LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] SMS actie zomaar stopgezet, kan dat?

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
drjp
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 dec 2006 22:12

SMS actie zomaar stopgezet, kan dat?

Ongelezen bericht door drjp »

In de maand November liep er een SMS actie bij een Nederlandse popgroep waarbij je een VW Fox kon winnen...Deze actie ging in samenwerking met Orangebabies, een goede doelen stichting. Ik heb hier behoorlijk vaak aan meegedaan a 0,60 Euro per bericht. De actie zou worden beeindigd op 01 December 2006, tevens zou dan de winnaar bekend gemaakt worden.

Echter onderstaand bericht trof ik aan op de website? Kan dit zomaar? Ik heb al een aantal keren gemaild met de beide sites, echter geen reactie terug...Kan toch niet mogen zoiets? Op deze manier kan ik ook allerlei prijzen weggeven, als ik geen winst heb zeg ik gewoon, "sorry" einde actie, u krijgt uw geld terug

Ik heb overigens nog geen bericht of telefonisch contact gehad op mijn mobieltjes mbt uitbetaling en op welke rekeningnummers...

wo 29-11-2006
Soms zit het mee, soms zit het tegen
Helaas hebben we wegens een teleurstellend laag aantal deelnemers de
auto-actie voor Orange Babies af moeten blazen. De actie was bedoeld om geld in te zamelen voor een goed doel, aangezien het de dag dat
wij in de HMH spelen (1 december) tevens ook Wereld Aids dag is. Alle mensen die wél de kleine moeite hebben genomen een sms'je te sturen
willen we heel hartelijk bedanken voor hun bijdrage en inzet. Alle sms-gelden zullen uiteraard worden teruggestort.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: SMS actie zomaar stopgezet, kan dat?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Als je een wedstrijd uitschrijft heb je ook altijd het recht om deze stop te zetten als je dat wilt. Staat vast in de voorwaarden die je uiteraard gelezen hebt.

Wees blij dat je in ieder geval je geld nog terugkrijgt.

Gesloten