LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gratis bril Hans anders via agis

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Hallo, ook ik heb recht op deze bril omdat er een contract is met agis, ik weet niet of ik wel op het juiste plekje ben qua topic maar in het verleden vond ik hans anders een zonnebril verkoper waar een glas in gezet werdt. Kan iemand mij vertellen of dat verbetert is.
Met vriendelijke groet Ronald.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door G7 »

Kan iemand mij vertellen of dat verbetert is.
Dat dacht ik toch wel ronald g. :) Vorig jaar nog een mooie bril uitgezocht bij H.A. op de Eglantier. Wel niet vergoed door de verzekering, omdat het toen nog niet vergoed werd.

Lieske1958
Berichten: 430
Lid geworden op: 14 jun 2005 18:12

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door Lieske1958 »

Kijk even op de site van H.A. wat de voorwaarden zijn voor de vergoeding van je zorgverzekeraar.

Die staan nl niet altijd op de site van de zorgverzekeraar.

Ik ben verzekerd via VGZ en had mijn polis mee moeten nemen. Stond niet op de site van VGZ, wel die H.A. bleek later.
Ik kreeg daarom mijn montuur niet vergoed.
Was gelukkig maar € 35,00

Ik kom al een aantal jaren bij H.A. en ben tot nu toe tevreden.

Lieske

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Bedankt hier kan ik iets mee. Loop morgen even de stad in. De orginele polis is nodig weet ik het gaat mij om de kwaliteit je moet er toch drie jaar mee doen.

Ronald

Ps ik had al telefonisch contact gehad met Hans Anders.

januca
Berichten: 80
Lid geworden op: 15 feb 2005 12:51

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door januca »

De multifocale bril die ik nu draag is gemaakt door Hans Anders. Het is de beste en goedkoopste bril die ik ooit gehad heb.
Voor mijn volgende ga ik beslist weer naar Hans Anders.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik ga al jaren naar Hans Anders, ik zou niets anders meer willen. Perfecte brillen voor een lage prijs.

Martin1976
Berichten: 847
Lid geworden op: 09 feb 2006 10:48

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door Martin1976 »

Hans Anders heeft inderdaad goede brillen voor een lage prijs, mijn huidige bril komt er vandaan en die heb ik al 5 jaar probleemloos. Heb net 2 weken terug een nieuwe bril uitgezocht bij Eyewish, heb ik wat pech mee. Ik heb hem nog niet, eerst was er een brillenglas verkeerd geslepen en vandaag kreeg ik een telefoontje dat het montuur een lasfout had en was gebroken. Zoveel pech heb ik nog nooit meegemaakt bij aflevering van een bril, gelukkig zit m'n Hans Anders brilletje nog stevig op m'n neus, anders zie ik niet veel en kan ik hier ook niet posten :lol: :lol:

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Bedankt voor alle reactie`s, ik ben vandaag geweest en een bril uitgezocht. Er is inderdaad veel veranderd enkel jammer dat er wat weinig personeel is en de wachttijd wat oploopt, maar ik ben prima geholpen en kreeg alle aandacht. Jammer van de wat lange levertijd 4 weken maar daar kom ik ook wel overheen, dus tot zover prima.

Ronald.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi allemaal, even over de gratis bril heb hem vandaag gehaald en op zich niets mis mee, echter heb ik recht op een vergoeding van € 225.00 deze is nu vervallen. Wat schertst nu mijn verbazing de complete bril kost maar € 107,00. Hoera agis heeft weer € 118,00 verdiend. Krijg er toch een beetje een rotgevoel over.
Gedane zaken nemen geen keer maar toch een waarschuwing dat er voor dat geld veel meer mogelijk is dan een standaard bril.

Ronald.

Delija
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2007 22:06

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door Delija »

LOL,

op de factuur staat 108 eur omdat de rest van de bril door Hans Anders wordt betaald dat is dus het cintract tussen de verzekeraars en hans anders . :P

mirna
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 apr 2006 16:32

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door mirna »

Ronald;
Ik vind dit raar.
Mocht je niet naar een andere zaak toe?en waarom niet als dat zo is?

Heb je dan geen tweede bril uitgezocht gratis uitgezocht voor die 107 euro.

Als jij een bril koopt voor 107 euro,en je krijgt een vergoeding van 225 euro.

En nog even een vraag waren de glazen ook ontpiegeld en krasvast?zat dat er ook bij?

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi, een andere zaak had wel gekunt gezien de vergoeding van agis, maar dan moet je eerst zelf betalen en dan declareren. Op de afleverbon staat alles vermeld, montuur prijs en van de glazen. ontspiegeling e,d, zaten er ook bij.
Overigens heb ik geen klachten over de bril was even wennen maar perfect.

Ronald.

mirna
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 apr 2006 16:32

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door mirna »

Nou dat vroeg ik even,omdat bij ons de bril incl montuur en super ontspiegeld-krasvast-anti condens 80 euro kost.
En keuze uit 30 kleuren
Ik vond de prijs te hoog voor een afstandbril.ondanks dat je de bril gratis krijg.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi, als ik de prijs had geweten was ik ook naar een andere zaak gegaan, maar bij Hans Anders werdt er over de kosten niets verteld. Later bij afhalen zag ik het pas op de factuur. Beetje dom om er zelf niet naar te vragen, een goede les voor de volgende keer. Ik ga toch nog wel even contact opnemen met Agis over het resterende bedrag wil het toch weten of dat nu helemaal weg is.

M.v.g. Ronald.

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door flepp »

Multifocal glazen H.A. 126 euro, bijdrage verzekering 50 euro, bril voor 76 euro goedkoper gaat niet. :D

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door SJZ »

Misschien ligt het aan mij, maar ik begrijp nog steeds het probleem niet. Je had recht op een vergoede bril. Je hebt nu je bril en alles is vergoed. Wat deugt er dan niet?

mirna
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 apr 2006 16:32

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door mirna »

Nee toch???
Bij ons in Apeldoorn waren de klanten kwijt geweest 50 euro.
Kompleet incl super ontspiegeling-krasvast-anti-condens
En een merkmontuur naar keuze uit de hele zaak.
De duurste glazen die er maar te krijgen zijn.
100% zuivere glazen zonder vertekeningen.
Geen spier witte glazen die schitteren aan alle kanten
De komplete t.c. coating met alles erop en aan meer is er niet te krijgen.
En daar betaald de klant niets extra's bij achteraf.


En dit kunnen alle klanten niet 1 keer in de 2 jaar krijgen,maar elk jaar als het moet.


(gewoon het kosten plaatje) van de optiekzaak
Geen dure reklame,t.v. folders enz
Geen dure A1 lokatie.
Wel mensen met diploma's die er elke dag aanwezig zijn.

mirna
Berichten: 42
Lid geworden op: 13 apr 2006 16:32

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door mirna »

Kijk Ronald,
Waarom zijn alleen de ketens aangesloten bij de zorgverzekeraars?
Als jij een bril had aangeschaft voor 225 euro elders en je had het zelf opgestuurt naar jou zorgverzekeraar dan had je 225 euro terug gestort gekregen.

En een multifocale bril voor 70 euro?
Varifocaal is de naam daarvan.
Nou die leveren wij voor 100 euro kompleet en daar gaat de zorgverzekering nog eens vanaf(kijk op de polis.
Dus laten we zeggen zoals flepp beweerd zorgverzekering van 50 euro gaat er dan nog vanaf komt het dus bij ons uit op kompleet 50 euro incl montuur naar keuze uit de hele zaak.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door G7 »

Nou die leveren wij voor 100 euro kompleet en daar gaat de zorgverzekering nog eens vanaf(kijk op de polis.
Nou, daar heb ik dan wel belangstelling voor. Waar zitten jullie dan en geldt die prijs ook voor Menzisverzekerden?

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Gratis bril Hans anders via agis

Ongelezen bericht door ronald g »

Hoi allemaal, daarom had ik ook mijn vraag gesteld hoe de ervaringen waren met de gratis bril van H.A. Ik ben tevreden met wat er geleverd is en ben op de antwoorden van diverse forum leden afgegaan. Ik ga verder ook niet klagen dat heeft toch geen zin. Wat mij steekt is dat anderen er voor gaan, meestal mensen die niet direct de centen op de plank hebben liggen, want Agis is geen natura polis je moet eerst betalen en dan declareren. Dat gaat over het algemeen wel goed, maar voor mensen met een laag inkomen zijn de eerste kosten vaak niet te overbruggen toch?. Dan is dit toch wel een mooi lokkertje.

M.v.g. Ronald.

Gesloten