LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Wat jij zoal doet in jouw vrije tijd kan je hier ventileren. Zowel jouw slechte als goede ervaringen.
Patrick72
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 sep 2006 20:17

GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door Patrick72 »

Afgelopen GP F1 van Turkije kaartenbesteld via Grand Prix Tours in groningen. Afhandeling ronduit belabberd. eerst tickets beloven en dan daarna vouchers opsturen die dan daar weer op een onmogelijke manier verzilverd moeten worden. ben erg benieuwd of er meer mensen zijn die wel eens via hun kaaretn hebben gekocht en hoe hun afhandeling hiervan is geweest.

Groeten,

Patrick

Haijes
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2006 19:42

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door Haijes »

Wij hebben een ander probleem met de GP1. Als verrassing voor mijn man had ik 2 kaarten besteld voor de formule 1 in zandvoort op 1 oktober van dit jaar. Een week voor 1 oktober werd bekend gemaakt dat verstappen niet mee zou rijden en waarom. Daarbij werd vermeld dat als je om die reden niet naar de formule 1 wilt dat je dan voor 29 september 2400 uur een email gestuurd moet hebben dat je vanwege verstappen niet gaat. Je kon dan je geld terug krijgen. Mijn man wilde inderdaad niet meer gaan toen bekend werd dat verstappen niet meer mee reed. Dus email gestuurd ruimschoots op tijd. Maar tot op de dag van vandaag hebben we helemaal niets meer mogen vernemen en we hebben ook ons geld nog steeds niet terug gehad.
Er is geen telefoonnummer en ook geen aders te vinden waar we terecht kunnen om verhaal te halen en eindelijk ons geld terug te krijgen. Weet iemand wat we hier mee aan moeten????

michel632
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 dec 2006 14:19

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door michel632 »

gp tours kwam ook bij mij niet alle afspraken na.
de transfer van vrijdag, hotel, circuit, en terug was er niet, de taxi kosten van het hotel naar de luchthaven moet je eerst zelf voor schieten en bij terugkomst in nederland moet je het bonnetje opsturen waarna hun het geld zouden overmaken.
Dit is in mijn geval nog steeds niet gebeurt.
De andere afspraken die zij niet zijn nagekomen raken helemaal kant nog wal.
Het was in Brazilie en de sociale vaardigheden van de "reisleider"waren ook niet optimaal.

MBX
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2006 12:52

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door MBX »

@ Haijes

Ik neem aan dat je A1GP bedoeld en niet Formule 1... verstappen is gelukkig al een tijdje niet meer actief in de Formule 1.

Naar mijn mening is het ook een reden van niks om kaarten terug te willen brengen omdat een coureur niet rijdt. Ik ga mijn kaarten voor het voetbal toch ook niet terug brengen als een speler geschorst/geblesseerd op de bank zit...
nou weet ik ook wel dat veel nederlanders graag verstappen wilde zien en dat zijn aanwezigheid net dat beetje extra zou hebben gebracht voor de verstappen fans. Het is niet zo dat je verstappen kaartjes gekocht heb maar A1 Grand Prix kaarten.

Haijes
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 dec 2006 19:42

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door Haijes »

Ja ik bedoel inderdaad A1GP maar zo te zien weet je precies wat ik bedoel. Ik heb op deze site gepost omdat ik hoop dat er iemand is die een serieus advies heeft. Niet gedacht dat er mensen zoals jij natuurlijk ook kunnen posten. Dat jij nu als je voetbal kaarten hebt en er valt een speler uit alsnog gewoon gaat is je goed recht. Maar respecteer wel mensen die niet willen gaan om wat voor reden dan ook. Kijk ik heb zelf helemaal niets met auto racen maar mijn man vind het helemaal het einde en dat respecteer ik, dus ook de reden dat hij op het laatste niet wil gaan ondanks dat ik dan wel baal dat mij verrassing in het water valt. En als ik de berichten mag geloven dan zijn er meer mensen, een honderdtal zoals in het artikel staat, niet geweest en hebben die allemaal hun geld terug gevraagd, of ze he hebben gekregen staat helaas niet in het artikel. Ik zou het dan ook fijn vinden als je je commentaar voor je houd tenzij je serieus advies hebt.
Respecteer de mensen die de dingen anders doen dan jij zou doen.

MBX
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 nov 2006 12:52

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door MBX »

Ik geef ook aan dat ik het wel kan begrijpen maar dat ik het vreemd vind dat je gelijk de kaarten retour wil sturen. Zoals je zelf aan geeft is je man een liefhebber van autoracen... dan is het toch mooi om hier heen te kunnen? Maar ik kan ook begrijpen dat de organisatie de tickets om deze reden niet retour wil nemen (ondanks dat ze misschien geroepen hebben van wel.

Is je man nou uiteindelijk helemaal niet geweest? ondanks dat hij autosport mooi vind?

Chima
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 jun 2005 11:11

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door Chima »

Maar ik kan ook begrijpen dat de organisatie de tickets om deze reden niet retour wil nemen (ondanks dat ze misschien geroepen hebben van wel.
Dat is gelul natuurlijk. Ze hebben aangegeven dat je de tickets terug in kon leveren dus dan hebben ze het ook maar correct af te handelen.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: GP F1 kaarten besteld via Grand Prix Tours

Ongelezen bericht door gerland »

MBX,
............Het is niet zo dat je verstappen kaartjes gekocht heb maar A1 Grand Prix kaarten.
Je bent niet volledig: Haijes heeft niet zo maar A1 Grand Prix kaarten gekocht, maar A1 Grand Prix kaarten waarbij geldt dat je je geld terug kunt krijgen als je niet meer wilt gaan vanwege het ontbreken van Jos Verstappen

Dat jij dat geen goede reden vindt is niet relevant voor deze casus. Het gaat om de rechten die Haijes heeft als consument.

Zoals Haijes zelf terecht opmerkt ook een kwestie van respecteren van andermans opvattingen.

Gesloten