LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vakantie(bungalow)parken in NL

Goede of slechte ervaringen met vakantieparken / campings? Geef hier jouw mening.
robin-
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2006 12:46

Vakantie(bungalow)parken in NL

Ongelezen bericht door robin- »

Beste iedereen,

Ik stijl met de topic leek het mij leuk om een topic te openen over vakantie(bungalow)parken in Nederland. Ik ben namelijk zelf bezig met een onderzoek (voor mijn afstuderen) tussen de verschillende parken in Nederland. Bij deze dan ook de vraag wat jullie positieve en negatieve ervaringen zijn met de vakantieparken in NL en naar welke gaat jullie voorkeur uit?

Zouden jullie tevens zo vriendelijk willen zijn om een enquête van mij in te vullen over dit onderwerp. Het betreft een perceptie onderzoek, voor mijn afstuderen, omtrent de belangrijkste Nederlandse vakantieparken.

Op 1 vraag na, zijn alle vragen meerkeuze en het geheel kost ongeveer 6 minuten van uw tijd.

De enquête is elektronisch en via onderstaande link in te vullen:

http://www.studentenonderzoek.com/?qid=22375&ln=ned

(druk of copy paste in adresbalk)
!Bij de eerste vraag hoe je niet perse je e-mail in te voeren!

Let op!
In de enquete gaat het om je perceptie dus je hoeft niet per se op beide parken geweest te zijn om de vragen te beantwoorden. Het gaat erom wat je gedachte er bij is (dus liefst geen 'weet niet' antwoorden)!

Alvast bedankt voor de moeite,

Robin
Laatst gewijzigd door robin- op 11 dec 2006 11:17, 1 keer totaal gewijzigd.

Globetrotter
Berichten: 124
Lid geworden op: 16 jun 2005 17:40

Re: Vakantie(bungalow)parken in NL

Ongelezen bericht door Globetrotter »

Ingevuld en suc6 ermee!

robin-
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 dec 2006 12:46

Re: Vakantie(bungalow)parken in NL

Ongelezen bericht door robin- »

Bedankt Globetrotter! :D

flowerpower
Berichten: 30
Lid geworden op: 05 nov 2006 20:40

Re: Vakantie(bungalow)parken in NL

Ongelezen bericht door flowerpower »

Ik heb het ook ingevuld. Het valt me op dat er helemaal niet wordt gesproken over het kostenverschil. Landal is mijn inziens voordeliger. Ik vind de faciliteiten van Center Parcs uitgebreider. Kan me niet aan de indruk ontrekken dat het een met het ander te maken heeft. Zo creeer je dus wel een scheef beeld.

Gesloten