LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Danren
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:14

1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door Danren »

KIJK UIT!

ALs je bij KPN een factuur te laat betaald, dus dat het zover komt dat je word afgesloten.
Dan kun je alleen opnieuw aangesloten worden als je bijtekend voor een jaar!
KIJK UIT!
Het staat namelijk in hele kleine lettertjes!

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door Kika29 »

Op tijd betalen lijkt me een hele goede optie??????Vreemde voorwaarden overigens... Ik zou wanbetalers onder geen beding nog een jaar langer willen hebben...

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door AnnePanne »

werk zelf bij KPN maar heb er nog nooit van gehoord.. :roll:

Kika29
Berichten: 555
Lid geworden op: 24 jul 2006 15:50

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door Kika29 »

Ik vind het ook een raar iets AnnePanne...

ehltech
Berichten: 166
Lid geworden op: 15 mei 2006 21:59

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door ehltech »

raar verhaal,lijkt me dat een netwerk juist kwijt wil dan weer een jaar verlengen

Morrigan
Berichten: 84
Lid geworden op: 07 nov 2005 20:15

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door Morrigan »

Misschien dat Danren kan aangeven in welke kleine lettertjes we dit kunnen vinden? :roll:

Danren
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 okt 2006 12:14

Re: 1 jaar contractsverlenging bij te laat betalen factuur KPN

Ongelezen bericht door Danren »

Ik werk zelf in de telecombrance en heb dit nu al 3 keer meegemaakt bij verschillende klanten die een mobielabonnement hebben van KPN.


Meestal krijg je wel een herinnering maar als je eenmaal echt afgesloten bent dan kun je alleen weer aangesloten worden als je een formulier ondertekend.

Ik heb zelf al jaren een abonnement van KPN en dit nog nooit meegemaakt, maar zowel de klantenservice als de dealerservice heeft mij dit verteld.

Gesloten