Is dat de bron?? Nee toch? Dit noem je pronken met andermans veren.
Bijna alles wat daar staat hebben anderen geschreven. Wanneer je dus weer zoiets zegt wel eerlijk de originele bron vermelden hoor Piet, wel zo eerlijk.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Als ik jou zo bezig zie, dan heeft jouw psychiater wat steekjes laten vallen Willem.Ik kan je mijn psychiater zeer aanbevelen.
Liever niet, een geslachte kip legt geen eieren meer.het slachten van de Dexia-kip
Tussen iets op het forum plempen en een serieus stuk schrijven naar een gerechtshof zit toch wel enig verschil, Pieter H.Op het commentaar van mr. Meijer is Dexia in bovenstaande niet ingegaan.
Enerzijds zijn zijn stellingen kennelijk onjuist, namelijk waar hij stelt dat Dexia heeft bepaald welke informatie de AFM heeft onderzocht. Voor het overige spijt het Dexia te moeten constateren dat het commentaar van mr. Meijer, ook in de meest welwillende lezing daarvan, voor haar niet goed begrijpelijk is.
Dit is slechts één van de vele voorbeelden.Ik weet onvoldoende over de achtegrond van meneer korermans (zelfs een hoofdletter verdient hij niet), maar ik heb inmiddels genoeg begrepen over zijn persoonlijkheid dat je alleen van mening kan verschillen over de spellingswijze van zijn karakter; het is hondelul of hondenlul, maar hij is en blijft weerzinwekkend!
Ik snap het even niet. Wat heeft een vrachtwagen met Dexia te maken?Niet begrijpen is ook een truck als het dexia iets te heet onder de voeten wordt...
Vooropgesteld. De volledige reactie van Dexia heb ik nog niet ontvangen en beperk me dus tot het bovenstaande.Op het commentaar van mr. Meijer is Dexia in bovenstaande niet ingegaan.
Enerzijds zijn zijn stellingen kennelijk onjuist, namelijk waar hij stelt dat Dexia heeft bepaald welke informatie de AFM heeft onderzocht. Voor het overige spijt het Dexia te moeten constateren dat het commentaar van mr. Meijer, ook in de meest welwillende lezing daarvan, voor haar niet goed begrijpelijk is.
Ik denk dat je hier wel gelijk in hebt.Dexia heeft het 'belang' aan haar zijde. En geloof me, Dexia heeft gelobbyed en gebruik gemaakt van diplomatie dat het een lieve lust is.