LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelbon Jaarkaart

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Christ Luijkx

Hotelbon Jaarkaart

Ongelezen bericht door Christ Luijkx »

Ik heb nu een jaar de Hotelbon Jaarkaart gebruikt maar omdat ik er geen gebruik meer van wil maken heb ik hem half november opgezegd. Schriftelijk. Toch werd er bij mij €59,95 afgeschreven voor 2007. Zijn er meer mensen bij wie dit na opzegging is gebeurd?
:x

tjoektjoek

Re: Hotelbon Jaarkaart

Ongelezen bericht door tjoektjoek »

Bij mij niet, maar neem even contact op met je bank. Die kan het terugstorten. Moet je wel zeker zijn dat je het goed hebt opgezegd natuurlijk.

Succes!

MikeyS

Ongelezen bericht door MikeyS »

Als je een lidmaatschap opzegt, doe dit dan even AANGETEKEND!

Mocht het "de opzeggingsbrief" dan niet aankomen, kan geen mens je wat maken, heb je teminste een verzend bewijs.
Zonder, heb je geen poot om op te staan, als men zegt, -dat je opzegging niet is ontvangen.

Kost een paar euro "het aantekenen", maar scheelt een hoop gezeik!

DutchMarketeer

Ongelezen bericht door DutchMarketeer »

Ja heb ik OOK meegemaakt!
Via internet aangemeld (kaart nimmer gebruikt) en via internet weer afgemeld, hetgeen volgens de wet moet kunnen als je je op dezelfde wijze had aangemeld...
Niet dus, staat er zo'n jojo op de stoep van Intrum justitie die ff wilde incasseren... en na het lezen van mijn stukken weer vertrok en later toch maar weer een brief stuurde dat ik moest betalen!
Ja, dat zijn dus échte oplichters... voortaan idd opzeggen per aangetekend schrijven óf per fax!!! want dat is volgens de wetgever eveneens rechtsgeldig indien je zelf een verzend/ontvangst bevestiging krijgt van je eigen apparaat met daarop een kopie van je eerste pagina (als bewijs dat je geen lege pagina's had verzonden.)

Gesloten