LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] D-reizen

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

bij deze wil ik even een stukje over D-reizen Vakantie winkels melden.

ik heb ook al een stuk over Arke reizen geschreven en dit is de aanvulling over het reisbureau.

wij hebben op 23-8 jl een vakantie geboekt bij D-reizen almere Buiten.
wij werden een avond van tevoren gebelt met de mededeling dat wij werden omgeboekt naar een plaats vervangend hotel met dezelfde voorwaarden.. Ga je ook vanuit..

Ter plaatse op 24-8 bleek dat dus niet waar te zijn.
Arke verwijst naar D-reizen en Dreizen naar Arke.
Dat spelletje kennen we wel..

Naar zoveel ellende mee te hebben gemaakt verwacht je dat als je in nederland aankomst dat je klacht goed wordt afgewikkeld.

Nee dus, de despetreffende dame die onze klacht zeer uitgebreid noteerd op D-reizen papiertjes, maakt er uit eindelijk geen verhaal van.
Ze heeft alleen onze papieren ingeleverd met als notitie, klacht is duidelijk.

Maar alle noodzakelijke dingen die wij haar hebben verteld en die zij heeft genoteerd, daar kunnen we nu niets mee omdat zij dat niet in haar rapport heeft gezet.

Klantenservice stuurt je het bos in aangezien iemand uit de winkel niets mag veranderen aan de situatie...

De dame in kwestie wilt er alles aan doen om ons te helpen zelfs het formulier aanpassen zonder dat men dat door heeft of het mondeling wil bevestigen aan de rechtsbijstand maatschappij.

Maar natuurlijk steekt de klantenservice er weer een stokje voor omdat anders deze dame haar functie op de tocht komt te staan.

D-reizen heeft ons een bevestigings brief gestuurd met de mededeling dat als Arke reageerd dat zij het eerst zelf gaan bekijken en gaan goedkeuren volgens hun normen.

Ze hebben het ook goed gekeurd want gisteren 11-12 jl hebben zij een telefoontje gehad van de Tui nederland met de mededeling om het dossier te sluiten want het gaat naar de geschillen commissie.

Is dat iets goed keuren?

En als je dan belt wordt je nog onbeschoft behandeld ook nog.
D-reizen heeft in ene geheugen verlies...
Hoofdklanten service weet in ene niet meer wat ze heeft gezegd waar de klant bij was in het telefoon gesprek...

Niet te geloven toch?

ine1961
Berichten: 63
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:43

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ine1961 »

Niet te geloven!!!

Ik begrijp er niets van!!!!

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

@dergent
Nee dus, de despetreffende dame die onze klacht zeer uitgebreid noteerd op D-reizen papiertjes, maakt er uit eindelijk geen verhaal van.
Ze heeft alleen onze papieren ingeleverd met als notitie, klacht is duidelijk.

Maar alle noodzakelijke dingen die wij haar hebben verteld en die zij heeft genoteerd, daar kunnen we nu niets mee omdat zij dat niet in haar rapport heeft gezet.
Na het lezen van uw voorgaande (en uw andere) relaas is wel duidelijk dat de vakantiereis niet aan de verwachtingen heeft voldaan. Maar, in dit verband kan ik niet begrijpen waarom u uw klachten niet zèlf op schrift heeft gesteld maar dit aan een juffrouw van het reisburo heeft overgelaten.

U kunt zich hier over beklagen maar dan gaat u wèl voorbij aan het feit dat u conform de reisvoorwaarden zèlf de verplichting heeft uw klachten schriftelijk en gemotiveerd in te dienen en wel binnen een maand na terugkeer van uw reis (via het boekingskantoor).

Helaas bent u aan deze bepaling voorbij gegaan waardoor het alleen maar moeilijker zal worden om "verhaal te halen". Naar blijkt bent u nogal verbolgen maar het is in dit verband niet helemaal juist om dit op de medewerkster van D-Reizen af te schuiven. Sterker nog, D-Reizen is in deze geen partij want u heeft een geschil met Tui Nederland, waarbij D-Reizen slechts bemiddeling heeft verleend.

De door u beschreven wijze van be- en afhandeling zegt overigens wel het nodige over de klachtenafhandeling door een (groot) bedrijf als D-Reizen; de volgende keer toch maar bij een ècht reisburo boeken?

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

aangezien ik op vakantie al een fax heb gestuurd zijn alle partijen op de hoogte 30-8.

op 8-9 jl ben ik naar d-reizen geweest en ze wisten meteen wie wij waren en schaamden zich de oren van hun kop...

wij hebben ons verhaal gedaan, en zij moest het uit werken, moet voor het dossier..

wij hebben op 19-9 onze officiele brief ingediend met foto's en al.
dus ik ben wel binnen onze termijn van 1 maand na terug komst gebleven. en als je na 3 maanden na terug komst niets heb vernomen dan kan je naar de geschillen commissie..
dat hebben wij ook al ingediend.

die vakantie was niet wat wij geboekt hadden..

als je voor 7 personen een vakantie van 10.000 euro boekt dan wil je ook krijgen waar je voor betaald, dat wilt iedereen.
maar als je een paar uur voor dat je vertekt sávonds wordt gebelt met de mededeling dat je wordt overgeplaatst vanwege mankementen in het ene hotel.
oke, maar wel dezelfde grote ertc..

maar niet met zijn 5 op een hele kleine 2 persoons kamer worden gepropt terwijl je 2x een 6p kamer hebt geboekt...

en ga zo maar door...

arke heeft het niet goed door gesproken met d-reizen en d-reizen heeft zijn werk niet goed gedaan om het te checken.

en wat betreft de dame van het reisbureau heeft aan mij toegegeven dat zij een grove fout heeft gemaakt en wou dat goed maken maar dat mocht niet van de klanten service van d-reizen..

ze hebben allemaal fouten gemaakt en dan vind ik niet dat je verstoppertje moet gaan spelen.
dan moet je ook de concequentie aanvaarden.
dat moet een klant ook als je een reis boekt en 7 weken van tevoren je geld neer moet leggen...

wij hebben ons aan alle regels gehouden...

dus ik zeur niet zo maar..

dit is een terechte klacht...

en aangezien d-reizen een groot reisbureau is verwacht je daar wel wat van en tevens van arke...

dit kan je bij ieder reis bureau gebeuren....

dus wat een echt reisbureau....

Zarine
Berichten: 247
Lid geworden op: 11 apr 2006 00:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door Zarine »

ze hebben de Anwb gebelt om te vragen of wij de geschillen commissie nog gaan inschakelen. Natuurlijk..... Nou dan gaan wij inhoudelijk dus niet op de zaak in. De volgende afdeling gaat er naar kijken die samen werkt met de geschillen commissie en die gaat wel kijken of er een schikking uitkomt van Arke? Dat was de mededeling van de TUI NEDERLAND....
Uit het andere Arke Fly topic
Ze (D-Reizen) hebben het ook goed gekeurd want gisteren 11-12 jl hebben zij een telefoontje gehad van de Tui nederland met de mededeling om het dossier te sluiten want het gaat naar de geschillen commissie.
Ik vind het een beetje onduidelijk worden :roll:

TUI Nederland heeft contact opgenomen met de ANWB en leggen het voor aan een volgende afdeling (binnen TUI? binnen D-Reizen?) die weer samenwerkt met de geschillen commissie?

of

D-Reizen heeft een telefoontje van Arke gekregen dat ze verder niets doen en de geschillencommissie afwachten.

Verder (pin me er niet op vast) denk ik niet dat de geschillen commissie 'samenwerkt' met een externe afdeling. De normale gang van zaken is: U komt er samen niet uit, de zaak komt voor de geschillencommissie, er wordt een oordeel geveld. Er wordt niet tussentijds onderhandeld of zo.

Mijn tip aan u: Steek geen energie meer in en wacht de zitting van de geschillencommissie af. Als uw klacht terecht is krijgt u een uitkering. Zo niet, dan niet.

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

@dergent
1:arke heeft het niet goed door gesproken met d-reizen en d-reizen heeft zijn werk niet goed gedaan om het te checken.

2: en wat betreft de dame van het reisbureau heeft aan mij toegegeven dat zij een grove fout heeft gemaakt en wou dat goed maken maar dat mocht niet van de klanten service van d-reizen..
Ad 1: Mijns inziens is toch enigzins de verkeerde benadering; Arke dient D-Reizen goed in te lichten en D-Reizen dient u correct en naar waarheid in te lichten. Er bestaat geen verplichting voor D-Reizen om de informatie te checken en men zal dat meestal ook niet doen.

Ad 2: Het is mij niet duidelijk hoe deze dame een fout heeft kunnen maken; immers u heeft uw uitgebreide brief aan haar gegeven en zij hoefde niets anders te doen dan deze door te sturen aan Tui Nederland. Ik ben dus nu wel erg nieuwsgierig naar de beschreven "grove fout". Mocht hier daadwerkelijk sprake van zijn dan zou elk ècht reisburo dit direct recht zetten! Blijkbaar is D-Reizen in dit geval niet van mening dat men iets fout heeft gedaan.

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

ja wel hoor.

zij heeft het mondeling toegegeven maar mag er van hogerehand niet verder op ingaan...

de kalntenservice moet het verder regelen, waar je nets van krijgt te horen.

we zullen zien wie er gelijk krijgt.

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

mij is er vertelt dat er contact is opgenomen met de anwb door een mevrouw van de tui nederland.

zij deelde mee dat zij verder geen mededelingen doet over deze zaak omdat wij hebben besloten om het door te sturen naar de geschillen commissie.

toen vertelde ze hem dat een andere afdeling van de tui die de geschillen zaken verder behandelt misschien tot een schikking wil komen....

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

@dergent

Excuus voor mijn "gedram" maar nog steeds is mij niet duidelijk wat u onder een "grove fout" verstaat. Misschien dat u dit kunt toelichten? Indien D-Reizen inderdaad een forse steek heeft laten vallen, dan kan dit een heel ander licht op deze zaak werpen.

Voorts blijf ik mij er over verbazen dat D-Reizen klaarblijkelijk over een afdeling klantenservice beschikt. Moet ik hier uit concluderen dat men (relatief) veel klachten binnen krijgt? Of, kan ik hier de conclusie aan verbinden dat de reisadviseuses niet capabel zijn om klachten af te handelen? Gezien uw relaas lijkt dat laatste bijna het geval te zijn!

Overigens, als D-Reizen uw brief niet "een op een" heeft doorgestuurd aan Tui Nederland, dan heeft men plotseling zelf ook een probleem want dan is men wel degelijk partij in dit geschil!

Nogmaals, een ècht reisburo staat u altijd met raad en daad terzijde en verschuilt zich niet achter een afdeling klantenservice. Helaas voor u kunt u door al dit gedraai wel eens aan het kortste eind trekken ...

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

onder een grove fout vertsaan wij:

de avond van tevoren dingen door brieven terwijl wij dat niet hebben gekregen.
dus onder valse voorwensels op vakantie laten gaan.
als wij dit hadden geweten dan hadden wij dat vliegtuig niet in gegaan.

ten weede:

de dame in kwestie bij d-reizen heeft mij laten zien dat zij alleen mijn spullen door heeft gestuurd met een fax briefje met zie klacht klant genoeg informatie..

terwijl er een rapport van haar zelf opgemaakt moest worden.
dat vertelde ze mij ook, maar zij dacht dat dit genoeg was. vandaar...
ze vond het zonder van de tijd.

ten derde: ze wou dit allemaal bevestigen aan de anwb rechtsbijstand, desnoods mondeling.
maar haar mond werd gesnoerd door hoofd van de klantenservice.
deed ze dit dan stond haar baan op de tocht.

ze heeft die persoon laten weten dat ze haar werk niet helemaal goed had gedaan. en dat wou corrigeren..

maar dat mocht niet...

ten vierde: de medewerkster wou het formulier wat zij op had gestuurd vervalsen.. zodat alles er wel op kwam te staan.
maar zij wist niet wat het hoofdkantoor had doorgestuurd naar de tui nederland.

en zo hebben we nog wel meer dingen....

maar wij vinden dit al heel wat....

d-reizen heeft een klantenservice en daar word je niet vriendelijk geholpen.
een beetje raar als je een lopende klacht heb lopen.

ze sturen alleen een brief van wij hebben het in behandeling genomen en als je vragen hebt dan kan je bellen..
en of wij vragen hadden, maar die beantwoorden ze gewoon niet.
je moet maar afwachten op de brief van arke over zoveel weken.
en dan komen wij er bij u op terug.
dus niet.....

ik wou alleen maar mensen waarschuwen voor dit dure geintje wat wij mee hebben gemaakt.
ten kosten helaas van mijn zieke vader die niet van zijn laatste vakantie heeft kunnen genieten....

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

de dame in kwestie bij d-reizen heeft mij laten zien dat zij alleen mijn spullen door heeft gestuurd met een fax briefje met zie klacht klant genoeg informatie..

terwijl er een rapport van haar zelf opgemaakt moest worden.
dat vertelde ze mij ook, maar zij dacht dat dit genoeg was. vandaar...
ze vond het zonder van de tijd.

ten derde: ze wou dit allemaal bevestigen aan de anwb rechtsbijstand, desnoods mondeling.
maar haar mond werd gesnoerd door hoofd van de klantenservice.
deed ze dit dan stond haar baan op de tocht.

ze heeft die persoon laten weten dat ze haar werk niet helemaal goed had gedaan. en dat wou corrigeren..

maar dat mocht niet...

ten vierde: de medewerkster wou het formulier wat zij op had gestuurd vervalsen.. zodat alles er wel op kwam te staan.
maar zij wist niet wat het hoofdkantoor had doorgestuurd naar de tui nederland.
Zojuist heb ik al uw bijdragen nog een doorgelezen, maar ik denk dat ik ergens de "rode draad" die door het verhaal moet lopen ben kwijtgeraakt.

Vooral het bovenstaande roept een enorme vraag bij mij op; wat is nu precies de rol van de afdeling klantenservice van D-Reizen? De dame van het reisburo hoefde namelijk niets anders te doen dan uw relaas (met foto's) door te sturen naar Tui Nederland en blijkbaar heeft ze dat ook keurig gedaan.

In de reisvoorwaarden staat uitdrukkelijk dat de reiziger eventuele klachten schriftelijk en gemotiveerd dient in te dienen en dit staat er niet voor niets; immers een dame of heer van het reisburo was nier ter plaatse aanwezig en zal dus ook nooit een goed beeld van de situatie kunnen schetsen.

Al ben ik een leek op dit gebied, ik raad u toch aan om eens bij het reisburo te vragen wat men nu precies met uw brief heeft gedaan. Heeft men die keurig doorgestuurd, dan is er niets aan de hand maar indien uw brief bij de klantenservice van D-Reizen is blijven steken, dan heeft men daar dus echt een probleem. Nogmaals, het reisburo is geen partij in deze en mag dus nooit op eigen houtje iets met uw brief gaan doen.
Doet men dit wel dan is het uw goed recht om hen aansprakelijk te stellen.

FG1
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 jan 2006 19:25

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door FG1 »

Uit het verhaal begrijp ik dat er kort voor vertrek contact is opgenomen door D-reizen met een overboeking. Zoals volgens de ANVR voorwaarden verplicht dient de reisorganisatie een gelijkwaardige of betere accommodatie aan te bieden. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn.

Na terugkomst is de klacht ingeleverd en heeft de reisadviseuse een dossier aangemaakt nav de ingestuurde klachtenbrief en dit doorgestuurd naar de afdeling klantenservice van D-reizen en zij sturen dit door naar TUI Nederland. Volgens mij is meer ook niet mogelijk, aangezien de klant zelf alles op papier moet zetten en niet de reisadviseuse.

Het duurt enige tijd voordat klachten worden beantwoord van het hoogseizoen...ik denk tussen de 8 en 10 weken. Het verhaal over vervalsen n dat de baan op de tocht staat van de reisadviseuse is wel een apart verhaal...en ik heb daar zo mijn twijfels over.

Gezien het feit dat het antwoord op de klacht langer op zich laat wachten kan ik mij voorstellen dat je ook een keer antwoord wil hebben. Maar wie is er nu naar de geschillencommissie gegaan? Je geeft daar toch zelf de opracht voor en moet daar toch ook voor betalen.

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

het is een apart verhaal, maar helaas waar..

meerdere mensen hebben dit gehoord.

ik was er iedere keer zelf bij met mijn zus of vader dat zij hoofd van de klantenservice aan de telefoon had.
ik kon het hele gesprek mee luisteren.

de anwb heeft namens ons de geschillen commissie ingeschekeld.

wij hebben vervangende accommodatie gekregen omdat er mankementen waren in het andere hotel op het park, en aangezien het zomer seizoen af liep hebben zij besloten om het eerder te gaan renoveren.

maar helaas hebben wij niet gekregen wat zij beloofd hadden..op papier leek het beter maar in werkelijkheid niet...
wij hebben er allerlei foto's van gemaakt.
de dames van d-reizen schrokken wel toen zij dit zagen...


de dame van de winkel vertelde mij zelf later dat ik haar erop aan sprak over het feit dat zij geen brief mee had gestuurd naar de afdeling klantenservice die alles klaar maakt om door te sturen en te bemiddelen naar de tui.
normaal doen zij dat wel.

wij hebben een telefonische reactie via de anwb gekregen van tui nederland.
geen brief over het standpunt van arke wat d-reizen in hun eigen brief aan ons mededeelde in de bevestigings brief van 29-9 jl.

de vraag van arke was: of wij nog naar de geschillen commissie zouden gaan.
ja was het antwoord.
dan krijgt u van mij geen reactie, werd er vertelt.

wij betalde de nota van de geschillen commissie.

FG1
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 jan 2006 19:25

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door FG1 »

Succes bij de geschillen commissie en ik ben benieuwd naar de uitslag!

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

@dergent
de dame van de winkel vertelde mij zelf later dat ik haar erop aan sprak over het feit dat zij geen brief mee had gestuurd naar de afdeling klantenservice die alles klaar maakt om door te sturen en te bemiddelen naar de tui. normaal doen zij dat wel.
Ik blijf het een zeer bijzonder verhaal vinden want het heeft er inmiddels toch de schijn van dat er bij D-Reizen iets fout is gegaan. Nogmaals, hun briefje of rapportje dat helemaal niet ter zake want men hoeft slechts uw brief door te sturen, in principe slechts met de opmerking "graag afhandelen". In uw geval wil de dame van het reisburo u graag van dienst zijn maar zij mag het niet omdat anders haar baan op de tocht staat.

Mijn inziens zegt dat veel, heel veel over het reisburo en ik durf best te beweren dat dit bij een ècht reisburo nooit aan de orde zou zijn.

Uw verhaal is in ieder geval apart te nomen dus ben ik zeer benieuwd naar de uitslag. Laat u dat nog even weten?

Misschien dat u (voor de beeldvorming) ook nog even aan kunt geven om welke hotels het ging.

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door Nadine »

D-reizen is opgedeeld in regio's. Er zijn in totaal 3 regiokantoren. In Hoofddorp, Zwolle en Gorinchem. Deze drie kantoren hebben ieder een eigen klantenservice die de kalchten van álle d-reizen winkels in die regio behandelen. De winkels faxen de klachten naar het hoofdkantoor en de betreffende klantenservice stuurd de klacht door naar de touroperator.

Het heeft helemaal niets met een écht reisbureau te maken. Het is gewoon een keuze die D-reizen heeft gemaakt. En de klantenservice doet meer dan alleen klachten. Ze werken uiteraard ook ondersteuned bij bijvoorbeeld overboekingen etc.

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

hotel barcelo bavaro beach en hotel ocean bavaro spa in punta cana...

dergent
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 nov 2006 18:17

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door dergent »

1: als dat een klanten service is waar je niet eens antwoord op je vragen krijgt.

2: iets vertellen waar heel veel klanten bij staan en dan in ene een aantal dagen dement zijn want dat heb ik niet gezegd....

3: een brief sturen met in behandeling genomen en als arke erop terug komt en wij vinden het acceptabel wat zij aanbieden dan komen wij er bij u op terug.

dus niet, want zij hadden een telefoontje gehad met de mededeling sluit het dossier maar, gaat naar de geschillen commissie.

niet eens eventjes de moeite nemen om dat de klant te laten weten...

voor mij en mijn familie nooit meer D_REIZEN en Arke of iets van de TUI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jullie horen wel wat het uit eindelijk wordt.

de klant zal wel weer aan het kortste end trekken, maar dan heb ik het wel kenbaar gemaakt dat het een waardeloze vakantie was van 10.000 euro..

ReisMeis
Berichten: 91
Lid geworden op: 21 nov 2005 20:21

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door ReisMeis »

@Nadine 9van D-Reizen?)
D-reizen is opgedeeld in regio's. Er zijn in totaal 3 regiokantoren. In Hoofddorp, Zwolle en Gorinchem. Deze drie kantoren hebben ieder een eigen klantenservice die de kalchten van álle d-reizen winkels in die regio behandelen. De winkels faxen de klachten naar het hoofdkantoor en de betreffende klantenservice stuurd de klacht door naar de touroperator.

Het heeft helemaal niets met een écht reisbureau te maken. Het is gewoon een keuze die D-reizen heeft gemaakt. En de klantenservice doet meer dan alleen klachten. Ze werken uiteraard ook ondersteuned bij bijvoorbeeld overboekingen etc.
Da's duidelijk en inderdaad gewoon een keuze die D-Reizen heeft gemaakt. Maar, ik snap dan niet hoe het kan dat de klacht van meneer of mevrouw dergent niet naar behoren kan worden afgewikkeld. Per slot van rekening had deze reiziger alles zelf op schrift gesteld dus dit hoefde alleen maar doorgestuurd te worden.

Inmiddels is duidelijk dat mevrouw/meneer dergent schoon genoeg heeft van zowel Tui Nederland als D-Reizen. Duidelijk een gemiste kans voor zowel het reisburo als de reisorganisatie want met een goede afwikkeling van klachten behoud je wel je klanten!

Nadine
Berichten: 86
Lid geworden op: 31 mei 2006 22:07

Re: D-reizen

Ongelezen bericht door Nadine »

@Reismeis,

Dat staat uiteraad als een paal boven water. Maar blijkbaar is die klacht wel doorgestuurd en ik kan uit de meerdere warrige verhalen niet goed opmaken wat er nu precies is gebeurd.

1 ding weet ik wel; D-reizen dreigt niet met ontslag als een medewerkster voor een klant opkomt. Uiteindelijk doet D-reizen écht heel erg veel voor een klant. Zoals in principe ieder ander reisbureau.

Ik weet niet wat er hier gebeurd is. Dus ik heb er ook geen mening over. Nogmaals, ik vind het geen duidelijk verhaal. Ik hoop in ieder geval dat de klant krijgt waar hij recht op heeft.

Gesloten