Sinds begin 2006 een ADSL-verbinding met Speedlinq. De eerste maanden geen probleem. Sinds een maand of twee/drie is het nauwelijks meer mogelijk vanaf zo'n 6 uur 's middags in te loggen. Bij vragen word je verwezen naar het betaalnummer. Door eerdere ervaringen en berichten op dit forum heb ik daar geen zin in. (Wordt het toch nog een kostbare aanbieding).
Een tip om goedkop op te zeggen, lees ik graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
Als je belt, bel dan om 8 uur, dan is er nog geen wachtrij, of een hele kleine. Werkt echt!
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
LammertC: hartelijk bedankt! Cor
-
- Berichten: 20
- Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47
Re: Speedlinq - moeilijke verbinding; opzeggen! maar hoe?
problemen met speedlinq
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling
consumentenautoriteit :
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling
consumentenautoriteit :
voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar
consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek