Hallo, ik ben zoek naar een telefoon die mij kan helpen in deze situatie:
Het telefoon signaal komt boven op een slaapamer binnen, gaat dan naar de experiabox (ivm slim bellen). Ik heb beneden een klassieke telefoon die ik graag wil houden, deze heeft een telefoonstekker-aansluiting (zo'n klein plugje). Is er nu een draadloze telefoon die ik boven bij de modem kan neerzetten en boven dus kan gebruiken, en die tegelijktijd een draadloos belsignaal naar beneden kan sturen. Beneden zou er dan een soort ontvanger moeten komen te staan waarop ik mijn klassieke telefoon op kan aansluiten.
Hoe kunnen jullie mij hiermee helpen??
Alvast bedankt
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] OP zoek naar de juiste vaste telefoon...
Re: OP zoek naar de juiste vaste telefoon...
Zoiets bestaat naar mijn weten niet. Er bestaan wel duosets van draadloze telefoons, dwz een draadloze telefoon plus een extra handset die je ergens anders in huis kunt plaatsen. De grotere merken leveren dit allemaal.
Je hoofdaansluiting komt in de slaapkamer op de 1e verdieping binnen???? nooit van gehoord maar goed dat terzijde.
Maar een ontvanger en ontvormer voor je "klassieke" toestel nee daar heb ik ook (nog) nooit van gehoord.
Maar een ontvanger en ontvormer voor je "klassieke" toestel nee daar heb ik ook (nog) nooit van gehoord.
Goede telefoons:
voorbeeld: PANASONIC TX- 7102 / TX- 7100
voorbeeld: SIEMENS A260 duo, C340 ip
In principe alle toestellen van Siemens of Panasonic zijn in 99% van de gevallen de beste koop.
Als verkoper is dat mijn mening en mening van 99% tevreden klanten afgelopen 3 jaar !!! Deze toestellen komen haast nooit terug als gevolg van een klacht of storing en ik heb voornamelijk goede feedbacks over van m'n klanten.
Suc-zeven
In principe alle toestellen van Siemens of Panasonic zijn in 99% van de gevallen de beste koop.
Als verkoper is dat mijn mening en mening van 99% tevreden klanten afgelopen 3 jaar !!! Deze toestellen komen haast nooit terug als gevolg van een klacht of storing en ik heb voornamelijk goede feedbacks over van m'n klanten.
Suc-zeven
Volgens mij bedoel de TS dat hij een DECT-ontvaner in de kamer wil hebben war hij zijn "klassieke"toestel op aan kan sluiten.Stanley
Geplaatst op 09 Dec 2006 22:28 door Stanley
--------------------------------------------------------------------------------
Goede telefoons:
Suc-zeven
Bij de oplossingen die jij aan geeft kan dat volgens mij niet.
Maar vindt het nog steeds raar dat de invoeren kabel in de slaapkamer op de 1e verdieping het huis binnen komt.