LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leve de KPN
Leve de KPN
Voor de grap een digitaal kasje van de KPN aangeschaft. Ik moet zeggen het werkt echt als een speer. Perfect beeld en goed geluid. Omdat ik ook sateliet heb kon ik het mooi vergelijken. Er zit bijna geen verschil in. KPN levert hier echt prima werk. Daar kan dat schorum van UPC met hun sneeuwTV niet aan tippen. Hulde voor de KPN. Ook de servers is echt perfect. Leve de KPN.
Re: Leve de KPN
Soms stonned, Voor KPN te lezen : UPC
Wat is stonned?Soms stonned, Voor KPN te lezen : UPC
En waarom moeten we UPC lezen waar KPN staat? Het stuk gaat duidelijk over het digitale kastje van KPN, dus waarom zou UPC de credits moeten krijgen voor dit uitstekende KPN apparaat?
Maar goed, het feit dat je wilt dat we UPC moeten lezen waar KPN staat, duidt erop dat je graag zou willen dat UPC deze producten op de markt had gebracht, dus zeg je eigenlijk: KPN is beter als UPC
Nou goed dat je zoveel plezier van je digitale tv hebt
Helaas hebben ze niet overal goed signaal.
Vraag dus eerst even in de buurt hoe de ontvangst is voordat je een abonnmement afsluit.
Helaas hebben ze niet overal goed signaal.
Vraag dus eerst even in de buurt hoe de ontvangst is voordat je een abonnmement afsluit.
als je al schotel hebt, waarom pak je dan kpn, beetje dubbel dit hoor.
og heb je weer een sticky teveel op ofzo? :/
Ennuh kan me herinneren dat dit een UPC forum is, en geen KPN forum
og heb je weer een sticky teveel op ofzo? :/
Ennuh kan me herinneren dat dit een UPC forum is, en geen KPN forum