreesje »

Ik denk dat OHRA een mooie actie heeft....mag best ff gezegd worden...ik ben als toch wantrouwig mens zijnde direct overgestapt van Menzis naar OHRA...en wat denk je???...ik ben zelfs nog goedkoper uit in 2007 mét hetzelfde pakket als dit jaar bij Menzis...maar het blijft een feit dat het gewoon allemaal te duur is...en blijft!!...voeger....heeel lang geleden had ik de AV-plus en was dus overal voor verzekerd en nu??...nah,veel kan niet meer...dat is nu voor de beter bedeelden onder ons... :!:

jackpot

Re: OHRA...

Ongelezen bericht door jackpot »

He Kreesje,

Als ik jou was zou ik maar niet overstappen naar de OHRA. Dit is een grote balletent. Weigeren uit te betalen, alleen maar gezeik met formuliertjes invullen, dan hebben ze het niet ontvangen, etc etc.
OHRA is een grote trutteklup.

jackpot

Re: OHRA...

Ongelezen bericht door jackpot »

Dames en heren,

Ga NIET naar de OHRA.
Ik herhaal : GA NIET NAAR DE OHRA

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: OHRA...

Ongelezen bericht door Walter van V »

1 slecht bijgehouden dossier betekent nog niet dat het een slechte zorgverzekeraar is.

Ik ben als zorgverlener zeer te spreken over de administratieve gang van zaken bij de ohra, zij waren de eerste die op mijn terrein de zaakjes goed op orde hadden.

Mathilde D.
Berichten: 2158
Lid geworden op: 06 aug 2005 18:41

Re: OHRA...

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Ohra is een prima organisatie.

Ohra is heel goed bereikbaar (tot 21:00 uur) en heeft een goede klantenservice. Per email is de klantenservice slecht. Verder goede formulieren en een kritische alerte houding. Top!

Gesloten