LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] planet internet

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
spikeyiris
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 dec 2006 20:42

planet internet

Ongelezen bericht door spikeyiris »

Wij hbben sinds juni internet plusbellen daarvoor hadden we adsl van planet.
Nu hadden ze ons gekoppeld aan een nieuw klantnummer dus zat met dubbele kosten.
Vele brieven , emails en dure telefoontjes gepleegt om dit recht te zetten maar helaas nooit een reactie gehad.
Daarna kregen we email dat alles was geregeld en het oude abonnement zou worden opgezegt.
Maar ja er werd nog wel geld afgeschreven en hebben we indirect gestorneerd.
Nu naar eindelijk een paar maanden later krgen we een email op 31-11-2006 dat we geld terug kregen van ons oude abonnemt en dat was op 27 november verzonden naar de financiele afdeling om dit bedrag te crediteren.
Maar helaas nog niks binnen.
Dit zal ook wel weer lang duren want bij planet zijn ze niet zo snel naar mijn mening.
Dus vanaf juni 2006 tot heden nog steeds niks gedaan daar bij planet.
Had alweer gebeld en kreeg te horen dat ze er nog steeds mee bezig zijn , nou naar mijn mening zijn ze er al heel lang mee bezig.
Hopelijk doe ze dit nu eens goed heb maar weer een klacht ingestuurd naar de klachtenafdeling vandaag.

paulthea
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 dec 2006 14:33

Re: planet internet

Ongelezen bericht door paulthea »

Ik wordt stapelgek van Planet Internet.
Op 26-9-2006 heb ik na een heel onplezierige ervaring met de monteur, mijn Internet Plus bellen abonnement geanuleerd.
Alles was binnen de tijd dus geen probleem, DACHT ik.
We zijn nu bijna 3 maanden verder en nog is het Planet niet gelukt om de boel terug te draaien naar mijn oude abonnement van ADSL-Standard.
Ik was jaren een zeer tevreden klant van Planet, maar de onbeschofte wijze waarop je daar nu behandeld wordt, daar lusten de honden geen brood van.
Wat ze wel (bijna) gelukt is, is het afschrijven van mijn rekening van een factuur voor Internet Plus bellen gelijktijdig met een factuur voor Bels-Basis abonnement, alsof ik op één nummer diverse abonnementen kan hebben.
Ik heb de boeking maar gestorneerd en wacht maar af omdat ik na 3 maanden met 14 telefoontjes en allemaal beloften niet meer weet wat ik moet doen.
Bij Planet is het onmogelijk om een verantwoordelijke aan de telefoon te krijgen, die durfen blijkbaar niet.
Hebben meer mensen een gelijke ervaring ?
Misschien kunnen we er samen wat aan doen of pakt Radar de handdoek op.

groet

Paul

Roots
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 18:13

Re: planet internet

Ongelezen bericht door Roots »

Mijn verhaaltje ook maar ff doen :)

Half augustus mij opgegeven om mijn internet abonnement om te zetten naar internet+bellen.
Netjes bevestiging gehad, zowel via mail als schriftelijk.
Regelmatig mijn orderstatus bekeken...na 3 maanden op "in behandeling" te hebben gestaan toch maar eens bellen.
De meneer aan de telefoon had geen flauw idéé hoe of wat en heeft het aanvraagformulier maar opnieuw ingevuld vertelde hij.
Paar weken later er maar eens een mailtje aan gewaagd....kreeg één week later als antwoord terug: "dat ik mijn orderstatus online kon bekijken" :lol:
Terug gemailt dat ik dat ook wel wist en dat ik dat al maanden doe...Mail terug: "dat ik maar de service lijn moest bellen.
Ik kwaad terug gemaild dat ik helemaal niemand ga bellen en dat ze direct mijn klacht door moesten sturen aan iemand die het kon oplossen anders zou ik de media opzoeken :D
Krijg ik een mail terug: "Naar aanleiding van uw e-mailbericht kunnen wij u het volgende mededelen.
Helaas is in het orderproces van uw IPB aanvraag veel fout gegaan.
Wij hebben de lopende order bij deze geannuleerd, zodat wij een nieuwe order voor u kunnen plaatsen.
De verwachting is dat u begin volgende week een bevestiging per brief zult krijgen dat de aanvraag nu wel goed loopt".
Kreeg ik een vorige week een brief in de bus met de mededeling: "Onlangs heeft u bij Planet Internet een ADSL-aansluiting aangevraagd. Deze opdracht kan ik tot mijn spijt niet realiseren, bla bla...Het is echter mogenlijk dat ADSL op uw adres niet te realiseren blijft.

Ik heb waarempel al een jaar ADSL van planet, en nog steeds :lol:
Ondertussen vallen de foldertjes van KPN met bosjes op de deurmat>>"Voordelig bellen en internetten komen samen in 1 abonnement >>>>InternetPlusBellen. Een abonnement vol voordelen!>>>>>InternetPlusBellen * KPN sluit je aan *

O ja, mijn orderstatus is: 7-8-2006= geannuleerd
....................................4-12-2006= gereed
....................................6-12-2006= gereed

ronald1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 dec 2006 12:34

Re: planet internet

Ongelezen bericht door ronald1963 »

Ik heb ook een hele slechte ervaring met Planet Internet. Ik had al een aantal jaren een domeinnaam door Planet Internet laten registreren, totdat ik merkte dat je bij Argeweb een stuk voordeliger uitbent. Ik heb via Argeweb mijn domeinnaam laten verhuizen. Hiervoor alle benodigde formulieren ingevuld en wel tijdig voordat het nieuwe contractsperiode zou ingaan bij Planet Internet.
Ook is via de whois te vinden dat het domeinnaam is geregistreerd inmiddels via Argeweb.

Wat schept mij de verbazing dat ik toch van Planet een factuur hierover kreeg. Terwijl ze geen kosten maken ontkennen ze een schriftelijke opzegging te hebben gekregen. Ik heb heb ze gebeld, gemaild en gefaxed hierover. En toch kreeg ik van de week een herinnering. Toen heb ik ze weer gebeld, en na vele malen verkeerd te zijn doorverbonden deelde die meneer van Planet Internet mij doodleuk dat ik de factuur toch moet gaan betalen..
Kennelijk kan Planet Internet het niet verkroppen dat er een klant is weggegaan omdat er een goedkopere concurrent is.

Gesloten