LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] postbank 2007 protestbrief

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
kss

postbank 2007 protestbrief

Ongelezen bericht door kss »

edit
Laatst gewijzigd door kss op 28 dec 2006 00:50, 2 keer totaal gewijzigd.

Mk

Re: postbank 2007 protestbrief

Ongelezen bericht door Mk »

Punt 1: alleen al het aangetekend verzenden kost bijna net zoveel als de kosten die PB in rekening gaat brengen
Punt 2: je kan wel aangeven niet akkoord te gaan met de kosten, maar in de voorwaarden van de PB zal ongetwijfeld staan dat ze dit kunnen doen (de rechter zal je dus uitlachen en bepalen dat je ook nog eens de kosten van de rechtzaak zal moeten betalen)
Punt 3: ik zal wel gek zijn als ik mijn adresgegevens aan een wildvreemde zal verstrekken
Punt 4: waar haal je het idee vandaan dat de PB verplicht is om jou gratis iets aan te bieden?
Punt 5: nee, ik werk niet bij de PB :D

wallybally

Ongelezen bericht door wallybally »

Ook een lekkere termijn om te reageren...voor 1 januari...
Probeer dat maar eens hard te maken...

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

Ja, dat is óók een manier om te laten weten dat velen het NIET pikken.....

Ik ga echter NIET met je mee om dat ik ze NIET meer vertrouw.....

Mijn rekeningen hef ik op en ik ga lekker naar ARGENTA, deze hebben TE-VEEL positieve dingen ten-opzichte-van de Postbank.

mijn GRATIS pasjes zijn al onderweg...kan ik straks gelijk GRATIS pinnen in het BUITENLAND....

GOEDE ACTIE postbank.. :P

ps: ik hoorde van iemand dat ROOD staan bij Argenta véééél goedkoper is dan bij postbank....

weet iemand daar meer van???

particulier

Ongelezen bericht door particulier »

Correctie: Debetstand is bij Argenta idd niet mogelijk
Laatst gewijzigd door particulier op 19 dec 2006 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Noble

Ongelezen bericht door Noble »

Weet je wat mij hier opvalt???

Als iemand nieuwe vragen heeft, of ergens meer over wil weten..

dan helpen we elkaar hier GRATIS aan informatie... zonder dat we dat erg vinden... :lol:

en daar staat GEEN pas tegenover.... van de "organisatie"..

kss

zolang de basisdiensten hier maar gratis zijn en BLIJVEN :lol:

je hoeft mij helemaal niets te sturen, maar voor een registratie van alle klachten wil ik best een lijst van namen verzamelen/aanbieden aan trosradar,

naam, woonplaatst, tnt/email trackingnummer is voldoende.

verder beschrijft de brief een bereidwilligheid en geen verplichting om juridische stappen te nemen.

het gaat er om dat de postbank een reactie geeft. tuurlijk zullen niet overgaan tot het al dan niet tijdelijk stopzetten van hun nieuwe beleid, maar hoe meer mensen deze brief mailen of posten, te meer druk er komt om wel een en ander aan te passen. dat eerste is trouwens snel en gratis en je kan meteen opzeg/wijzigingsformulieren aanvragen

er zijn allerei bezwaren, zo is het bijvoobeeld erg eenvoudig een duur pakket aan te schaffen met een paar muisklikken, maar over het opzeggen of gratis alternatief is nagenoeg geen goede voorlichting, laat staan dat het voor iedereen duidelijk is wanneer ze gaan betalen en hoeveel. de ene klant moet voor 22dec een coupon insturen de ander weer voor 2januari, wie niets instuurt (ontvangt) krijgt automatisch 11euro afgeschreven. wilde iemand in november jl nog een basispas aanvragen moest dat voor 30okt doen, zonder dat dit vooraf bekend is geworden. balidiensten voor niet-pashouders is prakisch onbetaalbaar geworden, zo kost geld storten straks 7,50 aan de counter, een pashouder betaald per pas per jaar, maar krijgt bevoorbeeld niet elk jaar een gratis vervangende pas want die kost ook weer 7,50.... zo kan ik nog wel ff door gaan.

kss

over argenta nog een klein iets!! je kan maar tot 1250 perweek pinnen en geld uit automaat is per dag zelfs maar 250euro en eveneens geldt daar een maximale opname limiet per week van 1.250, ook voor grote bedragen is argenta geen optie (maarja dan heb je ook geld genoeg nietwaar ? :) )

particulier

Niet rood staan? Zijn ze zo streng dat je bijna niet voor een kredietlimiet in aanmerking komt?

kss

misschien bedoelt argenta "valutair rood staan " tegen 9% :?:

particulier

Je hebt gelijk, debetstand is inderdaad niet mogelijk! Niet echt handig.

Rebella

Ongelezen bericht door Rebella »

Precies wat ik nodig heb: NIET roodstaan!!!
Tuurlijk is het handig maar kom er maar eens fatsoenlijk uit.... :cry:
Daarom heb ik ook voor Agenta gekozen.

Gesloten