| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ZEER SLECHTE service van DEBITEL
ZEER SLECHTE service van DEBITEL
Ik heb 2jaarlang een debetel 200 abbonement gehad?Nadat ik na 2jaar het abb.wilde afsluiten.Door 3mnd van te voren een brief te sturen is daar nooit aangekomen.KLanten service is niet BEREIKBAAR al bel je en wacht je 25 MINUTEN lang.Met als gevolg gewoon door te moeten bellen met je huidige abbonement. Mensen u bent gewaarschuwt.
Re: ZEER SLECHTE service van DEBITEL
Optie 5 optie 3 dan wordt je doorverbonden met de KS.Als er enkele wachtenden voor je zijn op een ander tijdstip nog een keer proberen.
Ik bel er regelmatig heen en de ene keer is het drukker dan de andere keer.
Opzegbrieven zijn trouwens altijd raadzaam aangetekend te versturen. Heb je ook het juiste adres gebruikt? Het gebeurd regelmatig dat opzegbrieven naar verkooppunten worden gestuurd en niet naar Debitel NL.
Ik bel er regelmatig heen en de ene keer is het drukker dan de andere keer.
Opzegbrieven zijn trouwens altijd raadzaam aangetekend te versturen. Heb je ook het juiste adres gebruikt? Het gebeurd regelmatig dat opzegbrieven naar verkooppunten worden gestuurd en niet naar Debitel NL.
Je zal sowieso een nieuwe brief moeten sturen, heb je deze reeds (evt aangetekend) verstuurd?
Dank voor uwe reacties.
het gebeurt geregeld dat er opzegbrieven "zoekraken" . Heb dit zelf al 3 keer meegemaakt , waarvan twee keer bij Debitel. Het is mosterd na de maaltijd , maar wat ik meestal doe is het abonnement minstens een half jaar van te voren opzeggen. Als ik na een week of 3 nog geen schriftelijke bevestiging gekregen heb , bel ik even met ze. Blijkt dan dat de brief niet aangekomen zou zijn , heb ik nog voldoende tijd voor een tweede en eventueel een derde brief. Soms wordt er gesuggereerd dat je niet zo ver van te voren kan opzeggen , maar ik zeg wel eens een abonnement op enkele weken na aansluiting. ik bewaar dan uiteraard wel goed de bevestigingsbrief.
Marchel.
Marchel.
-
Tallie1979
Ik ga een vreselijk gepeperde brief naar debotel sturen, zij houden mij namelijk aan voorwaarden die er niet zijn.. Nergens staat in de algemene voorwaarden dat ik heb getekend voor 3 maanden wachttijd na omzetten van het abonnement.. Ik wil hoger, niet lager en toch gaan ze het niet doorvoeren..
Uiteraard gaat deze aangetekend en met een mooie kopie naar kassa en radar, echt wanpraktijken van die lui!
Uiteraard gaat deze aangetekend en met een mooie kopie naar kassa en radar, echt wanpraktijken van die lui!
@ tallie zie mijn andere reacties...je gaat te ver... eigen research... je bent bekend met debitel en je eigen belgedrag....
-
Tallie1979
En ik ga het nog een keer tegen jou zeggen Kika, ipv in de verdedigende houding te kruipen, zou je ook kunnen kijken of je dit probleem kunt aanpakken, kennelijk werk je bij Debitel.
Het enige wat jij nu doet is kooltjes op het vuur gooien en je verschuilen achter een paar uitspraken die niet op papier zijn vastgelegd, noch te onderbouwen zijn.
Denk jij daar maar eens over na!
Het enige wat jij nu doet is kooltjes op het vuur gooien en je verschuilen achter een paar uitspraken die niet op papier zijn vastgelegd, noch te onderbouwen zijn.
Denk jij daar maar eens over na!
Ik hoef nergens over na te denken...Ik hoef dit probleem niet aan te pakken het is mijn zaak niet.Ik heb je een en ander uitgelegd in je eerste posting. Als je totaal niet luisteren wil naar uitleg ben ik uitgepraat. Succes ermee !!!