LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BECKERMANN KEUKENS

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

ik ben eigenlijk benieuwd hoe het afgelopen is met de keuken van sasenfaab. Is het geworden zoals jullie het verwacht hadden?

Ben benieuwd naar jullie reactie, hou me op de hoogte.

Groetjes
cecile

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Ik wilde al binnenkort wat laten horen. De keuken is op de afgesproken tijd geplaatst en hij is inmiddels prachtig gemonteerd! Hij is erg mooi en we zijn er heel blij mee. Er waren alleen grepen verticaal op een aantal deurtjes geplaatst waar ze horizontaal moesten komen en er ontbrank een binnenliggende lade. Gerard gebeld en die kwam de volgende dag meteen kijken en heeft alles inmiddels weer besteld.
Ter plekke wilde we nog extra stopcontacten en een kick-space (plintverwarming). Dat was allemaal geen probleem en werd ook binnen een dag geleverd!!

De broer van Gerard, Leo Vellekoop, (object montage) heeft alles gemonteerd en dit heel mooi gedaan. Bij alles wat tegenzat niet de kotste weg gekozen maar de mooiste/meest praktische.
In Januari komt de RVS achterwand (die kon pas precies opgemeten worden toen de keuken stond) en dan komt Leo alles helemaal perfect afwerken wat nu nog niet kan omdat die deurtjes en achterwand e.d. nog moeten komen.

Wij zijn er erg blij mee en kunnen iedereen de gebroeder Vellekoop aanraden! :wink:

cecile34
Berichten: 15
Lid geworden op: 22 apr 2006 23:53

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door cecile34 »

heel fijn te horen dat de keuken mooi is geworden en dat alles redelijk goed is verlopen. Voor ons een hele grote geruststelling! Onze keuken wordt (pas) over 2 maanden afgeleverd en gemonteerd maar ook ik zal dan tegen die tijd zeker laten horen hoe dat afgelopen is.

Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht van de heren dat het goed zou verlopen, gezien mijn positieve reactie en gevoel wat ik al eerder berichtte.

Veel kookplezier in jullie nieuwe keuken.

Groetjes,

Cecile

Bob T.
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 jun 2006 13:48

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Bob T. »

Wat ik niet begrijp is dat je zo enthousiast bent, terwijl er zaken verkeerd zijn gegaan. Grepen die verkeerd zijn gemonteerd, geen binnenlade. Hoe is dat mogelijk en hoe kan je dan tevreden zijn?

Ik ga er vanuit dat mijn bestelde keuken in 1 keer goed is, zo raar is dat toch niet?

Pfffff

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Pfffff »

Zijn details en als dat direct wordt opgelost is het niet zo erg toch , keuken is geheel te gebruiken.
( Nieuwe deuren worden waarschijnlijk in week 4 geleverd ? )

scheuj
Berichten: 164
Lid geworden op: 19 mei 2006 09:36

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door scheuj »

Als ik u was zou ik de keuken pas betalen nadat deze foutloos is opgeleverd. Is maar een detail. Niet zo erg toch.

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Bedankt Cecile! Zal wel lukken.

Dat er dingen verkeerd zijn geleverd daar kan Gerard Vellekoop niks aan doen. Doe heeft het goed besteld. Dat is zaak van de leverancier.

Het gaat mij erom dat het direct is opgepakt en er werk van wordt gemaakt. Ik ben tevreden.

Ik ga hier ook verder niet meer op negatieve reacties in.
Dat zegt allemaal meer over de schrijver van deze stomme reacties dan over ons, onze keuken of de verkoper.

Groetjes!
Sasenfaab

Pfffff

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door Pfffff »

Das de juiste instelling sasenfaab. Genieten van de aankoop en er van uitgaan dat de laatste puntjes opgelost worden op korte termijn .

( zie je wel, weer een positieve reactie van mij :D

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Sasenfaab,

Leuk om te lezen dat jullie weten hoe het werkt. Een keuken is een opeenhoping van onderdelen die allemaal getransporteerd moeten worden. Het transport is de gevaarlijkste handeling en daar gaat het vaak mis.

Er kan altijd iets mis gaan (liever niet natuurlijk) maar dan is direct handelen een must. Blijkbaar weet jullie leverancier dat ook.

MVG

sasenfaab
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 okt 2006 14:59

Re: BECKERMANN KEUKENS

Ongelezen bericht door sasenfaab »

Dag allemaal,

Onze keuken is klaar en prachtig! Hij is geïnstalleerd met oog voor detail en de laatste dingetjes zijn nu ook geleverd en gemonteerd, zonder dat wij er zelf acheteraan hoefden te zitten.

Het ziet er prachtig uit en ik kan iedereen aanraden zaken te doen met de broers Vellekoop!

Is jouw keuken al bijna klaar Cecile?

Groeten, Saskia

Gesloten