Ca. 4 jaar geleden via de PMA onderwijsgroep met korting overgegaan naar Greenchoise. Ik betaal nu alleen al voor de electriciteit ca. Euro 400,- meer dan de berekening via de site energieprijzen.nl
Vanaf mijn laatste factuur einde september ben ik bezig om hier uitleg over te krijgen. Helaas weinig resultaat.
De ONS in Schiedam zou zeer hoge netbeheer kosten berekenen.
Wat ik na heb kunnen gaan valt dat best mee.
Ca. 4 weken geleden kontakt opgenomen met de PMA groep.
Zij zouden deze mail doorsturen naar de directie van Greenchoise, welke met mij het probleem zouden moeten oplossen.
Ruim een week geleden maar is een berichteje gestuurd omdat ik nog niets gehoord heb. Wederom heeft de PMA-groep dit doorgeven naar Greenchoise.
Tot op heden echter nog steeds geen reactie gehad.
De prijsvergelijking op de site van Greenchoise onder postcode 3124BC kwam voor mijn verbruik op 21-11-2006 uit op Euro 1920,05, vandaag 18-12-2006 komt deze uit op Euro 1586,-. Wel is inmiddels het ONS overgenomen door de Eneco.
Volgens mij betalen alle gebruikers die bij het ONS aangesloten zijn en via PMA-onderwijs dit vroeger afgesloten hebben met de gedachte goedkoop uit te zijn, nu veels te veel.
Overigens is het wel zeer lastig om dit zelf allemaal na te rekenen of alles wel juist is.
Is er een instantie / persoon die dit voor mij exact zou kunnen narekenen?