Eeerder reeds oproep in andere rubriek gedaan, wellicht dat ik hier concretere reacties krijg.
Voor de tweede keer volle werkdag tevergeefs op installateur zitten wachten, overweeg nu schadevergoeding te gaan eisen. Wie kan mij info verstrekken over vergelijkbare gevallen of heeft tips?
Ik kan nog vermelden dat ik huurder ben en dus gedwongen wordt met deze specifieke installateur zaken te doen. Bvd.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] schadevergoeding tevergeefs wachten installateur
-
jiping
Re: schadevergoeding tevergeefs wachten installateur
volgens mij heeft tros-radar daar een item over gedaan.
Mischien dat zij je kunnen helpen.
Of iemand die het zich beter als mij herinnerd
Ging over iemand die op één van de eilanden, texel ofzo, woonde en ook meerdere keren voor niets thuis bleef.
Mischien dat zij je kunnen helpen.
Of iemand die het zich beter als mij herinnerd
Ging over iemand die op één van de eilanden, texel ofzo, woonde en ook meerdere keren voor niets thuis bleef.
-
bodejosm43
Re: schadevergoeding tevergeefs wachten installateur
Ik heb door problemen aan mijn verwarmingsinstallatie die niet aan mij te wijten waren, een paar keer een verlofdag op moeten nemen. Ik heb die gedeclareerd via de verzekeraar van de installateur.
Die stond ook met de rug tegen de muur, hem waren die defecten aan de installatie immers ook niet te verwijten, en heeft de claim vervolgens doorgespeeld aan de betrokken fabrikant.
Maar hierbij kwam dus de installateur wel opdagen, maar moest ik een paar keer een dag thuisblijven. In eerste instantie wilde men dat niet, maar heb het toch klaargekregen.
Als de installateur tegen de afspraak in echter niet komt opdagen, zou je toch minimaal die verlofuren vergoed willen zien. Je bent ze kwijt, terwijl je er niets aan hebt gehad.
Die stond ook met de rug tegen de muur, hem waren die defecten aan de installatie immers ook niet te verwijten, en heeft de claim vervolgens doorgespeeld aan de betrokken fabrikant.
Maar hierbij kwam dus de installateur wel opdagen, maar moest ik een paar keer een dag thuisblijven. In eerste instantie wilde men dat niet, maar heb het toch klaargekregen.
Als de installateur tegen de afspraak in echter niet komt opdagen, zou je toch minimaal die verlofuren vergoed willen zien. Je bent ze kwijt, terwijl je er niets aan hebt gehad.