Op 6 juli 2006 heeft de KPN (lees ***)mij zonder mijn toestemming een internetplusbellen abonnement in de maag gesplitst.
Nadat ik gevraagd heb aan de KPN wat de opzeg periode is voor mijn huidige adsl-direct abonnement werd ik meteen door verbonden naar de afdeling InternetPlusbellen. De vriendelijke, doch enigzins opdringerige dame, zou mij slechts informatie toesturen, zodat ik alles eerst eens zou kunnen nalezen.
Ondanks herhaaldelijk faxen, e-mailen en bellen en toezeggingen van collega's van **** (directeur consumentenmarkt) hebben ze het geflikt om eind oktober 102,37 Euro en eind november nog eens 52,95 Euro van mijn rekening af te boeken. Het is een zeer grove schande dat dit is gebeurd!
Geen wonder dat de KPN zo veel "nieuwe"aanmeldingen heeft!
Wie heeft ook deze ervaring met de KPN?
ps. laat alle afgeboekte bedragen gewoon terug storten door de bank en zeg de automatische incasso op.(al reageren ze hier niet meteen op )
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ongevraagd KPN Internet Plus Bellen abonnement.
Re: Ongevraagd KPN Internet Plus Bellen abonnement.
Ik ken dit verschijnsel. Mijn vader van 80 krijgt iemand aan de telefoon die hem een abonnement op HetNet internet+bellen aansmeert. Hij kon binnen 10 dagen opzeggen. Dit is ook wettelijk zo geregeld. Maar dat kan alleen via de telefoon tegen 45 eurocent per minuut met een wachttijd van een half uur. De wet zegt dat je zonder belemmeringen een telefonische toezegging ongedaan kan maken. Daar kijkt HetNet wel erg ruim tegen aan. Het gaat dus nogal wat kosten om je recht te doen spreken. Ik heb een mail gestuurd naar [email protected] met een opzegging en een ontvangstbevestiging ontvangen. Voor mij is dat genoeg maar HetNet weigert hier botweg iets mee te doen. Omdat ik heb opgezegd en een bevestiging van ontvangst heb, zoeken ze het verder maar uit. Ze blijven echter mailtjes sturen. Als de experiabox komt gaat hij meteen retour.
Re: Ongevraagd KPN Internet Plus Bellen abonnement.
Dit is wederom een voorbeeld van "consument-onvriendelijk gedrag" laten we maar zeggen. Eigenlijk grenst het aan oplichting!
In andere forums etc. vind je ook reacties over wanprestaties van andere providers, maar 1 ding is zeker, KPN en haar discipelen horen daar ook bij
En eigenlijk zou je zo iets gewoon bij de politie moeten kunnen aangeven. Je rechtsbijstandsverzekering heeft vaak een eigen risico van Euro 250,-. Dus dat is vaak ook geen optie.
In ieder geval is dit bekend maken in de media, in verenigingsbladen en bij supermarkten waarschuwingadvertenties ophangen bijvoorbeeld, toch een goede zaak. Kost wat energie, maar dat doet het toch al.
En inderdaad alles weigeren waar geen afzender op staat en ook de automatische incasso intrekken. Ik heb namelijk ook het pakketje van de KPN geweigerd, maar ze gingen even goed over tot het incasseren van abonnementsgelden.
Gisteren wederom een telefoontje gekregen dat ze het nu wel gingen oplossen en alles gaan crediteren. Het zal mij benieuwen
Succes met het bestrijden van dit arrogante wangedrag van KPN
In andere forums etc. vind je ook reacties over wanprestaties van andere providers, maar 1 ding is zeker, KPN en haar discipelen horen daar ook bij
En eigenlijk zou je zo iets gewoon bij de politie moeten kunnen aangeven. Je rechtsbijstandsverzekering heeft vaak een eigen risico van Euro 250,-. Dus dat is vaak ook geen optie.
In ieder geval is dit bekend maken in de media, in verenigingsbladen en bij supermarkten waarschuwingadvertenties ophangen bijvoorbeeld, toch een goede zaak. Kost wat energie, maar dat doet het toch al.
En inderdaad alles weigeren waar geen afzender op staat en ook de automatische incasso intrekken. Ik heb namelijk ook het pakketje van de KPN geweigerd, maar ze gingen even goed over tot het incasseren van abonnementsgelden.
Gisteren wederom een telefoontje gekregen dat ze het nu wel gingen oplossen en alles gaan crediteren. Het zal mij benieuwen
Succes met het bestrijden van dit arrogante wangedrag van KPN