Ik heb al zeker een jaar bij mijn telefonie-aanbieder (vast voip),
De dienst: weigeren geblokkeerde nummers in gebruik.
Dat wordt mij gratis mogelijk gemaakt. Dus callcenters en alle onderdrukte nummers komen erbij niet meer door. (Je telefoon gaat dus ook niet meer over.) Geen last meer van die z**k-telefoontjes. Enig nadeel is dat vrienden en familie met onderdrukte nummers er ook niet doorkomen, maar dat zijn erbij mij weinig, anders bellen ze mij mobiel en bel ik wel even terug. Voor mij zijn de voordelen groter dan de nadelen. Ander nadeel is dat Veel telefonie-aanbieders deze dienst niet aanbieden aan hun klanten.
Ik ben in iedergeval verlost. Misschien een tip voor anderen.
Bye.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen last......meer van ongewenste telefoontjes.
-
Re: Geen last......meer van ongewenste telefoontjes.
Je kan jezelf ook bij infofilter aanmelden. Bij jou zijn het slechts weinig bekenden die je niet meer kunnen bereiken.
Maar er zullen allicht anderen zijn, die meer bekenden hebben, die je niet meer kunnen bellen.
Infofilter werkt ook prima, en het voordeel is, dat ook al je bekenden je kunnen blijven bereiken. Als het voor jou echter een oplossing is, dan is het prima.....
Maar er zullen allicht anderen zijn, die meer bekenden hebben, die je niet meer kunnen bellen.
Infofilter werkt ook prima, en het voordeel is, dat ook al je bekenden je kunnen blijven bereiken. Als het voor jou echter een oplossing is, dan is het prima.....