Maaruh, dit is misschien iets doms van mij hoor.
De pups komen uit Polen??
Hebben geen papieren...
Maar mogen die honden zomaar meegenomen worden naar Nederland dan, hoe komen die beesten hier?
Ik zou ze aangeven en melden dat deze beesten uit Polen komen, ongezond zijn en geen papieren hebben en verkocht worden als rashond als je die feiten hebt. En dan mogen zij uitzoeken met wat voor vuile zaakjes ze bezig zijn.
Ik bedoel, als je al 30 jaar een papegaai hebt, en de wet zegt in de tussentijd dat je daar papieren bij moet hebben om te bewijzen dat ze niet uit de natuur gehaald zijn.
Dan ben je alsnog de ***** als je die papieren niet kan tonen, ondanks het feit dat je dat beest al 30 jaar in huis hebt, moet je dit aantonen met harde bewijzen. Anders ben je je beest kwijt.
Nou lijkt mij DIT een zaak waarbij de regering moet letten op het feit dat er honden uit het buitenland meegenomen worden, en massaal verkocht worden tegen de regels in, zonder papieren en met leugens...
Waarbij het Nederlandse volk bewust in het nadeel gebracht word, omdat wij er toch voor betalen en geen waar krijgen voor ons geld.
Dat is ook weer iets waar Nederland echt trots op kan zijn... UCH
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)