LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] FreeLotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
breukjes
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2006 17:11

FreeLotto

Ongelezen bericht door breukjes »

Heeft iemand wel eens gehoord van FreeLotto (PlasmaNet Inc. New York) ? Ik was op de site "1001 postcards. org" toen dit ineens op mijn scherm verscheen.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: FreeLotto

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dat is Spyware.

Kan alleen maar adviseren er niet op in te gaan. Gratis meedoen met de lotto?

En dan zeker vette prijzen winnen?

opperbom
Berichten: 72
Lid geworden op: 16 mei 2006 14:13

Re: FreeLotto

Ongelezen bericht door opperbom »

Heb een aantal jaren geleden meegedaan met Freelotto. De bedoeling toen was dat als je klikte op een reclame , je gratis met één rijtje kon meespelen (max. 3 per dag). Deed een aantal weken mee , maar had op het laatst geen zin meer om de getallen te controleren die gevallen waren , en je via de email kreeg toegezonden. Totdat er een cheque in de brievenbus lag van Freelotto. Meteen opengetrokken , en wat bleek..... het gigantische bedrag van 1 Dolar gewonnen (3 cijfers goed ofzo). Toen ik enkele weken later bij de bank moest zijn vroeg ik wat er had gebeurt als ik de cheque had ingeleverd. De waarde van ie ene Dollar hadden ze dan gestort op mijn betaalrekening , maar de kosten hiervoor (zo`n 15 Gulden) , was dan van mijn rekening gehaald.

Zo kan iedereen natuurlijk cheques opsturen , wetende dat deze toch niet verzilverd gaan worden.

Marchel.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: FreeLotto

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Niettemin, alsnog gefeliciteerd met je prijs hoor, je had evengoed niets kunnen winnen.

Gesloten