LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] regelgeving

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
kittyenpaul

regelgeving

Ongelezen bericht door kittyenpaul »

Nadat in juli mijn moeder is overleden heb ik als zoon de financiele zaken afgehandeld. Wat mij is opgevallen is dat iedere instantie er iets aan wil verdienen( kerk-begrafenisondernemer-bloemist-krant) en niet zo'n beetje ook.Wat mij het meeste opviel was de rekekening van de parochiekerk. Daarop stond de grafhuur en het onderhoud voor een periode van 30 jaar(dit word door de verzekering vergoed). Maar het meest opvallende vondt ik het grafruimen, hiervoor werdt mij 125 euro in rekening gebracht, terwijl dit pas over hooguit 30 jaar kan plaatsvinden als ik de grafhuur dan niet verleng. Zij kunnen mij toch niet voor diensten laten betalen die over 30 jaar pas uitgevoerd kunnen worden. Ik vindt dit niet kunnen voor voor een instantie als de katholieke kerk.

seagoing racer2

Re: regelgeving

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Ik kan me goed voorstellen wat je zegt, en zeker in een droeve periode komt idt extra hard aan

Echter is er over 30 jaar nog iemand aanspreekbaar die de kosten voor de grafruiming wil betalen. ER kan van alles in deze periode gebeuren

Gesloten