LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] keukenloods Zaandam

Goede of slechte ervaringen met keukens? Geef hier jouw mening.
Sharonnebonneke
Berichten: 42
Lid geworden op: 20 jul 2005 13:23

keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door Sharonnebonneke »

Wie heeft ervaring met Keukenloods Zaandam?
Ik wil graag weten of het graniet dat zij leveren van goede kwaliteit is.
Verder ben ik benieuwd naar hun service.
Bij het plaatsen van je keuken, sluiten ze hem dan ook aan? Dus montage en alles? Zodat je zelf niks meer hoeft te doen?
En hoe wordt er gereageerd als er iets niet goed blijkt te zijn in je keuken, wordt dit snel opgepakt?

Serieuze reacties stel ik zeer op prijs. Verkopers die elkaar af willen kraken, mogen daarvoor een ander topic uitkiezen.

Alvast hartelijk dank!

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Het graniet is uitstekend, ze hebben als leverancier Royal stone en van Gils geloof ik, en dat zijn goede granietbewerkers.

De plaatsing wordt centraal geregeld maar iedere monteur die ze hebben sluit ook aan; dus geen probleem.

Service werken ze netjes af, wordt ook centraal geregeld, kan enkel vrij lang duren.

Weet dit als vertegenwoordiger in keukenbranche, heb dus geen aankoop-ervaring bij keukenloods, daarvoor zal u andere reacties af moeten wachten.

succes!

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door maxx »

Royal Stone een goede granietbewerker? Die mening deel ik niet, beste zelfstandige.

Als monteur teveel niet goede spoelbaksparingen en dat soort ellende gezien. Van Gils is mij niet bekend.

MVG

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

De organisatie achter de Keukenloods "verwerkt" zo'n 15 granieten bladen per week dan moet er wel een grote leverancier achter zitten voor het bewerken. Naar mijn bescheiden mening is Royal Stone één van de weinige fabrikanten die CNC-gestuurd werkt en komen foute uitsparingen zelden voor. Tenzij deze fout op de orderbevestiging zijn aangegeven. En Sharonnebonneke; de orderverwerkers van de keukenloods doen hun werk goed!
Ik heb zelfs voor familie uit Purmerend de keuken bij een zusterbedrijf besteld, zo'n vertrouwen heb ik in deze organisatie (Ik heb 'm wel zelf geplaatst om kosten te drukken)

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door maxx »

Zelfstandige,

Ik zeg ook niet dat de keukenloodsjongens het fout doen, lezen!!


Op de 1 of andere manier wist Royal Stone altijd een spoelbakfresing zo te maken dat de spoelbak met geweld gemonteerd moet worden, CNC of niet.

Dus niet de positie van de sparingen maar de vorm/grootte!!

MVG

Zelfstandige
Berichten: 190
Lid geworden op: 03 aug 2006 12:12

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door Zelfstandige »

Ok Ok....... dan heb ik een vraag voor je maxx.......want ik zit er ook al een tijdje mee dat sommige bakken inderdaad met geweld geplaatst moeten worden. Wat mij opviel is dat dit euvel bij Reginox vaak voorkomt en bij Franke niet; en ik vraag me af of ik de enige ben die dit opvalt.

Dus vraag: "zijn Franke spoelbakken maatvaster als Reginox"?

alvast bedankt; en sorry voor het verkeerd interpreteren van je tekst.

maxx
Berichten: 1701
Lid geworden op: 03 sep 2005 12:50

Re: keukenloods Zaandam

Ongelezen bericht door maxx »

Beste Zelfstandige,

Onze leverancier checkt de sparing met de meegeleverde spoelbak, past de spoelbak niet, ruilen ze hem om voordat het geheel wordt uitgeleverd. Bij de klant hebben we dus nooit ellende.

Het zou best kunnen, maar nogmaals, bij Royal S. hebben we veel problemen gehad met de sparingen. Ik heb overigens een beter gevoel bij Reginox maar deat heeft meer met de bevestigingsmethode te maken.

MVG

Gesloten