LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zit-land

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
henkmonike

Zit-land

Ongelezen bericht door henkmonike »

mijn schoonouders hebben in januari 2005 2 nieuwe stoeltjes gekocht bij zit-land in Alphen ad Rijn nu nu nog ruim binnen de 2 jaar zijn deze stoeltjes al helemaal kaal/verweerd,terwijl alleen deze stoelen gebruikt worden als er viste is,dus zo super veel worden ze ook niet gebruikt.
Deze winkel schijnt al weer meer dan een jaar falliet te zijn(ook deze winkel viel onder de verkerkenclean,van Hans Verkerk uit Ter-Aar dus) gelukkig waren ze cbw erkend maar ook dat zegt nog niet erg veel hoor ik net van onze echte meubelwinkel De Haan ook in Ter-Aar,deze zaak komt a.s. maandag kijken bij mijn schoonouders of er nog wat van te maken valt!!
Maar als consument ben je mooi in de aap gelogeerd met dit soort bedrijven. ga naar een echt zaak daar heb je waar voor je geld en kun je altijd terug vallen op garantie en service want dat is ver te zoeken... :oops: :evil:

16again

Re: Zit-land

Ongelezen bericht door 16again »

Deze winkel schijnt al weer meer dan een jaar falliet te zijn... gelukkig waren ze cbw erkend
Voor je productgarantie heb je in dit geval niets aan dat CBW lidmaatschap!
Winkel failliet betekent garantie weg.

Bob_tails

Ongelezen bericht door Bob_tails »

Zitland was voorheen Poppuliers dus het is niet zo verwonderlijk dat
die stoeltjes binnen die periode zijn geworden zoals u ze beschrijft.
Wij zijn er helaas ook ingetrapt...

pardijntje

Ongelezen bericht door pardijntje »

wij hebben 2 jaar terug bij zitland alphen aan den rijn een bank gekocht, kort erna gingen ze failliet na een jaar zag onze bank er teleurstellend uit. nu 2 jaar later nog erger. de lijmlaag laat los de kussen zakken in en de achterkant van onze bank bleek niet in de zon te kunnen en is nu van bordeaux naar oranje gekleurd. er ligt een brief klaar om naar de curator van zitland te sturen met een aansprakelijkheidsverklaring vor de schade want ik kan niet geen gebruik maken van garantieregelingen omdat ik de fabrikant niet kan achterhalen. maar de curator zeg al dat ik achterin de rij sta en w.s. geen cent los gaat komen voor ons. de bank hebben we gekocht met protexx regeling en ervoor betaald de bank is waarschijnlijk wel gecoat met de bescherming maar voor de 5 jaar vlekkengarantie is deze niet aangemeld bij protexx kwam ik achter.
toch is protexx zo aardig geweest om mijn bank vandaag uit coulanceregeling te reinigen als een beetje troost wat ik ontzetend aardig vind (heb ze ook aangemeld voor de warme douche) maar het verhaal op zich vind ik wel verdrietig want een bank kost niet niks en een nieuwe betalen kunnen we niet zomaar je gaat ervanuit dat je toch wel 5 jaar minimaal met een bank kan doen .
goed we hopen dat we door het reinigen va nde bank nog een poosje er mee voort kunnen maar ik wordt wel boos dat ik hoorde dat zitland voorheen poppeliers was en dat na het faillissenment ze nu even vrolijk in ter aar weer door schijnen te draaien dat dit zomaar kan als klant ben je dan echt de dupe en de veroorzakers gaan gewoon verder ik vind dit eigenlijk crimineel mag dit zomaar???? :?: :?:

Bob_tails

Ongelezen bericht door Bob_tails »

Dat heb ik een tijdje geleden ook al is vernomen,dat ze in Ter Aar weer
door schijnen te draaien.
Onvoorstelbaar...
Net wat u dan ook zegt, crimineel :?

Gesloten