| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep: aangetekende brieven met 'handtekening retour'
Oproep: aangetekende brieven met 'handtekening retour'
De afgelopen 12 maanden heb ik via TPGpost drie aangetekende brieven verzonden met 'handtekening retour' (ontvangstbevestiging). Voor zo'n ontvangstbevestiging betaal je extra. In alle drie de gevallen ontving ik de ontvangstbevestiging niet. Dat lijkt mij geen toeval (welke procedure wordt eigenlijk gevolgd bij het terugzenden van het door de geadresseerde ondertekende kaartje?) Een ontvangstbevestiging is noodzakelijk indien je later (bv. in een rechtszaak) moet bewijzen dat de tegenpartij de aangetekende brief heeft ontvangen. Ik heb TPGpost over dit probleem geïnformeerd maar (natuurlijk) geen reactie ontvangen. Heb ik gewoon (driemaal) pech gehad of of is er bij TGPpost echt iets aan de hand?
-
bodejosm43
Re: Oproep: aangetekende brieven met 'handtekening retour'
Ja, er is iets aan de hand bij TPG-post: ze bestaan namelijk niet meer.
Re: Oproep: aangetekende brieven met 'handtekening retour'
TPGpost is/wordt TNTpost. Maar de naam TPGpost wordt meestal nog gebruikt. Zo staat op het verzendbewijs van mijn laatste aangetekende brief van twee weken geleden nog altijd de naam TGPpost en ook de website Tracktrace.nl (waarop aangetekende zendingen kunnen worden gevolgd) toont als kop nog altijd: TPGPOST. Maar is dit allemaal belangrijk voor het onderwerp? Volgens Shakespeare niet.