LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Myran
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:54

Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door Myran »

Leuk!! Internet plus bellen..Ideaal, alles in een pakket..
T begon meteen goed, internet aangesloten, ging prima.
Telefoon aansluiten, geen probleem.
Ik bel meteen mn moeder (lokaal nummer)en geef haar meteen het nieuwe nummer.
Geen problemen dus zou je denken, ik was online en kon bellen.
Gelukkig ook maar, want ik zit hoogzwanger thuis en moet dus direct kunnen bellen als de bevalling zich aankondigd.
Maar dan,ik wil bellen naar een mobiel nummer..Een ingesprekstoon.......
Kan gebeuren, maar iemand kan niet de hele dag in gesprek zijn net zoals iedereen die je mobiel wil bellen trouwens..Ik kon geen mobiele nummer bellen..Ik KPN bellen o9oo nummer..Gaat ook niet..Nog een ander service nummer, nee hoor..Ik kan ze niet te pakken krijgen.
Dan maar ff naar de buren, gelukkig is er een goed contact dus geen probleem ik mag daar even bellen.
KPN bellen, menuutje dit menuutje dat..iedereen in gesprek een moment geduld a.u.b.
Dat zinnetje herhaalt zich zeker een kwartier.Eindelijk iemand ervoor, ik mijn verhaal uitleggen, weer doorverbonden, weer 20 minuten wachten...Uiteindelijk een reactie en 5 minuten later wist ik wat ik moest doen.Een activeringsnummer bellen..Zo gezegd zo gedaan.Uurtje wachten en ik zou alles kunnen bellen.
En dat was ook zo. :lol:
Nu, twee weken verder.Hetzelfde gedonder, alleem ik kan nu helemaal niks meer bellen ook geen lokale nummers. :evil:
Hetzelfde verhaal, ik naar de buren..KPN bellen, menuutje dit menuutje dat..Iedereen in gesprek...na zeker dik 10 minuten iemand ervoor.Ik mijn verhaal weer doen..Momentje mevrouw ik verbind u even door met de storingsdienst.Ik heb zeker 20 minuten aan de telefoon gezeten.Eindelijk iemand ervoor, weer mijn verhaal gedaan, mijn telefoonnummer doorgegeven..En een mededeling dat ik WEER doorverbonden zou worden :shock:
Precies na 17 minuten ( ik had de tijd even opgenomen) kreeg ik een automessage ervoor met de boodschap dat het erg druk was en ik op een ander tijdstip weer moest bellen en de verbinding automatisch verbroken werd.. :?:
Na een dikke 3 kwartier asosiaal de verbinding verbreken??Wat denken ze wel niet.
Dat was vanmorgen, het is nu half 3 en heb nog steeds niemand gesproken..Ik ben nog niet bevallen, en moet kunnen bellen.Schandalig dat je er een dag over moet doen iemand te pakken te krijgen.
Regel je zaken, los je storingen op en neem meer personeel aan ofzo..
Je bent vrij snel aangesloten ja , maar ook net zo hard weer afgesloten..
Dit was mijn ietwat lange verhaal..Ik ga weer bellen....ben benieuwd!
Groeten Myran

Daniël Mantione
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:36

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door Daniël Mantione »

Ok, dit is een aanloopprobleem, en aanloopproblemen kunnen bij ieder type verbinding voorkomen. Maar toch, als je zo stellig zegt dat je MOET kunnen bellen, waarom ga je dan voor internettelefonie?

Myran
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2006 13:54

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door Myran »

Als ik geen telefoon nodig zou hebben zou ik het ook niet hebben aangevraagd..
Alles in een pakket leek ideaal.
Het gaat erom dat ik er van op aan kan dat ik kan bellen als dat nodig is.En niet dat het maar een verassing is de ja of de nee.
Problemen kunnen zich voordoen, overal.Dat snap ik best, maar ik vind ook dat je als klant wel een beetje sneller geholpen zou moeten worden.
Of is dat een hele rare verwachting?

Daniël Mantione
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:36

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door Daniël Mantione »

Een verassing of je kunt bellen is waarschijnlijk te sterk uitgedrukt. Desondanks zal je telefoon beduidend minder betrouwbaar zijn dan een gewone telefoonlijn is. KPN doet alsof er niets speciaal aan de lijn is, en het enige verschil is dat alles in één is. Ik vind het maar jammer, IPB kan een geschikte oplossing zijn voor wie zijn telefoonabonnement te duur vind, maar het is zeker niet gelijkwaardig aan een gewone vaste lijn.

??
Berichten: 768
Lid geworden op: 22 jun 2005 12:18

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door ?? »

Toch wl ik hier even het advies geven om de handleiding te gaan lezen. Het bellen van een activatienummer staat bijvoorbeeld knettergroot in de handleiding; daarnaast vermoed ik dat de splitter nog aanwezig is, terwijl dat na twee weken helemaal niet meer hoeft.

pa1ers
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 dec 2006 09:40

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door pa1ers »

:evil: Wij hebben sinds 3 weken internet plus bellen bij de KPN.
In die tijd hebben we vier keer zonder telefoon gezeten, drie keer zonder internet. Vandaag weer, geen telefoon. Dit wordt nu al de tweede dag dat we zonder telefoon zitten. We zijn het spuugzat,we zeggen ons abonnement op en gaan weer gewoon bellen. Volgens mij kun je, wanneer een produkt geleverd is, dat niet voldoet, er gewoon van af. Ik zit op het moment drie kwartier met mijn gsm de storingsdienst te bellen, ik ben blijkbaar niet de enige.
groetjes Elly

Daniël Mantione
Berichten: 122
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:36

Re: Internet plus bellen??KPN zorgt voor bagger!!

Ongelezen bericht door Daniël Mantione »

Hmmm.... Een ADSL-verbinding moet prima kunnen werken als er een splitter tussen hangt. Die 4KHz bandbreedte die vrijkomt wordt in geen geval door ADSL gebruikt.

Gesloten