LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ballarina greeploos

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Pfffff

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door Pfffff »

waar men dus ook door heen kan gaan als je uit schiet met bv een bord.
Tja, als je Atilla de Hun in huis hebt rondlopen is dat zeer goed mogelijk.

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door wallybally »

En dan kom je ook wel door die MDF heen hoor.

Raven01
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2006 21:38

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door Raven01 »

Ballarina is een zelfstandig niet al te grote duitse keukenfabrikant die goede keukens maakt voor een leuke prijs .Het programma bevat een breed skala aan kastmogelijkheden .ze gebruiken goede ladesystemen en alle schrarnieren zijn voor zien van standaard demping.fronten 2,2 cm dik,diverse folie,lak,hpl en hout fronten in verschillende kleuren.
Vertegenwoordiger heeft bij Siematic gewerkt en heeft ballarina ertoe gebracht greeploos in de wereld te zetten voor een betaalbare prijs en dat is ze naar mijn mening gelukt.

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door rayke »

correctie : de demping op de deuren is niet standaard, dit is dus een accessoire a 4 euro per deur.
alleen de foliefronten zijn 2.2mm dik, de rest niet.
Lijkt me niet dat greeploos een verdienste is van de vertegenwoordiger, een keukemerk zonder greeploos programma mist gewoon 40% omzet.

Welterusten.

Raven01
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2006 21:38

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door Raven01 »

Je moet wel lezen heb niet gezegt ALLE fronten ,folie,lak fronten 2,2 dik en spaanplaatfronten 1.9 dik maar wie koopt er nou spaanplaatfronten??
Demping is wel degelijk standaard dat de klant er voor moet betalen lijkt mij logisch zit in kastprijs inbegrepen.
Als je niet weet waarover je praat moet je geen reaktie geven,de vertegenwoordiger is wel degelijk verantwoordelijk voor het greeploos ken hem namelijk erg goed,we zijn al meerdere malen bij de fabriek geweest en hebben de grootste greeplose studio in Nederland.

Slaap lekker verder!!

Raven01
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 dec 2006 21:38

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door Raven01 »

Nadeel van Tristar is dat ze niet kunnen spuiten,het lakwerk ziet er niet uit,het oppervlak is net een sinasappelhuidje , lak kwaliteit van Ballarina is beter.
Als je een tristar keuken technisch bekijkt moet er nog een hoop verbeterd worden.
dit geld trouwens ook voor Ballarina er zijn nog een aan punten wat nog verbeterd dient te worden.
Wil je kwaliteit ga dan voor de techno van hebaform ,tevens alle in ral kleuren leverbaar echter je bent wat meer geld kwijt .

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: Ballarina greeploos

Ongelezen bericht door rayke »

wie koopt er nou spaanplaatfronten
diegenen die geen gezeik willen na een aantal jaren met foliefronten en de prijs van hout of lak teveel vinden.
Niks mis met een spaanplaatdeur.
emping is wel degelijk standaard
Dus niet! De demper op de scharnier dient extra bijbesteld (en betaald) te worden. Vraag je goede vriend maar eens.
Als je niet weet waarover je praat
Verkoop pas 20 jaar Ballerina. Voor de komst van de vertegenwoordiger waren er reeds plannen alleen deze beste man heeft het versneld.
Je moet wel lezen heb niet gezegt ALLE fronten..
D'r staat alleen maar 2,2cm ..... als je niet tegen aanvullende kritiek kunt zou ik maar stoppen.
Enne, met 20 jaar dealer te zijn ben ik ook wel meerdere keren bij de fabriek geweest :-) maar dat zegt geen reet of je weet waar je over praat.

Gesloten