hallo
ik heb op 20 november internet plus bellen besteld bij de kpn.
op zaterdag 25 nov heb ik de bevesteging op de bus gedaan.
woensdag 29 november wilde ik even op het web maar nee kon er niet op kom
ik heb alles na gekeken op mijn computer maar dat stond ook wel goed.
ik mijn provider xs4all;mocht gelijk niet meer in mijn mail box kijken~gebeld die zei dat de kpn mijn adsl verbinding hadden af gesloten.dus ik de kpn gebeld.ik vertelde dat de adsl verbinding was af gesloten en dat ik het zaterdag de 25 nov pas had aan gevraagd en dat ik nog 7 dagen had om het op te zeggen.ze zouden de monteur er van op de hoogte stellen en die zou me bellen want er was iets fout gelopen.
de volgende dag nog geen monteur om tien uur.ik de kpn weer gebeld en zeker drie personen aan de telefoon gehad.ik heb hun de situatie uit gelegt en dat ik bij mijn huidige provider ook mijn emails niet meer kon laten door sturen om dat ik de kans niet meer kreeg.de helpdesk vroeg toen of ik het internet plus bellen wilde annuleren omdat ik direct weer adsl wilde hebben en niet eerder het telefoon gesprek zou beeindigen tot dat ik weer adsl kreeg.ook werd me verteld dat ik 20 dec de modem in huis zou krijgen en dan pas weer op het net kon, na vele minuten a 0,10 heb ik die zelfde dag direct internet gekregen.dus mensen je moet even op je strepen gaan staan.want ik betaal nog wel voor mijn provider xs4all tot 31 januari omdat ik dacht dat het misschien voor de kerst niet meer in orde zou komen.ook op de web site staat nergens dat je voor een paar weken bent af gesloten en maar bellen en wachten.
gewoon weer bellen en je niet af laten schepen door de helpdeskook heb ik de kpn een email gestuurd met de mede deling dat ik niet van plan ben de telefoon kosten te betalen want dit klopt gewoon niet.
veel suc6
toos
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kpn internet plus bellen
Re: kpn internet plus bellen
Wat er gebeurd is normaal.
Je stapt over van de ene provider naar de andere en dat betekent dus ook dat het ADSL signaal overgezet moet worden.
En dat is dus gebeurd.
Wat jij wilt, kan technisch dus niet.
Jij wilt vandaag ADSL via xs4all en morgen via KPN.
Als je overstapt van de ene provider naar de andere, dan moet je rekening houden met een tijdje geen internetverbinding.
Wat KPN doet, is precies waar jij opdracht voor hebt gegeven.
Het overschakelen van xs4all naar KPN.
Alleen is dit niet in 1 dag te realiseren.
Je stapt over van de ene provider naar de andere en dat betekent dus ook dat het ADSL signaal overgezet moet worden.
En dat is dus gebeurd.
Wat jij wilt, kan technisch dus niet.
Jij wilt vandaag ADSL via xs4all en morgen via KPN.
Als je overstapt van de ene provider naar de andere, dan moet je rekening houden met een tijdje geen internetverbinding.
Wat KPN doet, is precies waar jij opdracht voor hebt gegeven.
Het overschakelen van xs4all naar KPN.
Alleen is dit niet in 1 dag te realiseren.
Re: kpn internet plus bellen
nou wel raar he dat ik dus vrijdag middag ,na dat ik woensdag middag zo maar was af gesloten,
wel direct inter net had.
raar raar, en we hoeven de kpn geen hand boven de kop te houden want lees op dit forum en andere forums hoe het zit.
en dat ze me eerst af sluiten om over te stappen hadden ze ook kunnen berichten lijkt me wel zo netjes.
het was nog niet eens de dag dat ze me mochten af sluiten,ik kon het nog 3 dagen annuleren.
maar ik heb dus nu wel internet en ik hoop op de 20dec mijn modem te krijgen.
groetjes toos
wel direct inter net had.
raar raar, en we hoeven de kpn geen hand boven de kop te houden want lees op dit forum en andere forums hoe het zit.
en dat ze me eerst af sluiten om over te stappen hadden ze ook kunnen berichten lijkt me wel zo netjes.
het was nog niet eens de dag dat ze me mochten af sluiten,ik kon het nog 3 dagen annuleren.
maar ik heb dus nu wel internet en ik hoop op de 20dec mijn modem te krijgen.
groetjes toos
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 10 dec 2006 21:19
Re: kpn internet plus bellen
al jaren zit ik bij hetnet. ook van kpn. ik wil mijn abonnement om zetten in surfen en bellen..van hetnet. dat ging goed, maar 2 dagen later was ik ook aangemeld bij planet internet en bellen.. 2 ordes..
veel duurder.. en ik ga niet betalen voor twee...
Kpn wilde zelf dat ik het accepteerde.. ze ontkende dat ik klant was bij hetnet... maar bij planet was ik niet bekent.
10 weken van bellen en schrijven.. en boos worden mailen.. viel het kwartje... ..
ik kon bijna 2 keer betalen 2 boxxen in huis..voor planet internet heb ik me nooit en te nimmer aangemeld en ook nooit iets getekent, en KPN blijft volhouden dat k dat wel heb gedaan. maar echt niet.
het lijkt nu op gelost.
maar het is nog afwachten..
veel duurder.. en ik ga niet betalen voor twee...
Kpn wilde zelf dat ik het accepteerde.. ze ontkende dat ik klant was bij hetnet... maar bij planet was ik niet bekent.
10 weken van bellen en schrijven.. en boos worden mailen.. viel het kwartje... ..
ik kon bijna 2 keer betalen 2 boxxen in huis..voor planet internet heb ik me nooit en te nimmer aangemeld en ook nooit iets getekent, en KPN blijft volhouden dat k dat wel heb gedaan. maar echt niet.
het lijkt nu op gelost.
maar het is nog afwachten..
Re: kpn internet plus bellen
Toos: ik denk zelf niet dat je internetprobleem iets met Internetplusbellen te maken heeft gehad. Ze beginnen daarmee namelijk pas na een week of drie, vier met het omzetten van een klant...
Re: kpn internet plus bellen
nou wat je zegt klopt niet .
ik heb nu zonder 'weken geen internet'wel internet plus bellen.
ik heb zaterdag mijn modem gekregen en gelijk geinstallerd dus je hoeft geen weken zonder internet.
en dat er mensen zijn die zeggen dat de verbinding niet goed werkt of dat je niet kunt bellen is bij mij geen probleem.
ook de modem installeren was een fluitje van een cent.
dus ze hoeven je niet eerst af te sluiten.
alleen de kpn maak voor jou een email aan en dat is iets wat me niet aanstaat want die wil ik zelf kiezen dus dat is jammer.
en ook heb ik de web email gewoon op mijn computer hoef ik niet meer eerst inloggen en dat soort dingen want dat is wel even zoeken.
maar goed het is bij mij klaar en ben er tevreden over.
groet toos
ik heb nu zonder 'weken geen internet'wel internet plus bellen.
ik heb zaterdag mijn modem gekregen en gelijk geinstallerd dus je hoeft geen weken zonder internet.
en dat er mensen zijn die zeggen dat de verbinding niet goed werkt of dat je niet kunt bellen is bij mij geen probleem.
ook de modem installeren was een fluitje van een cent.
dus ze hoeven je niet eerst af te sluiten.
alleen de kpn maak voor jou een email aan en dat is iets wat me niet aanstaat want die wil ik zelf kiezen dus dat is jammer.
en ook heb ik de web email gewoon op mijn computer hoef ik niet meer eerst inloggen en dat soort dingen want dat is wel even zoeken.
maar goed het is bij mij klaar en ben er tevreden over.
groet toos