Hoe is dit te controleren op de mee genomen watermeter??.

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Onder welke naam ga je dat doen, Zwammaster?Wanneer je nu niet op houd verzoek ik de webmaster jou te verwijderen.
Doe je best.Bezoekers mogen slechts gebruik maken van een (1) identiteit; het gebruik van een "valse" identiteit is niet toegestaan.
Ik heb zelfs drie posts nodig gehad om Chanmaster te laten zien dat ie het wel degelijk bij het foute eind had. Typisch geval van bord voor je kop.Wat ik Lourent wel kan adviseren is het volgende.
@tjoektjoek: heb je waarschijnlijk gelijk in, maar af en toe doe ik wel eens iets wat minder nut heeftPuma, JSP, Wicher... volgens mij is water naar de zee dragen nuttiger
@ puma73: denk je dat écht? Heb nog nooit iets van een webmaster gezien hier, en als ie er is (en z'n vak verstaat) dan zou ik chanmaster maar eens de pin op zijn neus zetten..Ik heb diverse mensen hier zien verdwijnen nadat ze kritiek op chanmaster hadden geleverd.
Val jij mij niet af? wat bedoel je dan met onderstaande?Is dat zo Wicher? Ik denk van niet! Ik val Puma toch ook niet af? Laat iedereen, ook mij hier in de waarde. Goed ik mag soms wat scherpe antwoorden geven maar wanneer je de text en reden daarvan leest begrijp je waarom. Ik versta mijn vak, wat dat dan ook mag wezen. Het heeft in ieder geval directe banden met wat we hier doen en verder laat ik mij daarover niet uit.
Op het moment dat iemand door jouw persoontje heen prikt begin je dit soort dreigementen te uiten, niet alleen hier maar op meerdere fora.Wanneer je nu niet op houd verzoek ik de webmaster jou te verwijderen.
Inderdaad chanmaster, dit is weer zo'n prachtige uitspraak van je!Ik versta mijn vak, wat dat dan ook mag wezen
Natuurlijk laat je je daar verder niet over uit! Je blijft suggereren dat je in de schuldhulpverlening zit (of is het nu cartuning geworden?), maar zodra iemand daar doorheen prikt aan de hand van de inhoud van je reacties, begin je over normen en waarden, de webmaster inschakelen,etc. Ik heb het al eens eerder gezegd: als jij in de schuldhulpverlening zit ben ik priester!Het heeft in ieder geval directe banden met wat we hier doen en verder laat ik mij daarover niet uit.