LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter Langhout

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
loncela
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 dec 2003 13:51

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door loncela »

Ook ik zit nog steeds op mijn geld te wachten.

Reis is op 1 augustus door PL gecanceled. Creditnota begin augustus ontvangen en nu bijna 3 maanden laten zit ik nog steeds op mijn geld te wachten.

Ik heb zeker 10x met hen gebeld en elke keer zal het deze week op de rekening staan. Ik ga ze nu een aangetekende brief en een boze mail sturen en afwachten op hun reactie.

Thessa
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2006 16:37

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Thessa »

Iemand nog interresse in een waardebon van maar liefst €25,= !!
Helaas moet je deze waardebon besteden bij Peter Langhout reizen :( ...
Ja ook ik heb problemen met ze. Ik had een vakantie geboekt en omdat deze reis vol was werden we overgeboekt naar een ander hotel. Dit hotel was echter een stukje goedkoper dus zouden wij geld terug krijgen. Ik ben al vanaf 28 JUNI 2006 bezig om het terug te krijgen.
Ik heb een mail gestuurd en mijn moeder heeft, zonder dat ik het wist, onder mijn naam een brief gestuurd. Op deze brief kreeg ik een telefonische bevestiging en omdat ik hun reactie wel wilde aanhoren kreeg ik een waardebon....
Bij de meeste is de vakantie niet doorgegaan maar ik ben door de spanningen door peter langhout ziek geweest op mijn vakantie. ( ik had niet eens reispapieren van ze ontvangen die zou ik ergens in het zuiden van het land krijgen als we daar met de bus aankwamen :shock: )

Ik wil hier echt iets tegen doen want wij hebben ook onze rechten en we moeten niet over ons heen laten lopen door zo'n rot bedrijf.

clasien45
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2006 16:27

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door clasien45 »

ook ik heb mijn geld nog steeds niet terug van peter langhout.
eindeloos bellen en loze beloftes. wat ik tegoed heb is 537,64 euro.
toch een flink bedrag. mijn reis is half augustus geannuleerd vanwege teweinig deelname. de creditnota is van 28 agustus maar ik ben dus al ruim 2 maanden aan het proberen om mijn geld terug te krijgen. ik zie steeds meer gedupeerden op jullie site en ook bij kassa. ik heb op aanraden van de ombudsman tenslotte een brief gestuurd en geeisd dat ze binnen 7 dagen mij berichten en het bedrag over zullen maken, zoniet moet ik weer kontakt met de ombudsman opnemen en zij hebben gevraagd of ik aan publiciteit mee wil doen en dat doe ik heel graag.
ik zou iedereen willen waarschuwen, BOEK NIET BIJ PETER LANGHOUT, HEEL VEEL REIZEN WORDEN DOOR HEN GEANNULEERD EN JE GELD BEN JE KWIJT,ik in ieder geval al een paar maanden.
hier moet toch echt een oplossing gezocht worden en echt publiciteit aangegeven worden.
c.v.breugel

rene112
Berichten: 170
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:14

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door rene112 »

ik zal gewoon naar ze toe gaan in alphe aan de rijn en me geld gaan hallen zo niet dan de fik er in

clasien45
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2006 16:27

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door clasien45 »

ik denk niet dat je daar iets mee bereikt.

coby1977
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:37

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door coby1977 »

Ook mijn ouders hebben een reis geboekt bij pl, en ook deze reis is geannuleerd. Eind sept. de creditnota ontvangen en tot nu toe geen geld gezien. Wel is er al twee keer gezegd dat het geld is overgemaakt, wat dus niet waar blijkt te zijn.
Ik hoop dat Radar hier aan kan doen. Heeft iemand als contact met Radar gehad over het idee om een uitzending met pl te maken?

clasien45
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 nov 2006 16:27

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door clasien45 »

:lol: ik heb mijn geld inmiddels terug. had op aanraden van de ombudsman een brief gestuurd naar peter langhout en ze een week de tijd gegeven om alsnog te gaan betalen zoniet zou ik het verder in de publiciteit brenegn en had ook hun medegedeeld dat ik inmiddels kontakt met de ombudsman gehad had. tot 7 november kregen ze de tijd en wat schertst mijn verbazing, 7 november waren mijn537,64 euro bijgeschreven. dus mijn aanhouden is beloond, dus schrijf een brief en heef ze 7 dagen de tijd, de ombudsman heeft mij ook gezegd, niet aantekenen, de brief want je hebt er al zoveel aan tel.kosten aan besteed dus mensen gewoon een brief sturen en dan maar weer afwachten
ik hb ze in ieder geval terug na maanden getouwtrek.

Ballie
Berichten: 22
Lid geworden op: 02 sep 2005 16:40

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Ballie »

Boeken bij PL is vragen om problemen. Waarom boekt men bij PL terwijl iedereen wel weet dat dat op ellende uitdraait? Juist, ze zijn goedkoop. Niets meer en niets minder. Eigen schuld, dikke....

Larachiya
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2006 18:59

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Larachiya »

Is het geen idee dat alle gedupeerde zich verzamelen en gaan kijken waar ze hun klacht in kunnen dienen?

Kvo30
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 okt 2006 20:26

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Kvo30 »

Na maandelang gewacht te hebben op mijn geld heb ik mijn rechtsbijstandverzekeraar ingeschakeld. Zij hebben een brief gestuurd dat het geld binnen 14 dagen overgemaakt moest zijn want anders werden zij in gebreke gesteld en wettig verzuim. Naast de hoofdsom moet Peter Langhout dan ook rente en buitengerechtelijke kosten gaan betalen. En jawel... dat heeft geholpen want prompt werd het geld overgemaakt op mijn rekening. Nu kreeg ik met Sin terklaas een pakketje van Peter Langhout in de brievenbus. Een excuusbrief met een hart van chocoladebonbons als goedmakertje. (het mag wat kosten want het waren ook nog eens dure bonbons!) Ook kreeg ik 100 euro korting op een volgende reis. Ik vermoed niet dat ik die met Peter Langhout zal maken. Maar mocht je een rechtsbijstandverzekering hebben of lid zijn van de consumentenbond dan zou ik zeggen inschakelen. Bij mij heeft het in ieder geval geholpen.
Ik hoop dat Radar eens aandacht gaat schenken aan Peter Langhout want ik vind dit soort praktijken echt niet kunnen.
Succes iedereen die nog op hun geld zit te wachten.

Studentje123
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2006 18:17

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Studentje123 »

'Fijn' om te horen dat meerderen dit probleem ervaren. Ook bij mij werd de reis gecanceld vanwege te weinig deelname. Vanaf september elke 2 weken gebeld naar Peter Langhout wanneer het geld overgemaakt wordt. Steeds hetzelfde verhaal.. niet te geloven hoe ze je aan het lijntje houden en steeds weer nieuwe dingen beloven. Nu alweer 3 maanden verder.. Nog steeds een erg lege studentenrekening.

Ook ik zal nooit meer bij Peter Langhout boeken. De vertouwensband is totaal afwezig. Vraag me af of ik het geld ooit nog terug zie..

[email protected], misschien een ander e-mailadres dat eer doet aan zijn naam?

obelix001
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:53

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door obelix001 »

Mijn dochter had ook een reis naar Parijs geboekt voor november 2006. In oktober werd de reis geannuleerd. Het geld zou terugbetaald worden. We hebben diverse malen gebeld, helaas zonder resultaat. We staan op een lijst, er werd zelfs een spoedlijst aangelegd. Pure oplichterij. Het gaat bij mijn dochter maar om 200 euro, maar voor een studente is dat veel geld. Er moet toch echt iets aan gedaan worden. Dit bedrijf werkt met geld dat hen niet toekomt. En dat mag maar gewoon doorgaan. Triest.

Marco Polo
Berichten: 299
Lid geworden op: 25 aug 2004 16:16

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door Marco Polo »

Zie http://www.kassa.vara.nl
Uitzending zaterdag 27 januari 2007
Verder blijft Kassa klachten ontvangen over Peter Langhout. De reisorganisator annuleert regelmatig reizen, en doet er vervolgens erg moeilijk over om de reissom terug te storten.

Kassa is er zaterdag om 18.55 uur op Nederland 1.

sprookje
Berichten: 744
Lid geworden op: 11 jan 2007 15:06

Re: Peter Langhout

Ongelezen bericht door sprookje »

ik ga sinds een aantal jaar via Nederland op vakantie paas en herfstvakantie, en heb de eerste keer wat rond gekeken op internet, toen al kwam ik een hoop klachten van peter langhout tegen en wist op dat monent al, daar ga ik nooit boeken.dus sorry hoor maar ik begrijp jullie Nederlanders niet,waarom in godnaam zijn jullie zo gek om toch nog bij peter langhout een reis te boeken? kan iemand dat aan mij uitleggen?en dan vinden jullie ons Belgen dom!!!!!!! :roll:

Gesloten