Europa
Mijn vrouw komt uit Portugal (Europa, EEG)moeder van onze twee kinderen met de Nederlandse nationaliteit
Al twintig jaar zijn we samen en acht jaar getrouwd toch ben ik al vijf en een half jaar bezig om een bewijs van rechtmatig verblijf te verkrijgen.
Inmiddels is er al een paar keer gedreigd met uitzetting en dat in Europa.
Ik heb zelf meer dan twintig jaar in Portugal gewoond, ben altijd met respect behandeld,
waarom zou ik in Nederland als Nederlander geen geen EU-rechten hebben ?
Stel dat ik ernstig ziek ben en mijn vrouw voor haar gezin moet zorgen
Dus geen jaar contract heeft moet ze dan toch maar ********, zo komt het bij mij in ieder geval over.
Je zal maar ziek zijn in dit land, 70 % inkomen, eigen risico € 250., WIA ?? -/- % en gezin uit elkaar gerukt.
m.v.g. henne
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nederland
Re: nederland
Dan neemt uw echtgenote maar een baan in plaats van te profiteren van de voorzieningen in Nederland. Dan ontstaan dergelijke problemen niet.Al twintig jaar zijn we samen en acht jaar getrouwd toch ben ik al vijf en een half jaar bezig om een bewijs van rechtmatig verblijf te verkrijgen.
Inmiddels is er al een paar keer gedreigd met uitzetting en dat in Europa
Langzaam aan begin ik misselijk te worden van de uitingen van ene Mr T en vraag me dan ook af of er plaats is voor dit soort gedrag.Hoe dat komt is heel eenvoudig te verklaren: deze EU-burger in kwestie spoort niet en draagt niet in enige zin bij aan de Nederlandse samenleving.
-
Mr.T, zoiets zet je toch niet in een forum neer?
Hoe durft u voor uw eigen mening uit te komen!
Dat mag niet hoor al hebben we een vrijheid van mening uiting!
Foei!
Beste Henne, Mr.T heeft in zijn opvatting enigzins gelijk!
Nederland is niet luilekkerland. Als je er iets wilt bereiken dan moet je er iets voor doen.
Hoe durft u voor uw eigen mening uit te komen!
Dat mag niet hoor al hebben we een vrijheid van mening uiting!
Foei!
Beste Henne, Mr.T heeft in zijn opvatting enigzins gelijk!
Nederland is niet luilekkerland. Als je er iets wilt bereiken dan moet je er iets voor doen.
MR T,
ga ergens anders zeuren waar je niemand met je gel*l lastig valt.
We hebben hier in Nederland ook iemand die uit een Spaans sprekend land komt, Argentinie, ze mocht heel snel blijven omdat
haar schatje Alex heet.
Maar hier gaat het over 20 jaar samen waarvan 8 jaar getrouwd.
En Europees burger!!
We hebben hier in Nederland ook iemand die uit een Spaans sprekend land komt, Argentinie, ze mocht heel snel blijven omdat
haar schatje Alex heet.
En Europees burger!!
-
Ik wil nog even het één en ander toelichten op mijn betoog.
Wanneer uzelf goed uw best doet en daadwerkelijk aan de toelatingseisen zoals deze conform de wetgeving vereist worden heeft voldaan is het simpel om een status te krijgen. Gewoon zelf goed uw best doen.
Wanneer uzelf goed uw best doet en daadwerkelijk aan de toelatingseisen zoals deze conform de wetgeving vereist worden heeft voldaan is het simpel om een status te krijgen. Gewoon zelf goed uw best doen.
Laatst gewijzigd door Chanmaster op 26 dec 2006 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Een inkoppertje! Die zit.antonh
MR T,
haar schatje Alex heet.
En Europees burger!!
Volgens mij zou je een beroep kunnen doen op de uitspraak van de EU die op 25 september 2006 tegen Koninkrijk der Nederlanden heeft plaatsgevonden. Zie Zaak C-398/06
Meer informatie omtrent de EU-Wetgeving tref je hier (ook te lezen in het Portugees) en ook hieraan
Als je desondanks deze EU-Uitspraak geen medewerking bij de IND kan krijgen ga naar een Buro voor Rechtshulp. Daar kan je gratis advies inwinnen over je rechten-en verplichtingen als EU-burger.
Meer informatie omtrent de EU-Wetgeving tref je hier (ook te lezen in het Portugees) en ook hieraan
Als je desondanks deze EU-Uitspraak geen medewerking bij de IND kan krijgen ga naar een Buro voor Rechtshulp. Daar kan je gratis advies inwinnen over je rechten-en verplichtingen als EU-burger.