| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Abonnemenstprijzen ADSL T6 + Tel Tiscali
Abonnemenstprijzen ADSL T6 + Tel Tiscali
Ik heb in mei 2006 mijn T4 + tel abo om laten zetten naar een T6 + tel abo ad 29,90 per maand. Tiscali biedt nu echter hetzelfde T6 + tel abo aan voor de vaste prijs (na een proefperiode van 3 maanden) voor 19,90. Ik heb Tiscali hier reeds een mail over gestuurd en gevraagd of mijn abonnementsprijs ook naar beneden gaat, maar ik krijg geen antwoord. Ze hebben misschien liever dat ik het 0900 nummer bel. Heeft iemand hier ervaring mee of inlichtingen over?
Re: Abonnemenstprijzen ADSL T6 + Tel Tiscali
Je kan bij Tiscali geen gebruik maken van een aanbieding,wanneer korter dan 9 maanden daarvoor een contract heb afgesloten.
Zie bij voorwaarden,als je een nieuw abonnement wil afsluiten.
Ik ben zelf van T2 naar T4 gegaan kort geleden, ik zou nu niet van de aanbieding T6 gebruik kunnen maken.
Dit is wel mogelijk als je jaar contract afloopt.
Mijn ervaring is dat ze dan zelf met een aanbod komen, omdat de concurentie soort gelijke aanbiedingen hebben.
Zie bij voorwaarden,als je een nieuw abonnement wil afsluiten.
Ik ben zelf van T2 naar T4 gegaan kort geleden, ik zou nu niet van de aanbieding T6 gebruik kunnen maken.
Dit is wel mogelijk als je jaar contract afloopt.
Mijn ervaring is dat ze dan zelf met een aanbod komen, omdat de concurentie soort gelijke aanbiedingen hebben.
hms, bedankt voor je antwoord. Moet dus nog 5 maanden doorbijten en afwachten wanneer en of tiscali met een aanbod komt. Ben intussen ook benieuwd of de klant(vriendelijk?)enservice van tiscali mijn mail nog gaat beantwoorden.
Ik heb bijna hetzelfde gedaan, van een ADSL Tiscali Special (de huidige naam daarvoor is T4) naar een T6. Omdat ik dit zonder telefonie gedaan heb, ging de prijs voor mij omlaag van € 29,95 naar € 24,95. En ik kon ook weer gratis een nieuw modem uitkiezen. Mijn oude modem was alweer 3 jaar oud, dus dat kwam goed uit.
En alles wordt goedkoper na verloop van tijd. Je loopt bij ADSL altijd achter de feiten aan. Maar dat is bij bv. computers ed. ook altijd zo. Voor mij is een stabiele verbinding belangrijker en Tiscali heeft deze tot nu toe (en dat is al zo sinds de zogenaamde 'Albert Heijn' aktie) geboden. En de snelheid is ook altijd dik in orde, zo'n 10 % boven de opgegeven snelheid.
En alles wordt goedkoper na verloop van tijd. Je loopt bij ADSL altijd achter de feiten aan. Maar dat is bij bv. computers ed. ook altijd zo. Voor mij is een stabiele verbinding belangrijker en Tiscali heeft deze tot nu toe (en dat is al zo sinds de zogenaamde 'Albert Heijn' aktie) geboden. En de snelheid is ook altijd dik in orde, zo'n 10 % boven de opgegeven snelheid.