LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verzekerd via het werk

Heb je letselschade opgelopen? En ben je niet correct behandeld? Laat het ons weten.
Ellende
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2006 09:20

Verzekerd via het werk

Ongelezen bericht door Ellende »

Ik las de topic van micheal.
Daarin schrijft hij dat hij verzekerd was via het werk, en dat het ongeval wat hij had op weg naar zijn werk was gebeurd, en hierdoor van die verzekering ook een vergoeding heeft gehad.

is iedereen zo verzekerd via zijn werk?
Hoe kun je dit nakijken, als je nu uit dienst bent bij je werkgever?
Ik heb een ongeval gehad toen ik op de terugweg was van mijn werk naar huis, dus zou graag hierover meer informatie willen hebben, hoop dat ieman ddeze mij kan geven.

Met vriendelijke groeten, vivian

-Michael-
Berichten: 17
Lid geworden op: 04 okt 2006 18:44

Re: Verzekerd via het werk

Ongelezen bericht door -Michael- »

Hallo,

Het apparte wat het dus nou is is dat ik toen buiten werk tijden het ongeluk heb gehad en ik was ook niet op weg naar het werk of van het werk naar huis...

Hoe het dus verder allemaal zit weet ik niet...

Michael.

Hans V
Berichten: 236
Lid geworden op: 08 jun 2005 07:32

Re: Verzekerd via het werk

Ongelezen bericht door Hans V »

Onder omstandigheden kan je werkgever aansprakelijk zijn als het gaat om ritten tijdens het werk. daarnaast kunnen er verzekeringen zijn afgesloten door de werkgever. Het is misschien handig om dat gewoon aan je werkgever te vragen.

Ellende
Berichten: 12
Lid geworden op: 06 dec 2006 09:20

Re: Verzekerd via het werk

Ongelezen bericht door Ellende »

Waarnaar moet ik dan precies vragen, mijn contact met mijn werkgever is niet goed meer, ben er ook ontslagen nu. Het is gebeurd toen ik was afgewerkt dus van mijn werk naar huis.
alvast bedankt

Aggie_
Berichten: 23
Lid geworden op: 19 jan 2007 02:49

Re: Verzekerd via het werk

Ongelezen bericht door Aggie_ »

Klopt je kan via je werk verzekert zijn, dit hoor je dan gewoon te weten, dit is niet iets wat je dan in ene moet uitzoeken of het wel zo is.

Het is namelijk zo dat als je een contract ondertekend dat je dan toch wel weet of je ook via je werk verzekerd bent en dan nog iets.. volgens mij heb je sowieso al een WA verzekering lijkt mij.

Gesloten