LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sonja Bakker

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.
Marion24
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 nov 2006 19:44

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Marion24 »

Sonja is inderdaad een broodschrijver :)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

toch prima, op die manier komt zij bij de media onder de aandacht en dus het publiek :)

An

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door An »

op die manier komt zij bij de media onder de aandacht en dus het publiek
Ja, miss een beetje teveel de laatste tijd.

Maar beste Laurens, ik heb niets tegen Sonja of wie dan ook. Sterker nog, ik ben zo slank als een den, dus heb het heel niet nodig, zoals jij.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Welk dieet zou Ann en Bea gebruiken ??

An

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door An »

Van Bea weet ik het niet, maar ik gebruik het dieet:

DIE-EET. .Dat is een dieet waarbij je alles kan en mag eten en toch geen gram aankomt of afvalt. Zou je ook eens moeten doen Laurent, zie je er NOG beter uit dan nu al het geval is. :D

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Heeft U voor dat speciaal dieet een site ?

An

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door An »

Je mag wel ,jij, tegen me zeggen hoor. Ja hoor, die is er!

www.die-eetalles.nl

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

die site is niet beschikbaar of overbelast.:(

ruimte
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 okt 2006 08:31

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door ruimte »

gewoon blijven proberen om op die site te komen.
Dan eet je dus niet.
Een goed dieet. :lol:

3eWcybBp
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2006 17:24

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door 3eWcybBp »

het is ook geen wonder dat je zo afvalt bij sonja je krijgt haast niets te eten en wat als je ermee wil stoppen of is het levenslang sonja?
je weet zelf heel goed wat je moet eten en wat de dikmakers zijn.
het is je eigen wilskracht om verantwoord te eten.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Het boek(en) van Sonja Bakker werd vanmorgen gepromoot in het TV programma Goedemorgen Nederland en terrecht.

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Fenkie »

Alles wat riekt naar sensatie en negativiteit komt in de media en wordt bekend. Daar staat Nederland (en Nederlanders) bekend om.

Als blijkt dat mw. Bakker inderdaad plagiaat heeft gepleegd dant dient daar iets aan gedaan te worden. Er bestaat nog zoiets als auteursrecht.

Ben benieuwd naar het verloop van het verhaal.

Voor wat betreft het dieetboek. Ik heb gekozen voor Dr. Phill.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

Plagiaat !!!!!!!!! , zal mij een calorie arme Hema worst zijn.

Dr Phil is een zielenknijper

Sonja heeft een hit met haar boeken en haar klanten met haar voortreffelijke adviezen.

De Sonja vijanden zijn verenigd bij een plagiaat club in Eindhoven. :D :D

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Fenkie »

En jij bent een schaap die achter de rest van de kudde aanloopt.

:P :twisted:

ps. Dr. Phill is wel een hele goede zielenknijper.

pukkie1975
Berichten: 3
Lid geworden op: 10 dec 2006 13:23

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door pukkie1975 »

't Is toch erg dat je zo bent dat je iemand anders het succes niet gunt. Sonja heeft door een boekje te schrijven zo ontzettend veel mensen aan het afvallen gekregen. PETJE AF VOOR SONJA!!!!!!
Ikzelf ben een van de velen die nu een stuk dunner rondloopt want door de boekjes van Sonja ben ik onderwijl wel 12 kg lichter. Wat een dieetiste niet lukte, lukte Sonja wel.

Marion24
Berichten: 8
Lid geworden op: 30 nov 2006 19:44

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Marion24 »

Stond gisteren een leuk stukje in het AD.
Zal wel een rechtszaak gaan worden...
Alle mensen die Sonja bedanken voor alle adviezen,
bedanken de verkeerde mensen.
Iedereen die tevreden is over de boeken van Sonja, mogen in het vervolg hiervoor Sonja, Bea, Kurt en Victoria bedanken. Sonja kan niet alleen met alle eer gaan strijken, ze heeft haar boeken ook niet alleen geschreven. :idea:

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Fenkie »

pukkie1975


Geplaatst op 10 Dec 2006 13:27 door pukkie1975


--------------------------------------------------------------------------------

't Is toch erg dat je zo bent dat je iemand anders het succes niet gunt. Sonja heeft door een boekje te schrijven zo ontzettend veel mensen aan het afvallen gekregen. PETJE AF VOOR SONJA!!!!!!
Ikzelf ben een van de velen die nu een stuk dunner rondloopt want door de boekjes van Sonja ben ik onderwijl wel 12 kg lichter. Wat een dieetiste niet lukte, lukte Sonja wel.
Goed van je dat je zo bent afgevallen. In dat geval petje af voor jou. Naar mijns inziens heeft het niets te maken met het misgunnen van iemands succes.

Maar als iemand succes bedrijft met andermans veren dan mag daar zeker iets aan gedaan worden. Hoe zou jij het vinden als je iets ontwerpt/schrijft en een ander gaat er met jouw idee vandoor.

Maar voordat we oordelen is het verstandiger om af te wachten of er (ooit) een oordeel wordt geveld door een rechter.

Ik ben er altijd van overtuigd dat: al is de leugen nog zo snel... de waarheid achterhaald hem wel.

Moge de waarheid winnen.


Voor alle afvallers: succes! (bij mij lukt het niet... vind het eten gewoon te lekker) 8)

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

vermoedelijk een schrijfster aan het woord, wiens boeken niet verkopen, ::::::haat en nijd is van toepassing :roll:

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Fenkie »

Laurent


Geplaatst op 10 Dec 2006 15:17 door Laurent


--------------------------------------------------------------------------------

vermoedelijk een schrijfster aan het woord, wiens boeken niet verkopen, ::::::haat en nijd is van toepassing
Je zegt het goed, "vermoedelijk". Ik denk dat het om mensen gaat die gewoon hun mening geven.

We hoeven toch niet allemaal braaf achteraan de rij te lopen en de creatiefloze mening van de massa te volgen.

Ik vind andermans succes geweldig. Nog mooier, ik doe graag zaken met succesvolle mensen/ondernemingen.

Ik ga pas vraagtekens plaatsen wanneer iets in het nieuws komt over plagiaat. Waar rook is is vuur.

En als het geen plagiaat is is het succes aan een ieder van harte gegund en verdiend.

Maar het is maar al te "Hollands" om gelijk het woord "misgunnen" in de mond te nemen.

Laurent
Berichten: 1039
Lid geworden op: 31 mar 2006 20:45

Re: Sonja Bakker

Ongelezen bericht door Laurent »

De kookdames kunnen naar de rechter stappen ipv de media en forums te misbruiken met hun gejammer. :twisted:

Hun actie is uitsluitend bedoeld om Sonja te benadelen, zij gaan voor bij aan de door Sonja behaalde rsultaten bij haar boek afnemers. BROODNIJD heet dit in simpel Nederlands 8) :oops:

Gesloten