LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
bastiaant
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2006 15:00

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door bastiaant »

Wat een sociale dienst doet is mensen zó irriteren dat ze liever aan het werk willen dan een uitkering trekken. Dus ambtenaren moeten mensen er gewoon uittreiteren. Zo werkt het, Tempo-Team. Als ik getreiterd word, dan maar liever in de vleesfabriek onderbetaald worden. Nee, je moet respect eisen. Jullie ambtenaren denken dat jullie alles kunnen maken, maar dit kunnen jullie echt niet maken! Gewoon gaan staan op je recht om in een goede baan terecht te komen. De polen en roemenen, die mag je uitkafferen, maar geen nederlands burger!

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Wacht maar tot de plannen van kneusie Rutte volgend jaar door worden gezet. Dan kunnen we pas lachen. Maar goed, over Rutte mag je het kennelijk niet hebben want dan word de topic verwijdert.

En, by the way, ambtenaren zijn makkelijk terug te treiteren je moet alleen even weten hoe.

janrad
Berichten: 54
Lid geworden op: 15 sep 2005 12:22

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door janrad »

Gaat wel mee vallen met die polen. vanaf 1 januari ga ik op detacheringsbasis klantmanager worden voor de bijstand. Er is maar een doelstelling, zoveel mogelijk mensen uit de bijstand. Dat betekend dat vanaf volgend jaar Nederlandse uitkering "gerechtigden" ook aan het aspergesteken, paprikasnijden etc kunnen gaan. De Polen hoeven dan niet meer te komen want bijstand is dan in Nederland geen recht meer. Ik kan haast niet wachten om te beginnen.

bastiaant
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2006 15:00

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door bastiaant »

En bevalt die baan als hypocriete klantmanager? Fijn gedetacheerd? Lekker schijnheilig geld vangen, op een kantoortje rondhangen en de arme medemens afblaffen. Maar betekent schrijf je niet met een D, dus je bent ook nog eens slecht in de Nederlandse taal. En je mag mensen die recht hebben op een uitkering niet eruit gooien, ze moesten die detacheringsbureau's eruit gooien, dan kon de uitkering omhoog, want ik gun polen en roemenen ook wel wat welvaart.

tomaatje
Berichten: 318
Lid geworden op: 13 dec 2005 20:27

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door tomaatje »

Janrad laten we dan maar allemaal hopen dat je zo gauw mogelijk weer op straat komt te staan en dat je hopelijk ooit ook eens in de positie komt waarop ook jij een beroep moet doen op een WW of bijstands uitkering. Wat zegt u? is geen recht meer. Mooi op straat zwerven dus en leven in een kartonnen doos en maar hopen dat je genoeg geld krijgt voor een slaap plaats bij het leger des heils.

Wat zul je toch terug denken aan die goeie ouwe tijd :wink:

Ik zou zeggen ga ons vast voor met het paprikasnijden en aspergesteken.

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Altijd leuk zo'n oude topic even nalezen. Zeker nu de nieuwe regering bijna in het zadel zit. Stumpertje Rutte en de rest van dat veu veu deu tuig heeft nu even, en ik hoop voor altijd het nakijken. Nu nog even een nieuwe crisis en dan een geheel links kabinet zodat voor eens en altijd het witte borden tuig en andere zakkenvullers voor eens en altijd maar beter kunnen emigreren.

koetjeBoe
Berichten: 321
Lid geworden op: 26 jun 2006 19:57

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door koetjeBoe »

Tien gouden adviezen aan ambtenaren om zich lastige burgers van het lijf te houden.

Lachen en huilen tegelijk:
http://www.ignaceschretlen.nl/nieuws.php?id=7

Eddie2
Berichten: 605
Lid geworden op: 05 nov 2005 21:52

Re: reïntegratie en sociale dienst contactpersonen

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Ach kijk naar het hoofd linksboven en je weet alweer genoeg. Deze man speelt waarschijnlijk een aardig potje golf na een dag 'hard' werken.

De sarcastische inhoud zou ik als ambtenaar mooi niet pikken! :wink: :lol:

Gesloten