LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] compliment Sunweb
compliment Sunweb
In juli 2003 met Sunweb naar Side in Turkije geweest.
We hadden vijfsterrren hotel Asteria geboekt. Bij aankomst bleek het hotel te zijn overboekt.
Zij boden daarvoor in de plaats hotel Sunrise Queen.
Volgens hun één van de beste hotels van Side.
En ja hoor absoluut waar. We konden het niet beter treffen.
Een pluim voor Sunweb.
We hadden vijfsterrren hotel Asteria geboekt. Bij aankomst bleek het hotel te zijn overboekt.
Zij boden daarvoor in de plaats hotel Sunrise Queen.
Volgens hun één van de beste hotels van Side.
En ja hoor absoluut waar. We konden het niet beter treffen.
Een pluim voor Sunweb.
Re: compliment Sunweb
Ik ben dit jaar tweemaal via Sunweb (www.sunweb.nl) op vakantie geweest en beide keren is uitstekend bevallen. Ze zijn redelijk goedkoop, bieden goede service, alles wat in de beschrijving staat klopt ook in werkelijkheid, foto's zijn zo gemaakt dat ze de werkelijkheid weergeven. Al met al dus een zeer goede reisorganisatie die ik anderen zeer zeker durf aan te bevelen.
dit jaar voor het eerst met Sunweb geweest. We hadden Hotel Tropicano in Bodrum geboekt. Voot we konden reageren wegens de negatieve publiciteit, belde sunweb met een alternatief en wel het 5 sterren hotel Kervansaray in Bodrum voor het zelfde geld (in ons geval 880 euro uitgespaard) Ten eerste vliegen met Transavia was een verademing , we hadden de vorige keren met Pegasus en Sun air gevlogen, nooit weer!!!
Sunweb doet wat ie belooft : alles was prima op tijd, we hadden 4 uitstapjes met Sunweb geboekt en allemaal prima verzorgd en alles was op tijd.
Hele leuke hostesses allemaal van Sunweb.
Van ons krijgt Sunweb een dikke tien en de volgende keer gaan we zeker weer met Sunweb.
Sunweb doet wat ie belooft : alles was prima op tijd, we hadden 4 uitstapjes met Sunweb geboekt en allemaal prima verzorgd en alles was op tijd.
Hele leuke hostesses allemaal van Sunweb.
Van ons krijgt Sunweb een dikke tien en de volgende keer gaan we zeker weer met Sunweb.
Postie: ook als u geen andere accomodatie had gekregen of een iets minder luxe acc. en niet met Transavia was gevlogen? Ben zo benieuwd wat dan uw beoordeling was geweest. Uit uw reactie proef ik enigszins omdat u een andere acc. heeft gekregen, 800 euro heeft bespaard, en met Transavia heeft gevlogen, uw beoordeling daarop heeft gebaseerd. In feite hebt u namelijk niet gehad wat u geboekt heeft: U wilde graag naar Hotel Tropicano en niet naar een duurdere acc. (verschil 800 euro) en u zou met een andere maatschappij vliegen.
Daar zie ik toch niemand over klagen hier.....
Niettemin ben ik blij dat het u zo goed is bevallen.
Daar zie ik toch niemand over klagen hier.....
Niettemin ben ik blij dat het u zo goed is bevallen.
We zijn afgelopen week met Sunweb naar Mallorca geweest. Het was een spotgoedkope internetaanbieding die dezelfde dag al uitverkocht was. Voor nog geen 300 euro zaten wij met zijn tweetjes overheerlijk een hele week op Mallorca. In de reispapieren stond dat we een borg moesten betalen voor het app., de eigenaar van het complex heeft ons daar niet naar gevraagd ondanks dat de inventaris van het app. duidelijk recent vernieuwd was.
Het enige minpuntje is dat bij aankomst weer terug in NL blijkbaar onze gegevens waren verkocht aan de Spaanse loterij. We hadden de volgende dag een aantrekkelijk aanbod van de Spaanse loterij in de brievenbus liggen. Kom nou jongens, mag dit zomaar???
Het enige minpuntje is dat bij aankomst weer terug in NL blijkbaar onze gegevens waren verkocht aan de Spaanse loterij. We hadden de volgende dag een aantrekkelijk aanbod van de Spaanse loterij in de brievenbus liggen. Kom nou jongens, mag dit zomaar???
Onze ervaring met sunweb was perfect,alles goed geregeld.
Het hotel was perfect,en het was zoals stond op de website.
Leuke vakantie gehad op Gran Canaria.
Wij zijn zo enthousiast dat wij zo weer willen.
Ze hebben een leuke uitgebreide site,www.sunweb.nl.
Het hotel was perfect,en het was zoals stond op de website.
Leuke vakantie gehad op Gran Canaria.
Wij zijn zo enthousiast dat wij zo weer willen.
Ze hebben een leuke uitgebreide site,www.sunweb.nl.
Inderdaad niets anders dan lof voor Sunweb.
Sky International, Sky Isra, Blue Delphin en welke namen ze ook nog meer mogen voeren kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
groeten
wereldreiziger
Sky International, Sky Isra, Blue Delphin en welke namen ze ook nog meer mogen voeren kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
groeten
wereldreiziger
Ook wij niets dan lof
In augustus naar Gran Canaria geweest met Sunweb.
Zeer goedkoop, Uitestekende vlucht, correcte reisleidster, goede service, goed hotel.
Hotel Sonnemar in Maspalomas.
Klasse Sunweb
In augustus naar Gran Canaria geweest met Sunweb.
Zeer goedkoop, Uitestekende vlucht, correcte reisleidster, goede service, goed hotel.
Hotel Sonnemar in Maspalomas.
Klasse Sunweb
Inmiddels zijn wij twee keer met Sunweb op vakantie geweest. Drie jaar terug was het geweldig, dit jaar was het voor ons een vreselijk.
Een nieuwe accomodatie in Tunesië waar nogal wat aan schort: onvriendelijk personeel, veel te weinig faciliteiten, slechte hygiëne en zeer slecht eten. Gevolg: voedselvergiftiging waardoor we de laatste vier dagen van onze vakantie in bed hebben gelegen....
Terug in Nederland hebben we geklaagd bij Sunweb. Wat ons steekt is dat ze aangeven geen verdere klachten te hebben ontvangen. Wij hebben echter zeer veel mensen gesproken tijdens onze vakantie die ook flink ziek waren. Wellicht is het een probleem geweest dat alleen speelde tijdens de periode dat wij er waren maar Sunweb kan toch niet zomaar voorbijgaan aan het feit dat een groot deel van de vakantiegangers ziek zijn geworden? En dan ook nog beweren dat er niets aan de hand kan zijn omdat de manager een maand later het eten heeft gecontroleerd en toen was er niets mis mee.....
Een nieuwe accomodatie in Tunesië waar nogal wat aan schort: onvriendelijk personeel, veel te weinig faciliteiten, slechte hygiëne en zeer slecht eten. Gevolg: voedselvergiftiging waardoor we de laatste vier dagen van onze vakantie in bed hebben gelegen....
Terug in Nederland hebben we geklaagd bij Sunweb. Wat ons steekt is dat ze aangeven geen verdere klachten te hebben ontvangen. Wij hebben echter zeer veel mensen gesproken tijdens onze vakantie die ook flink ziek waren. Wellicht is het een probleem geweest dat alleen speelde tijdens de periode dat wij er waren maar Sunweb kan toch niet zomaar voorbijgaan aan het feit dat een groot deel van de vakantiegangers ziek zijn geworden? En dan ook nog beweren dat er niets aan de hand kan zijn omdat de manager een maand later het eten heeft gecontroleerd en toen was er niets mis mee.....
De nieuwe accomodatie in Tunesie zijn wij ook geweest en het was perfect in vergelijking met andere vakantielanden. (Z-Amerika)
Natuurlijk is de hygiene in dat soort landen niet naar nederlandse maatstaven, maar iedereen doet erg hard zijn best met de middelen die voorhanden zijn.
Dus niet miepen over Sun Web. Wij gaan nu al 8 jaar lang 3 keer per jaar weg via sunweb en het is gewoon altijd super in orde.
Natuurlijk is de hygiene in dat soort landen niet naar nederlandse maatstaven, maar iedereen doet erg hard zijn best met de middelen die voorhanden zijn.
Dus niet miepen over Sun Web. Wij gaan nu al 8 jaar lang 3 keer per jaar weg via sunweb en het is gewoon altijd super in orde.
Wij zijn in juli 2003 via sunweb naar hotel pineta in marmaris geweest. Aankomend op schiphol , bleek onze zoon van 1,5 jaar geen ticket te hebben maar bleek wel nodig te zijn. Dus uit de rij en handmatig een ticket aan laten maken. Daarnaast bleek onze buggy die normaal helemaal mee mag naar de gate dat ze bij transavia hadden besloten dat ze deze niet meer zouden dragen het vliegtuig in ????? hiervan had ik nog nooit gehoord. Gelukkig een karretje kunnen vinden waar de benen door konden dus kon onze zoon van 1,5 jaar in zitten. Aangekomen op Dalaman nadat wij om 16.15 uur waren vertrokken!! bleek de buschauffeur opeens een koffiestop te maken ?? Aangekomen in marmaris reed ie richting pineta gaat de buschauffeur draaien
Dus om een verhaal kort te maken. Sunweb heeft niet goed onze tickets aangemaakt. 2 het feit dat wij met een kind vliegen van 1,5 jaar hoort sunweb daar rekening mee te houden. Vliegen namelijk dit jaar via neckermann naar bulgarije met geplande vertrektijd 05.20 uur Beter dan 16.15 uur. Terug naar amsterdam vanaf Dalaman om 11.15 uur lokale tijd. Kost me dus 2 dagen. OOk de vluchtnummers waren totaal verschillend, terwijl we dit jaar weer met transavia vliegen maar wel met opvolgende vluchtnummers. Bij sunweb zeggen dat zij afhankelijk zijn van transavia want zij doen de stoelindeling, GELUL jij koopt die stoelen in en sunweb maakt de planning. Nee onze voorbereiding was niet zo geweldig met sunweb. Ook vrienden van ons zaten al daar en vlogen met martinair en die hadden totaal geen problemen met hun kinderwagen of tussen stops
Dus om een verhaal kort te maken. Sunweb heeft niet goed onze tickets aangemaakt. 2 het feit dat wij met een kind vliegen van 1,5 jaar hoort sunweb daar rekening mee te houden. Vliegen namelijk dit jaar via neckermann naar bulgarije met geplande vertrektijd 05.20 uur Beter dan 16.15 uur. Terug naar amsterdam vanaf Dalaman om 11.15 uur lokale tijd. Kost me dus 2 dagen. OOk de vluchtnummers waren totaal verschillend, terwijl we dit jaar weer met transavia vliegen maar wel met opvolgende vluchtnummers. Bij sunweb zeggen dat zij afhankelijk zijn van transavia want zij doen de stoelindeling, GELUL jij koopt die stoelen in en sunweb maakt de planning. Nee onze voorbereiding was niet zo geweldig met sunweb. Ook vrienden van ons zaten al daar en vlogen met martinair en die hadden totaal geen problemen met hun kinderwagen of tussen stops
Ook ik heb een goede ervaring met Sunweb.
Dit jaar voor een perfecte prijs 8 dagen naar Spanje geweest in een 4sterren hotel!!
Echt geweldige service in het hotel en het Sunwebpersoneel was ook erg aardig.
Een topvakantie gehad!!
Een minpuntje was wel dat wij telefonisch een excursie hadden geboekt maar dat de bus niet kwam opdagen....
Gelukkig niets hoeven te betalen en welgemeende excuses gekregen
Dit jaar voor een perfecte prijs 8 dagen naar Spanje geweest in een 4sterren hotel!!
Echt geweldige service in het hotel en het Sunwebpersoneel was ook erg aardig.
Een topvakantie gehad!!
Een minpuntje was wel dat wij telefonisch een excursie hadden geboekt maar dat de bus niet kwam opdagen....
Gelukkig niets hoeven te betalen en welgemeende excuses gekregen
Ik ben twee keer met Sunweb op vakantie geweest. De eerste keer was naar Lloret de Mar en de tweede keer was naar Albufeira en beide keren prima bevallen.
Het enige minpuntje is dat wij opgehaald zouden worden voor ons hotel in Albufeira om een bepaalde tijd. Tegen deze tijd kwam er een bus van Gogo Tours, terwijl op de bus die ons gebracht had, Sunweb stond. Ik heb de reisleider gevraagd of wij op de lijst stonden en dus met deze bus meemoesten, maar dat bleek niet zo te zijn.
Een half uurtje later was de bus van Sunweb er nog niet. Vervolgens heb ik onze reisleidster gebeld en jullie voelen het al aankomen....we hadden dus met de bus van Gogo Tours meegemoeten. Al met al is het prima opgepakt door Sunweb. Binnen tien minuten waren er twee taxi's die ons naar het vliegveld hebben gebracht en op het vliegveld stond de betreffende reisleider al klaar met zijn portomonnee om onze taxi's te betalen.
Afgezien hiervan is het prima bevallen!
Het enige minpuntje is dat wij opgehaald zouden worden voor ons hotel in Albufeira om een bepaalde tijd. Tegen deze tijd kwam er een bus van Gogo Tours, terwijl op de bus die ons gebracht had, Sunweb stond. Ik heb de reisleider gevraagd of wij op de lijst stonden en dus met deze bus meemoesten, maar dat bleek niet zo te zijn.
Een half uurtje later was de bus van Sunweb er nog niet. Vervolgens heb ik onze reisleidster gebeld en jullie voelen het al aankomen....we hadden dus met de bus van Gogo Tours meegemoeten. Al met al is het prima opgepakt door Sunweb. Binnen tien minuten waren er twee taxi's die ons naar het vliegveld hebben gebracht en op het vliegveld stond de betreffende reisleider al klaar met zijn portomonnee om onze taxi's te betalen.
Afgezien hiervan is het prima bevallen!