Ik was jarenlang een tevreden Digitenne klant tot dit bedrijf in de hebberige handen van de prutsers van KPN viel.
Sinds de omschakeling op 27 november heb ik nog maar een ontvangststerkte van 58% waardoor alle publieke netten niet kunnen worden ontvangen.
Na een aantal malen met de helpdesk te hebben gebeld (0,15 p/m) kreeg ik het zotte advies om de binnenantenne buiten te zetten.
Dat heb ik, stom genoeg, geprobeerd. De ontvangst werd alleen maar slechter.
Nu krijgen de Strong receivers de schuld, die nota bene door Digitenne werden aanbevolen.
Als dat werkelijk de oorzaak is, laat KPN ze dan (gratis) omruilen voor andere ontvangers. Maar dat gaat niet gebeuren!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] zenders weg na netwerkaanpassing
-
verschrikkelijkesneeuwman
Re: zenders weg na netwerkaanpassing
Nee waarom zouden ze ook? Bij mij en vele anderen was en is het beeld nog steeds haarscherp. Dat er toevallig op wat plekken problemen ontstaan is niet te wijten aan KPN maar aan andere zaken die opgelost moeten worden.
Wij hebben een goeie tip voor gebruikers van een Strong ontvanger.
Wij hadden problemen met de ontvangst van 1 t/m 7 en 9.
Na verscheidende keren bellen (wachttijd van half uur of langer)
waren we niets wijzer. We hebben wel 20 keer alles gereset en zenders gezocht. Toen hoorden we via via dat het aan de antenne van de Strong
lag. Nu hebben we onze oude antenne nog gewoon op zolder staan, dus die hebben we in de Strong gedaan en voila alles doet het perfect! Prachtig beeld, geen storing meer als er een auto voorbijgaat, geen zwarte antenne meer beneden in het raam. Dus als je je oude antenne nog op zolder of op het dak hebt is het een oplossing! Succes ermee allemaal..
Wij hadden problemen met de ontvangst van 1 t/m 7 en 9.
Na verscheidende keren bellen (wachttijd van half uur of langer)
waren we niets wijzer. We hebben wel 20 keer alles gereset en zenders gezocht. Toen hoorden we via via dat het aan de antenne van de Strong
lag. Nu hebben we onze oude antenne nog gewoon op zolder staan, dus die hebben we in de Strong gedaan en voila alles doet het perfect! Prachtig beeld, geen storing meer als er een auto voorbijgaat, geen zwarte antenne meer beneden in het raam. Dus als je je oude antenne nog op zolder of op het dak hebt is het een oplossing! Succes ermee allemaal..
Ik heb ook een goeie tip :
Ga naar tele2 tv , goede kwaliteit en lage prijs
Ga naar tele2 tv , goede kwaliteit en lage prijs
Hier is veel info te vinden oa over DVB-T ofwel KPN-tv/Digitenne.
Over alle plaatsen waar zenders staan opgesteld, welke frequenties er worden gebruikt (of in gebruik komen) in jouw regio en hoe de zenderpakketten zijn ingedeeld.
http://www.radiowereld.nl/fmtv
Over alle plaatsen waar zenders staan opgesteld, welke frequenties er worden gebruikt (of in gebruik komen) in jouw regio en hoe de zenderpakketten zijn ingedeeld.
http://www.radiowereld.nl/fmtv