LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] sony ericson 900i

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
chubi

sony ericson 900i

Ongelezen bericht door chubi »

Omdat er tegenwoordig steeds meer mensen hier op het forum zitten die zich absoluut niet kunnen verplaatsen in iemand zijn situatie.
ALLEEN ALS ZE HETZELFDE OVERKOMT. Als mensen eens wat meer EMPATHIE hadden, zou de maatschappij er veel beter uitzien.
Daarom heb ik besloten om mijn topic weg te halen.

Ik vroeg alleen of er meer mensen waren die hetzelfde probleem hadden. Ik heb namelijk helemaal geen zin hierin om in discussie te gaan met mensen wie er wel of niet gelijk heet.

Daarom aan moderator van Trosradar om mijn topic weg te halen

Alvast bedankt voor de medwerking.
Laatst gewijzigd door chubi op 09 dec 2006 09:18, 2 keer totaal gewijzigd.

??

Re: sony ericson 900i

Ongelezen bericht door ?? »

Hoezo doet SonyEricsson hier niets aan? Ze bieden toch aan om het toestel te repareren?

chubi

..........
Laatst gewijzigd door chubi op 09 dec 2006 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Dragoon

Ongelezen bericht door Dragoon »

Ik weet niet waar jij bent geweest maar 40 dagen is wel extreem lang hier staat officieel namelijk drie weken voor.
En waarom via SE en niet gewoon via de winkel waar je hem gekocht hebt..? Dan hoef je ook geen Administratie kosten te betalen

Het leentoestel daar heb je helaas geen recht op dus dat zijn ze ook niet verplicht te geven.

chubi

...............
Laatst gewijzigd door chubi op 09 dec 2006 09:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Kika29

Ongelezen bericht door Kika29 »

Geen verzekering= geen leentoestel. U heeft geen recht op een leentoestel.Daarnaast idd u kan hem via het verkooppunt kostenloos op laten sturen. Wat is het probleem? Ja dat u geen toestel heeft de tijd dat uw toestel weg is. Heeft u geen kennis die nog ergens een oud toestel heeft liggen die u mag gebruiken?

SE biedt aan het toestel te repareren. Dat is ormale gang van zaken bij een defect in het toestel. SE moet de kans krijgen het probleem op te lossne. Dat krijgen ze op deze manier niet van u....

??

Ongelezen bericht door ?? »

Het is vrij normaal dat een toestel ter reparatie wordt opgestuurd. Wat verwacht je anders? Een leentoestel krijg je inderdaad niet; je hebt er ook geen recht op. En als je het toestel gewoon via de verkoper ter reparatie aanbiedt betaal je geen administratiekosten...

Overigens: op Tweakers zag ik gisteravond welgeteld vier reacties staan in dat topic. Dat is niet zo veel hoor.

chubi

..........................
Laatst gewijzigd door chubi op 09 dec 2006 09:17, 1 keer totaal gewijzigd.

ehltech

Ongelezen bericht door ehltech »

chubi als je toestel stuk is binnen de garantie dan moet de verkoper of fabrikant dit repareren en de kans krijgen dit voor je toen ,dat je dan zonder telefoon zit is jouw probleem niet die van sony. Als je echt niet zonder toestel kunt moet je een verzekering afsluiten of van iemand uit je vriendenkring eentje lenen.

Kika29

Daarnaast is het in geen geval zeker dat het om de headset gaat.Vandaar dat er gevraagd wordt om het toestel op te sturen...

Dragoon

...
Laatst gewijzigd door Dragoon op 09 dec 2006 11:45, 4 keer totaal gewijzigd.

Dragoon

Er zijn zat mensen die zich in jou situatue kunne verplaatsen dus dat slaat nergens op.
Maar als wij niet het antwoord kunnen geven wat jij wil horen, tja daar kunnen wij ook weinig aan veranderen.
Er is trouwens ook geen discussie gaande we geven alleen maar antwoord op jou vraag.

Dus zat mensen met Empathie :!:

Dragoon

Sorry was blijkbaar niet helemaal goed gegaan met wijzigen 8) :oops:

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

Je geeft mij niet eens de tijd om te reageren :?

Meestal ben ik het helemaal niet eens met ?? en ehltech. Deze personen kijken in mijn ogen teveel door de brillen van de telecommaatschappijen ipv door de brillen van de consument.
pvd

Kika29

Mja Pvd daar wil ik even op in haken..Kijken hun te weinig door de bril van de consument...dan draai ik hem even om. Ik vind dat u vaak te weinig door de bril van een telecommedewerker kijkt. Een verhaal heeft altijd 2 kanten....De consumentmoet de telecommedewerkers wel de kans geven...In uw commentaar vind ik dat 8 van de 10 keer die kans niet gegeven wordt....

Dit is overigens geen aanval maar een constatering van mezelf uit...Ik als vrolijke telecommedewerker :D

pvd

Ongelezen bericht door pvd »

@kika29: Verschil moet er zijn nietwaar?

Ik kan me best voorstellen dat het lastig is om als telecommedewerker te werken en met mensen om te moeten gaan die problemen hebben.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het vervelend is dat telefoons ongerepareerd terugkomen van het repaircentre.

Ik probeer in mijn antwoorden altijd redelijk te zijn en ik probeer ook altijd om niet onbeschoft en hufterig over te komen, want ik weet dat zoiets averechts werkt.

Ik heb jou (bewust) niet genoemd in mijn eerdere posting, omdat ik vind dat je over het algemeen respectvol en helder de kant van de telecomsector uitlegt. Dit in tegenstelling tot ?? en ehltech. Deze mensen komen vaak onbeschoft en weinig behulpzaam over.

Daarom zou ik ook liever een klant van jou zijn dan van ?? of ehltech!

pvd

Kika29

Nou bedankt :-) altijd fijn om een complimentje te krijgen....Ik probeer idd zo helder mogelijk uit te leggen waar je mogelijkheden als medewerker liggen....alhoewel ik af en toe ook echt wel geirriteerd kan zijn.Maar dat heeft dan voornamelijk te maken dat mensen alleen hun verhaal kwijt willen en een boeman zoeken maar niet meer in staat zijn om te luisteren en te relativeren.

Soms is het voor een telecommedewerker ook lastig om vriendelijk te blijven. Ik heb in allerlei branches gewerkt maar nog niet een meegemaakt waar consumenten zo ontzettend onredelijk kunnen reageren als in de telecom....Maar gelukkig zijn er ook heel veel positieve kanten...leuke dankbare klanten...klanten die je helpen kan op weg te komen bij vragen etcetera... en een bundel erg leuke collega's.

chubi

Nou na een flinke scheldpartij bij Sony Ericson,heb ik mijn headset
gekregen van ze en weet je het probleem is opgelost.
Waarschijnlijk zijn het daar een stelletje masochisten.
Was ik mijn telefoon bijna kwijt,terwijl het gewoon aan de heaset lag. Nou voor mij eens maar nooit meer een Sony product,dat heb ik ze ook verteld.
Mij als klant zijn ze voor altijd kwijt. Mjin volgende toestel wordt zeker geen Sony Ericson.

Gesloten