LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] terug sturen box

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
johannes02

terug sturen box

Ongelezen bericht door johannes02 »

Wat moet ik precies doen om de media box terug te sturen? welk adres en in de zelfde doos?

G7

Re: terug sturen box

Ongelezen bericht door G7 »

Gewoon even netjes weer inpakken in de doos, als je die nog hebt en terug zenden naar het adres, wat op de doos staat. Een begeleidend briefje erbij gedaan en ook nog even een mail naar ze gestuurd, dat ik de box retour heb gedaan. Zo heb ik het tenminste gedaan.

Enigste nadeel wat ik nu ondervind, dat ik wel voor die paar extra zenders moet blijven betalen, omdat ik daar telefonisch na een maand mee ingestemd heb, maar ze niet meer kan ontvangen. Nouja!! :evil:

bodejosm43

Re: terug sturen box

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ben ik even blij dat ik in een regio woon waar UPC geen bereik heeft. Word ik ook niet opgescheept met die box.

Voor de zoveelste keer, wanneer je dat ding krijgt aangereikt zonder dat je erom hebt gevraagd, hoef je het pakket niet eens terug te sturen. UPC doet namelijk net alsof de bepaling in het Burgerlijk Wetboek die hier expliciet over gaat, niet van toepassing is.

Niemand kan je dwingen dat ding terug te sturen, als ze hem perse terug willen hebben, dan zorgen ze maar dat ze op je stoep staan wanneer het jouzelf uitkomt.

Dit heeft niets met opvoeding of fatsoen te maken, ik ben namelijk van mening dat het zeer onfatsoenlijk van UPC is om dit te blijven doen, ondanks de vele duizenden klachten over deze handelwijze.

Gesloten