LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer problemen UPC mailserver

Problemen met jouw aansluiting of met jouw provider van internetdiensten? Discussieer dan hier daarover.
Communist

Weer problemen UPC mailserver

Ongelezen bericht door Communist »

Opnieuw storing UPC
AMSTERDAM - De mailserver van UPC heeft begin van donderdagavond opnieuw problemen gekregen. Volgens UPC komt dat wederom door spamberichten die het e-mailverkeer van de klanten via de webmailservice Chello belemmeren. Het bedrijf heeft extra mensen opgeroepen om de storing te verhelpen.

Mogelijk maken de spammers gebruik van bestaande mailadressen van UPC's webmailservice Chello. Het is nog niet bekend wanneer de herhaalde problemen zijn verholpen.

Misschien moeten ze al die AT 386 toch eens inruilen!! :arrow: :mrgreen:

rene112

Re: Weer problemen UPC mailserver

Ongelezen bericht door rene112 »

raar heb er geen probleem mee hier in dordrecht
maar komt zeker door dat uw in 020 zit hihihihihi

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Onzin Renee, Ik woon bij Den Bosch en heb voortdurend last van haperend mail verkeer en meer spam dan normaal. :(

rene112

zo als ik all zij heb ik er geen last van

Henri42

Geplaatst op 28 Dec 2006 02:26 door rene112 -------------------------------------------------------------------------------
zo als ik all zij heb ik er geen last van

Fijn dat jij er geen last van hebt en de andere UPC gebruikers wel, als vervanger voor Laurent doe je het niet zo best.

rene112

hahah zeker een vriend van argo

Laurent

Ongelezen bericht door Laurent »

Aspro en cs is weer bezig geweest zie ik, van de mailstoringen heb ik niets gemerkt, zal wel weer een opgeblazen anti verhaal UPC van Aspro en inwoners zijn :(

Beertje02

Ongelezen bericht door Beertje02 »

Laurent,

Je was toch een paar weken weg hoe zou je dan wat gemerkt kunnen hebben van mailstoringen?, je hebt natuurlijk de mededeling dat je er niet zou zijn uit je duim gezogen net als je onzinnige UPC verhaaltjes.

bagger

Ongelezen bericht door bagger »

Niet reageren op Laurent. Laurent is een troll.
Een troll is een persoon die slechts tot doel heeft het zaaien van onrust en het krijgen van reacties en aandacht.

Een Troll blijft alleen actief als hij wordt gevoed. Het voeden van een Troll geschiedt door in de discussie mee te gaan, te reageren op wat de Troll argumenteert. Hoe meer er gereageerd wordt, hoe dikker een Troll wordt.

Een Troll verdwijnt indien hij onvoldoende wordt gevoed. Een Troll die niet wordt gevoed met discussies vermagert, zal het nog een aantal keren proberen, maar uiteindelijk verdwijnen.

Laurent

Aspro cs Bagger shiii ( ork) en andere inwonenden in Duizel,

Goh, natuurlijk kan ik op mijn vakantieadres inloggen bij UPC, jullie uiteraard niet met de KPN diensten. Neem een borrel en geniet van het leven door UPC. :) :D :D :D :) :) :) :)

wm1975

Ongelezen bericht door wm1975 »

kan bij kpn ook hoor laurent domme upc lover!!!!!

jor

Ongelezen bericht door jor »

Quote van chelloo.com...

Storing mailserver - UPDATE
« Gepost op: 21-Dec-06, 22:36:55 »

--------------------------------------------------------------------------------
Op dit moment, donderdagavond, is er helaas opnieuw een storing aan de mailserver. Het ophalen van de mail is op dit moment niet altijd mogelijk, zodra de storing is verholpen laten we dit direct weten.

Onze excuses voor dit ongemak, wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE Vrijdag 13.00:

De problemen met de mailserver van gisteravond, en ook vandaag, worden nog steeds veroorzaakt door excessieve hoeveelheden spam. Ter vergelijking: de afgelopen dagen is het mailverkeer 700 maal meer dan vorig jaar rond deze tijd. Pieken in het verkeer zijn vooral in de avonduren merkbaar voor gebruikers.

Inmiddels hebben wij maatregelen genomen om de spam onder controle te krijgen en wordt er aan een langdurige oplossing voor de toekomst gewerkt. Helaas kunnen wij niet garanderen dat de problemen met de mailserver volledig over zijn, wij blijven het netwerk monitoren en stellen alles in het werk om storingen te voorkomen.

« Laatste verandering: 22-Dec-06, 13:01:43 door Muxum-UPC »

=================================================

Hoewel ik alles van UPC gebruik en zelfs tevreden ben is het volkomen zinloos om storingen te gaan ontkennen die op hun eigen site staan. Dom en nog onjuist ook Laurent. :o. Storing is opgelost op 26 Dec jl...

Laurent

Hoewel ik alles van UPC gebruik en zelfs tevreden ben is het volkomen zinloos om storingen te gaan ontkennen die op hun eigen site staan. Dom en nog onjuist ook Laurent.

Het is prettig dat je tevreden bent, storingen bij UPC ontken ik niet, ik heb er geen last van gehad tijdens mijn afwezigheid van 1,5 week, inmiddels ben ik weer up to date. :) :o .

Laurent

:D :D :D :D

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om jullie een plezierig internet met UPC 2007 te wensen, ook aan de Duizelse gezelschap.

Ik ben een paar dagen afwezig en reageer woensdag wel weer. :idea: :lol:

Henri42

Van Laurent zijn afwezigheid zullen veel forumleden niet wakker liggen.

Is er ergens een onderzoekrapport met vergelijkingen in prijs-service en deelnemers tussen de verschillende aanbieders, ? Bedankt

agro

Ongelezen bericht door agro »

:lol: :lol: :lol: Die laurent toch, onderbreekt zijn vakantie om hier wat onzin te komen plaatsen, en dan doen alsof hij vanaf zijn vakantie adres via upc kan posten. :oops: :oops: :oops: Hoe debiel kan je zijn :roll: :roll: :roll:

Henri je zou eens kunnen kijken op www.bellen.com en dan bij de optie internet of internet + bellen, er staan diverse vergelijkingen mogelijk is is er iets bij wat je zoekt.
succes.

Henri42

Agro. een interessante website niet alleen voor vergelijkingen maar ook voor andere zaken, ik kan in dat overzicht UPC niet terug vinden.

agro

Ongelezen bericht door agro »

Henri je kan ook nog op volgende sites eens kijken ook deze zullen interesant zijn voor je.
www.internetten.nl
www.totaalwijzer.nl

succes toegewenst.

Gesloten