LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] appartuur veel goedkoper

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
robbie1970
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 mar 2006 19:22

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door robbie1970 »

Als je weet wat je wilt kan internet kopen echt geen kwaad.
Ze leveren tegenwoordig ook op de verdieping en nemen de ouwe zooi weer mee.
Je hebt altijd recht op fabrieksgarantie en dus zal altijd de zelfde monteur op de stoep komen. Ik zou trouwens niet eeen genoegen nemen met een van de keukenboer.
Installatie moet je zelf doen en mocht dit inderdaad een lastige klus zijn dan doet de installateur uit het dorp dit wel voor je.\
Meestal ben je dan nog altijd goedkoper uit.

De economie in ons land is niet afhankelijk van de consument maar van de regering die ze de centen uit de portemonnee rooft.
hahaha toeslag op harde schijf recorders hahaha die kopen we dan toch in duitsland. gaat het nog slechter. maar is inmiddels van de baan gelukkig

KOOP GERUST OP INTERNET MAAR WEET WEL WAT JE WIL

rayke
Berichten: 1018
Lid geworden op: 23 okt 2004 21:04

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door rayke »

Let op!
Enkele internetboeren importeren uit bijvoorbeeld Duitsland.
De 5 jaar garantie van bijboorbeeld Neff/Bosch?Siemens is een Nederlandse aangelegenheid.
Vraag maar eens zwart op wit of u die 5 jaar garantie krijgt.

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Ja, die garantie wordt verstrekt in Nederland; zijn ze verplicht. Enkel AEP heeft hier nog een rechtzaak over lopen...........In België en duitsland wordt van de "parallel-import" de garantie niet altijd gehonoreerd. (kijk maar eens op www.smeg.be naar "belangrijke mededeling aan consument").

whoknows
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 nov 2005 15:27

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door whoknows »

Wie kent er een keukenleverancier die de keukenkasten/ blad wil leveren en het wil installeren met appartuur die op internet gekocht is? (voorbeelden :?: )

Heb het idee dat er maar heel weinig zijn die dit willen doen.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

nee hoor, ik denk dat 80 tot 90 % van de keukenzaken dat wel wil, wij draaien er in ieder geval niet onze hand er voor om,

Surfer
Berichten: 11
Lid geworden op: 05 dec 2006 09:45

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door Surfer »

Als je ergens anders apparatuur haalt betaal je wel meer voor je kastjes.
Volgens mij zit op de apparatuur namelijk de meeste marges.

kzin
Berichten: 216
Lid geworden op: 12 aug 2005 19:22

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door kzin »

80 tot 90 % van de keukenzaken
Dat lijkt me sterk, of koop jij ook je autobanden bij de Makro en vraag je dan je dealer om ze er effe onder te zetten?

Je kunt dan dan toch ook geen garanties op bv gevolg schade geven?

wallybally
Berichten: 139
Lid geworden op: 11 okt 2006 07:59

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door wallybally »

Maar ze verkopen je wel de auto hoor.
Gaat er om dat ze de keukenkastjes verkopen en plaatsen.
Apparatuur doen ze dan weer niet.
Misschien het montagebedrijf wel...

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door mar53 »

Ik ken geen gerenomeerde keukenleverancier die , door derde geleverde apparatuur, plaatst en aansluit.

Weldenkend neemt toch niemand de verantwoording daarvoor.

Bij voorbeeld: een apparaat komt beschadigd uit de verpakking ...........en dan ????????????????????

OmeBen
Berichten: 91
Lid geworden op: 03 okt 2006 22:08

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door OmeBen »

Ik zou gewoon eens vragen of de internetshop jou keukenkasten en werkblad plaatst als je daar je apparatuur koopt.

Pfffff

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door Pfffff »

Nou . wij plaatsen het graag hoor, tegen een meerprijs van 50 euro per apparaat en de klant is verantwoordelijk voor schade en dergelijke. De meesten kopen dan toch maar de apparatuur ook bij ons.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

Wij plaatsen die apparatuur ook tegen meerprijs en ook zonder de verantwoording van schade en overige.

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door alex01 »

@Rayke

Die 5 jaar korting is op één of andere manier bij bijna alle apparatuurleveranciers pas bij afname van 4 apparaten van hetzelfde merk!!! Of heeft dit ook iets te maken met het inkoop/verkoop beleid tussen fabrikant en keukenleverancier

Mocht een keukenleverancier 4 apparaten inkopen van hetzelfde merk, krijgt deze de goedkoopste van de 4 gratis!!!

@Loesjes,

Ik had al gereageerd in een ander topic, maar misschien kunnen wij een keer iets afspreken voor onze nieuwe keuken. Hoor het graag van je.

gr

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door mar53 »

quote]Wij plaatsen die apparatuur ook tegen meerprijs en ook zonder de verantwoording van schade en overige. :D



Je kan afspreken en laten ondertekenen wat je wi maar............. als het echt FOUT :oops: gaat en je komt bij de CBW wil ik je nog wel eens horen.

Bij voorbeeld: Uw monteur sluit een Inductiekookplaat ( uit ervaring ) volgens nederlandse norm aan, Nu moest toevallig deze volgens Hongaarse norm worden aangesloten. ( dit is alleen maar een voorbeeld hoor) De Inductiekookplaat KNALT. wat dan????

Neem van mij aan : doe het niet, ga op die manier niet proberen een paar kasten te verkopen, Het werkblad hebben ze ook elders weggehaald.

U bent als instalateur volledig verantwoordelijk voor het plaatsen en aansluiten.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

CBW???? die organisatie van dhr. Bax etc... hou toch op zeg.
ik snap niet dat er niet veel meer ondernemers deze organisatie de rug hebben toegekeerd.

alex01
Berichten: 17
Lid geworden op: 27 okt 2006 13:46

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door alex01 »

@Loesjes,

Zou zij zo vriendelijke willen zijn, om mij even een mailtje te sturen met jullie adres gegevens. Kunnen we een keer komen kijken. Alvast bedankt. (e-mail = [email protected])

gr,
Alex

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door mar53 »

Loesjes vind CBW nutteloos :x

Ik denk even 4 jaar terug :?

Verkerk, Horn en Vellekoop naar de kl....

Vraag even aan de gedupeerde die daar gekocht hadden of CBW niet belangrijk is.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

ja die zullen vast heel blij zijn dat ze zijn doorverwezen naar andere zaken die hun die keuken wel wouden leveren en waar ze de aanbetaling terug kregen

bull sh*t anders hadden ze waarschijnlijk wel een mooiere prijs kunnen krijgen. die aanbetaling zijn ze echt wel kwijt hoor. neem dat maar van mij aan.

loesjes
Berichten: 705
Lid geworden op: 22 sep 2005 10:26

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door loesjes »

Alex zoals je uit mijn eerdere berichtgeving misschien ook hebt gelezen geef ik geen adres gegevens hieraf.
Mijn intentie hier op het forum is het proberen te geven van advies en commentaar daar waar ik nodig vind en zal het geenzins bedoelen als reclame middel naar me eigen bedrijf.

het spijt me, maar je zult geen mail ontvangen van mj, als advies wil ik je aanraden eens een kleinere keukenzaak binnen te stappen en je wens voor te leggen, en ik denk echt dat je op heel veel plekken die hulp kan krijgen die je zoekt.

mar53
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 feb 2005 22:09

Re: appartuur veel goedkoper

Ongelezen bericht door mar53 »

Even een reactie naar Loesjes,

Ze wouden niet maar wilde wel.

Het heeft de gerenomeerde bedrijven ( die het konden opbrengen ) heel echt HEEL veel geld gekost.

Loesjes, hij vraagt niet om een advertentie.

Hij vraagt om je persoonlijk adres via zijn E-mail door te sturen.

Hou op met je onzin. Wees realistisch.
Als ik een eigen keukenzaak zou hebben had ik Alex01 gelijk gemaild en uitgenodigd.

Gesloten