
Dat wilde ik wel. Gaf mijn n.a.w. gegevens en rekeningnummer op en toestemming tot automatische incasso van die E 2,95. Eerst even gerepeteerd en toen moest ik alles bevestigen op een voicerecorder
Telkens stellen ze een vraag en of het duidelijk is.
Opeens wordt er supersnel een stuk tekst voorgelezen over cadeaubonnen die je dan moet betalen na de proefperiode. Cadeaubonnen die maar liefst E 75,00 kosten.
Weer wordt de vraag gesteld of het duidelijk is. Voor je het weet, zeg je dan al ja...........maar ik was er toch al wel op voorbereid dat er ergens een addertje moest zitten. Nou en daar was ie. Ik beantwoordde de vraag daarom met Nee.
Tsja, dat gooide natuurlijk roet in het voicerecorder gesprek. Mevrouw probeerde mij maar steeds te overtuigen om Ja te zeggen. Ik heb haar toen heel duidelijk gemaakt, dat als ze mij dit voor het voicerecorder gesprek had verteld, ik gelijk zou hebben gezegd dat ik niet geinterresseerd ben in de vakantiekaart.
Desalniettemin heb ik gewoon tijdens de opname aangegeven af te zien van de vakantiekaart, te annuleren en dat ik het gespek niet wilde voortzetten.
Geen probleem zei ze.
Vandaag trof ik een envelop van de vakantiekaart aan...........Hartelijk dank voor uw aanmelding. Aanmelding

Gelijk geprobeerd te bellen, maar tot 3x toe werd de hoorn erop gegooid. Tsja, het was dan ook al 5 voor 6. Stel je voor dat je dan nog een lastige klant aan de telefoon krijgt.
Enfin, ik kan nu nog binnen 7 dagen aangeven dat ik de vakantiekaart niet wil, maar dan moet ik wel een brief sturen naar een Postbus.
Wees dus gewaarschuwd. Zodra ze uw n.a.w. gegevens hebben, wordt u lid of u dat nu wil of niet.