Het begint in Juni 2005
Reactie KPN op verzoek om info
11 Juni
deze mail ontvangen van KPN
"Special juni 2005
Hartelijk dank voor uw interesse in InternetPlusBellen Via deze nieuwsbrief kunt u nu als eerste bestellen."
Gebeld met KPN verkoop, enthousiaste jongeman noteert alles, ingangsdatum wordt 1 Oktober 2005, vanwege contract met Wanadoo Light. Geen probleem, zal gewoon lukken. Ik zeg dus Wanadoo op, kan helaas nog niet, men kan pas drie maanden van tevoren opzeggen. Moet dus over twee weken terugbellen...
1 Juli
Wanadoo opgezegd per 1/10/2005, geen probleem, alleen snapt Wanadoo niet wat KPN bedoelt om de lijn intact te laten, dus heft men en de lijn en het abonnement op.
Medio Juli 2005
Ik krijg een mail waarin ik wordt bedankt voor de aandacht die ik heb getoond in InternetPlusBellen, en zodra dit beschikbaar
zal zijn neemt men met mij contact op.
Uiteraard direct gebeld dat ik al aangemeld ben, en dan gaat het beginnen, men weet van niets, en InternetPlusBellen komt pas vanaf December 2005 in mijn omgeving, jammer dan.
Ik kan praten wat ik wil, ik sta blijkbaar te liegen, want men heeft geen aanvraag lopen.
Ja ik kan internet krijgen maar dan gewoon.
Ik zeg dat ik verder ga kijken en heb geinformeerd naar Chello plus bellen net zo duur als KPN InternetPlusBellen en direct
beschikbaar. Bij KPN opgezegd, en ondanks alle vooroordelen over Chello toch maar overgestapt, scheelt toch 300 Euro.
Per 1 Oktober ga ik naar Chello over
Facturen van KPN betaal ik alleen tot die datum, anders kan ik maanden op mijn geld wachten.
Begin Sept 2005
Email naar KPN: ADSL opgezegd per 1/10, bevestiging van u ontvangen hiervan, en toch berekend u abonnementskosten ADSL over
de komende maanden oktober en november
Omdat alles bij KPN weggaat, zowel telefoon als internet zal ik deze factuur
storneren in afwachting van uw juiste nota
13/9
Email van KPN
Geachte heer Coldeweyer,
Naar aanleiding van uw vraag over uw factuur kunnen wij u als volgt informeren:
Wanneer u uw ADSL-aansluiting laat opheffen kunt u, afhankelijk van de
mutatiedatum, eerst nog een reguliere factuur ontvangen.
Hierop zullen de abonnementskosten voor de komende twee maanden gefactureerd
worden. De opheffing van het ADSL-signaal via het netwerk van KPN is later
afgerond dan uw huidige telefonie-factuur is opgemaakt. Hierdoor zijn de
abonnementskosten van de komende twee maanden in rekening gebracht.
Wij willen u vriendelijk verzoeken deze factuur te voldoen. Na deze reguliere
factuur zult u een slotfactuur ontvangen waarop eventueel teveel betaalde kosten
worden gecrediteerd. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,xxx KPN
14/9
mail naar KPN
Als uw verkoop zich aan zijn woord had gehouden was ik nu nog klant bij KPN
Ik had alle ADSL abonnementen al opgezegd op KPN InternetPlusBellen te
nemen. Achteraf werd dit ontkend, en kon KPN mij niet leveren.
Daarom wordt ik geconfronteerd met extra inspanningen om niet verstoken te
zijn van telefoon en internet. Is nu geregeld via Chello.
Daarom ben ik ook niet van plan om teveel en veel te lang voor te schieten
voor KPN de "achterstand" kunt u verreken met uw laatste afrekening
Ik zal het factuurbedrag minus 39.89 euro direct aan u overmaken.
Het totaalbedrag is dan 47.47 euro
U mag dit intern verrekenen in uw administratie
xxx
Factuurkenmerk xxxxxxxxxxxxxx
16/9
mail van KPN
Geachte heer Coldeweyer,
Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden.
Het e-mailcenter beschikt niet over de gevraagde informatie.
Wij zetten uw e-mail door naar de afdeling Klantenreacties die dit voor u gaat
uitzoeken.
Zodra uw e-mail is afgehandeld ontvangt u hiervan bericht.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
Eind september
gebeld door KPN
Abonnement wordt beeindigd en twee maanden kosten worden terugbetaald, voor het eerst telefonisch excuses gekregen van KPN
Maand oktober
Chello bakt er nog minder van dan twee jaar geleden, van de eerste Try&Buy maand zeven dagen helemaal geen Telefoon en Internet gehad, twee dagen normaal, en de rest met uitvallen en miserabele snelheden. Dus bij het passeren van de primafoon winkel in Eindhoven binnengestapt. Men bood oplossing aan InternetPlusBellen, en zolang dit nog niet beschikbaar was ADSL direct. Bij beschikbaar komen zou alles D I R E C T worden overgezet naar InternetPlusBellen. Ingangsdatum 1 november 2005.
Kreeg zelfs 50 euro bonus vanwege aanschaf bellen en internet. Gezegd dat ik mijn modem van Wanadoo nog had, dus een modem en monteur was niet nodig.
29/10
Email van KPN
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling van InternetPlusBellen van KPN. Wij zullen uw aansluiting zo spoedig mogelijk gereedmaken.
Houdt u rekening met een levertijd van uw installatiepakket van ongeveer 15 werkdagen.
Na ontvangst van het installatiepakket kunt u een afspraak maken met een monteur van KPN. De monteur installeert InternetPlusBellen gratis bij u thuis. Het overzicht van uw aansluitgegevens ontvangt u binnen enkele dagen per brief of heeft u in de Primafoon ontvangen.
1/11
Geen Internet, wel telefoon.
Fout van Primafoon?!, internet duurt nog minimaal een week..¦..
Een paar keer gebeld, uiteindelijk rond 12/11 Internet. En een monteur die niet weet wat hij moet komen doen, heeft maar een
kabelverbinding wat beter gemaakt en is vertrokken
Een paar dagen later wordt er een doos bezorgd met een modem en het verzoek om klantenservice te bellen voor een afspraak.
Gedaan, en na een hele tijd komen we er achter dat dit het modem van de adsl direct aansluiting is die ik al thuis had draaien op mijn "oude"modem. Ik voel al weer nattigheid.
Bel nu maar om de paar dagen waar InternetPlusBellen blijft, iedere keer "is het in behandeling en zal het snel komen want er is geen verkeerde status..."
11/12
mail naar KPN
Ik weet niet hoeveel dagen per week jullie werken, maar 15 werkdagen
levertijd na 29/10/2005 is bij mij 19/11/2005. We zijn nu een maand verder
en ik heb nog steeds geen internetplusbellen.
Jullie helpdesk komt ook niet verder dan "het is in behandeling"
Ja, dat merk ik intussen ook wel
Kan iemand mij nu astublieft eens snel vertellen wanneer ik
internetplusbellen krijg????
telefoon tot 14.30 uur xxxxxxxxxxxxxxx
bedankt
L.G.Coldeweyer
16/12
Email met antwoord
Geachte heer Coldeweyer,
Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt
informeren:
Uw order heeft helaas vertraging opgelopen vanwege de oplevering van uw Direct
ADSL-aansluiting. Uw order is op dit moment nog in behandeling, het
installatiepakket zal over ongeveer 3 weken geleverd gaan worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
17/12
Mail naar KPN
Sorry maar dit is natuurlijk de limit. ik kreeg ADSL direct omdat jullie
INTERNETPLUSBELLEN niet op tijd konden leveren
Kan er nou niemand er voor zorgen dat ik binnen een week zo'n doos krijg?
het aansluiten kan ik zelf wel.....
18/12
mail van KPN
Geachte heer Coldeweyer,
Wij hebben begrip voor uw reactie.
Het spijt ons te moeten vernemen dat u verkeerd bent voorgelicht. Het is
namelijk niet mogelijk om InternetPlusBellen te bestellen als er een aanvraag
staat gepland voor Direct ADSL.
InternetPlusBellen is bij u besteld terwijl uw aanvraag voor Direct ADSL nog
niet geheel afgehandeld was. Daarom is uw aanvraag voor InternetPlusBellen niet
meteen in behandeling genomen.
Per e-mail hebben wij niet de mogelijkheid om uw aanvraag door te zetten. Wij
verzoeken u daarom om contact op te nemen met onze telefonische Klantenservice.
U kunt ons bereiken via het telefoonnummer 0900-0244 (EUR 0,10 per minuut).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
19/12
gebeld met 09000244
Het blijkt nu dat men eerst minimaal 2 maanden ADSL direct moet hebben om in aanmerking te komen voor InternetplusBellen.
Technisch zou het niet mogelijk zijn om eerder over te stappen.Ik stel me hier al een aantal chips voor die eerst moeten groeien voor ze InternetPlusBellen mogen worden. Pardon
Hoe dom moet ik zijn om dit niet te snappen???
Officiele klacht ingediend, men zal snel contact opnemen.
27/12
Snel??? Niks niemandal gehoord dus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe kom ik door die muur bij KPN??????????
2/1/2006
Hoe bestaat het, er staat een postbode voor de deur met het pakket voor internetplusbellen.
3/1
Onvoorstelbaar, de brief met installatiegegevens komt ook binnen.Klaar?
Installatie gaat vrij simpel, daar hoeft geen monteur voor langs te komen.
In de loop van de avond draait alles, nou ja draaien, een slak in winterslaap.
4/1
Via de eigen page op kpn.com bestaat mijn internetplusbellen nog niet???????
Helpdesk maar eens gebeld, want in het menu van het modem kom ik niet, en de snelheid is nog even slecht Dan komt het, de snelheid zou 1500 moeten zijn sinds oktober 2005,is nog steeds 800, en wordt pas in februari verhoogd. Alweer een afspraak die niet nagekomen is.
En de setup om de poorten te kunnen openen? Zit er nog niet in, Ja het staat wel in de handleiding, maar werkt niet. Hoe dan de poorten te kunnen openen mag de jongeman niet zeggen, alleen dat er op tweakersnet aanwijzingen staan. Met andere woorden, zoek het maar uit, we weten dat er wordt gedownloaded, maar we helpen je niet om je pc te laten werken.
Wat een beroerde service, en wat jammer dat er nou niet een provider gewoon internet kan leveren wat doet wat het moet doen. En ik mensen maar aanraden om bij chello weg te gaan.
Daar stop ik voorlopig ook maar even mee En die klacht van 19/12 waar ik binnen een paar dagen over zou worden teruggebeld? Nog steeds niets van gehoord
Ik ga dit epistel vanavond toch maar eens op mijn site zetten, met links in trosradar
Trouwens, van mijn geheim nummer klopt ook al niet veel, ik had opgegeven dat er geen nummerweergave mocht zijn, maar toen mijn vrouw mij gisteren belde kwam mijn nummer pontificaal in beeld
11/5
Het is even stil geweest, maar dat mag ook wel. Sinds 1 Januari 2006 heb ik geen factuur meer gehad voor internet plus bellen.
Volgens de helpdesk die ik vanaf januari heb gebeld
Eerst was de reactie: Waarschijnlijk komt de factuur volgende maand, zo niet belt u dan maar terug.
Vervolgens : U zult wel meedoen in de drie maanden gratis Aktie
En wat te denken van het antwoord op deze mail van begin Mei 2006:
Vraag:
Na zeer veel klachten in 2005 heb ik drie maanden gratis internet ontvangen in
2006. Tenminste dat werd door uw klantenservice verteld toen ik vroeg waar mijn
rekeningen bleven. Nu zitten we al in Mei en ik ontvang nog steeds geen rekening
van internetplusbellen. Op zich niet verkeerd natuurlijk, maar als uw
boekhouding straks een groot bedrag in rekening brengt wordt ik daar ook niet
blij van. Kortom, wilt u contact met mij opnemen over het factureren vanaf de
maand April 2006?.
Antwoord:
Geachte heer Coldeweyer,
Op deze afdeling beschikken wij niet over de mogelijkheid om u in deze situatie
een oplossing te bieden.
Hiervoor verzoeken wij u contact op te nemen met de factuurservice via het
telefoonnummer 0900-0244 (0,10 EUR per minuut). Dit nummer is elke dag geopend
van 08.00 uur tot 22.00 uur.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
Je moet dus een 0900 nummer bellen om te vragen of je mag betalen!
Helaas voor kpn heb ik dit nummer geblokkeerd, dus dat schiet niet op.
18/5
Ik besluit een klacht te deponeren over deze lakse manier van werken, maar waar?
Weet je wat, ik vul het vragen formulier op de site in
Onderwerp : Anders namelijk: KPN klacht
Vraag:
Graag een emailadres van KPN directie waar ik met mijn klachten over kpn /
kpnhelpdesk terecht kan
Antwoord wat ik krijg:
Geachte heer Coldeweyer,
Naar aanleiding van uw vraag over InternetPlusBellen kunnen wij u als volgt
informeren:
U kunt uw klachten mailen naar het mailadres dat u nu gebruikt heeft.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
Ja daar kunnen we wat mee. Weet je KPN, bekijk het maar, ik doe er nog één telefoontje tegen aan en dan vergeet je het maar.
19/5
Helpdesk weet me te melden dat ik ( als compensatie????) een half jaar gratis internet en bellen heb gekregen.
Juni / Juli 2006
Deed mee met de landelijke storingen van KPN
Het kost me zo langzamerhand een fortuin om met mijn mobieltje de helpdesk te bereiken, dus het voordeel van dat half jaar is al helemaal weggesmolten. Ik krijg er de pest in, en denk er over om hier ook maar weer op te stappen.
September 2006
Ik ben het zat, alweer geen bellen mogelijk.
Helpdesk gebeld en nu krijg ik een nieuwe experiabox, problemen moeten dan voorbij zijn.
Is opgestuurd, gelijk ook Windows helemaal schoon geïnstalleerd, We proberen het nog één keer.
Oktober 2006
Weer al een landelijke storing, verdorie, kunnen ze nu nog niks?
23/10 2006
Alles ligt er weer uit.
Ik heb het gehad. Ik denk dat ik naar speedlinq overstap, zit ik ook niet meer op het KPN netwerk
24/10
Storingsnummer KPN gebeld, alles ligt er nog steeds uit.
Reactie? Alle technische mensen zijn bezet probeer morgen nog eens
O ja, ik blijk nu ineens meneer Klaassen uit St Michielsgestel te zijn met nummer 073-5516182??????????
Ik heb dan misschien meerdere persoonlijkheden, maar meneer Klaassen zat daar tot nu toe niet bij…
Wat nu weer, je verzint het niet. Blijk ik een tweedehands afdankertje van een andere klant te hebben gekregen.
25/10 2006
Om 6uur in de ochtend gebeld, eindelijk iemand met een beetje verstand van zaken.( dacht ik eerst)
Mijn experia box en IP adres is inderdaad nog gekoppeld aan ene heer Klaassen uit St Michielsgestel
Hij snapt er ook niets meer van. Ik kan wel bellen naar vaste nummers, maar niet naar mobiel, en ook kan ik niet gebeld worden.
We besluiten dat er een afspraak gemaakt moet worden om een monteur met (alweer) een andere experiabox langs te laten komen.
Nee, ik kan niet snel een andere box of reset van mijn ip adres krijgen.
Ik wacht maar weer af.
Ik ga zaterdag naar Eindhoven en meld me aan bij speedlinq als dit vandaag niet is opgelost
Het beltegoed van mijn mobieltje is ook weer op, ik denk dat ik maar een rekening stuur naar KPN
Om half drie belt er weer iemand van de helpdesk, alles is geregeld, ik hoef alleen de mediabox te resetten en dan werkt alles weer.
NEE DUS!!!!!!!
Na de reset is de telefoon weer helemaal dood.
Bedankt KPN, kan ik weer mobiel gaan bellen naar de “gratis” helpdesk.
Kost me alleen het mobiel tarief
En de helpdesk is al uren niet te bereiken,
ik krijg zelfs de melding dat wegens technische problemen de helpdesk niet te bereiken is,
en dat de verbinding zal worden verbroken.
Intussen heb ik me via internet opgegeven voor Speedlinq, KPN komt me mijn strot uit!@!!!!@#$$%%
Helaas is er nog steeds geen mogelijkheid om buiten het KPN netwerk Internet te krijgen, ja Chello, maar dat is dezelfde beerput. Vanaf 1 december mag speedlinq het proberen.
Om een uur of half negen ben ik doorgedrongen in de catacomben van KPN
Het kost me nog een minuut of wat om door de eerste lijn (telefonisten) te komen en op de technische dienst aan te komen.
Nu blijkt dat overdag wel de verkeerde koppeling te zijn verwijderd, maar geen nieuwe aangemaakt te zijn.
Om 9 uur werkt alles weer en hebben we zowaar een correct werkende telefoon en internetverbinding.
Jammer voor KPN maar de bevestiging van Speedlinq is ook binnen.
Over een week of twee zeg ik alles op, en dan hoop ik dat ik van deze ellende af zal zijn. Maar gezien eerdere ervaringen
16/11/2006
Ik heb op de site van KPN hun formulier gedownload waarmee je bij een andere provider het abbo kunt opzeggen en deze als bijlage gemaild naar KPN, want ze zijn weer eens niet te bereiken:
Opzegging per 1-1-2007
Uw klantenservice is na een uur wachten nog niet te bereiken
Telefonisch ben ik te bereiken op 0641118208
Graag binnen 7 dagen bevestiging van deze opzegging
17/11/2006
Antwoord KPN
Onderwerp
Re: opzegging ipb (KMM9557687V26359L0KM)
Geachte heer/mevrouw Coldeweyer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Om u goed van dienst te kunnen zijn, vragen wij u vriendelijk de vraag toe
te lichten en nogmaals te versturen.
Wij zien uw reactie met belangstelling tegemoet.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
18/11/2006
Zucht…….
Antwoord aan KPN
Lijkt me duidelijk
Nadat ik deze week EEN UUR tevergeefs op jullie klantenservice heb zitten
wachten, (blijkbaar is het zo druk met opzeggen van ipb) heb ik een kopie
gemaakt van mijn laatste factuur, en deze opgestuurd naar jullie, samen
met de standaard opzegbrief van de KPN IPB site die jullie adviseren voor
overstap naar ipb.
De mededeling is dat ik stop met KPN ipb per 1/1/2007.
De reden vindt u op mijn site
http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm
U had mij trouwens ook even kunnen bellen.
Nogmaals MIJN verzoek om mij dit te bevestigen binnen zeven dagen
21/11/2006
Nog geen reactie vanuit het KPN bastion
Na diverse telefoontjes, alweer een uur op het conto van KPN maar weer eens een reactieformulier met mijn klacht ingestuurd
Uw klantenservice is wederom ( ik bel al 1 uur) niet te bereiken, blijkbaar nog steeds druk met opzeggers
Ik wil mijn ipb abbo ook opzeggen en wel per 1-1-2007
Had dit al doorgegeven, maar geen reactievan KPN
Graag MET SPOED bericht aan mij dat alles loopt
schriftelijk of op
064xxxxxxxxx
betreft telefoonnummer 0492xxxxxxxx
22/11/2006
Antwoord op mijn klacht dat ik niet op kan zeggen
Zoals KPN mij op 18/5 schreef, kon ik mijn klacht hier kwijt…..dacht ik.
Mooi niet dus!!!!
Dit is het antwoord
Leuk ook die opmerking dat ze mij niet kunnen bellen………………………………………
Geachte heer Coldeweyer,
Naar aanleiding van uw bericht over uw opzegging van InternetPlusBellen informeren wij u als volgt:
Het e-mailcenter beschikt niet over de mogelijkheid om uw opzegging in behandeling te kunnen nemen.
Tevens beschikken wij niet over de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen.
U dient een abonnement uiterlijk één maand voor het einde van de contracttermijn op te zeggen. U kunt uw abonnement opzeggen door te bellen naar de KlantenService van KPN 0900-0244(maandag t/m zondag van 08.00u tot 22.00u 10 eurocent per minuut)
Wij vinden het vervelend dat u deze ervaring met KPN heeft gehad. Hiervoor onze excuses.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
xxx
KPN
’s avonds aan de telefoon gehangen van 8 tot 10 uur ZONDER RESULTAAT
23/11/2006
Dan maar om 8 uur bellen en net zolang blijven hangen tot ze opnemen
Dit is toch Godsgeklaagd
UPDATE..
HOERAAAAAAAA Iemand aan de telefoon gekregen, ben om vijf vóór acht gaan bellen, en om vijf óver acht gingen de lijnen open.
Wist de dame mij te vertellen dat ik per 12/1/2007 kon opstappen, terwijl haar collega’s eerder dit op 1/1/2007 hadden gezet ( vroeger dus)
Ik heb gezegd dat de ADSL lijn moet blijven bestaan omdat speedlinq deze gaat overnemen
Ik krijg nog een bevestiging.
Als ze nu maar weer geen problemen gaan maken van die datum, want in principe zat ik al vanaf november op deze ramplijn
Ik stuur deze log ook maar eens naar die meneer Buitelaar, kijken wat daar de reactie van zal zijn.
Zal wel hetzelfde zijn als altijd van KPN, dus niets……………………………………………….
aan KPN
postbus 2547
3500 GM UTRECHT
t.a.v. xxx
23 November 2006
Betreft opzegging IPB
Geachte heer Buitelaar,
Hierbij ontvangt u mijn weblog zoals ik deze ook diverse malen op Trosradar heb gezet, en waar ik iedereen naar verwijs die problemen met IPB heeft.
Helaas zijn dat nog al wat mensen, en ik krijg ook veel reacties van mensen met gelijke problemen.
Ik heb – gezien eerder ervaringen- niet de hoop dat hier enige reactie op zal komen, en ook ben ik nog niet van KPN af, zie einde weblog.
Ik ben na anderhalf jaar ellende helemaal door mijn acceptatievermogen heen voor wat betreft KPN-InternetPlusBellen.
Ik hoop dat u kunt zorgen dat deze opzegging en het doorzetten van de lijn naar Speedlinq netjes door KPN zal worden afgewerkt
xxx
Einde??????????
25/11
Nee dus…
Telefoon houdt er in de middag mee op. 08000407 gebeld, ja hoor, landelijke storing
Dus wachten maar weer
Laat in de middag doet alles het weer (dachten we) na de zoveelste reset, achteraf blijkt dat we wel kunnen
bellen maar niet gebeld kunnen worden, maar dat weten we dan nog niet.
Tijdens de gesprekken valt de verbinding af en toe weg, waarbij de persoon aan de andere kant de ingesprektoon hoort
26/11
7 uur in de ochtend weer gebeld, krijg een volkomen onkundig / onwillig persoon aan de lijn.
“ik zal eens kijken in helmond,….Ja er is een storing in helmond en nee er staat niet bij hoe lang het nog duurt”,
en daar kun je het mee doen.
Om 17.00 uur nog maar eens gebeld, en om 19.00 uur – wel na drie keer te zijn verbroken- eindelijk de helpdesk aan de lijn.
Doorgeschakeld naar de technische dienst, en nu werk alles plotseling wel weer.
Ik kan nu zelfs gebeld worden.
Om toch ziek van te worden
Helpdesk stelt voor om nieuwe experiabox te sturen maar dan de uitvoering van speedtouch.
Deze week uitgekomen en klaar om bij mij getest te worden.
En nee het maakt niet uit dat per 1 januari weg ga bij KPN
28/11/2006
Monteur is langsgekomen, nieuw modem van speedtouch neergezet, lijkt goed te werken, wacht af
4/12/2006
Ik ga een rekening indienen bij KPN voor al die uren die ik met mijn mobieltje bij de helpdesk heb verbeld
Ze zullen er wel weer geen weg mee weten, en antwoorden met zo’n nietszeggend mailtje in de trant van belt u maar met ons 09 nummer…..
Inhoud van klachtmail via KPN site
Hierbij verzoek ik u mijn rekening te crediteren voor een bedrag van 70 euro, zijnde de extra telefoonkosten welke ik heb moeten maken in de laatste vier maanden door de herhaalde storingen op mijn ipb aansluiting. voor een verslag hiervan zie
http://www.dse.nl/~lammert/kpn.htm
Omdat ik mijn abonnement per 1/1/2007 heb opgezegd kunt u dit bedrag waarschijnlijk niet meer verrekenen met de lopende facturen.
Ik hoop dat KPN mijn klacht nu adequaat zal afwerken.
Evt telefonisch contact via 064xxxxxxxxx
Bij voorbaat dank
Afwachten maar……….
4/12 update
Op trosradar krijgt KPN er ( terecht) flink van langs.
Ik hoor ook dat KPN er niet moeilijk zal doen over schadeclaims
Blij dat ik vanochtend al een claim heb ingediend
Zouden ze gaan betalen?????
Ik ben benieuwd…..