LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotelwaardecheck

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leonardodavinci

Hotelwaardecheck

Ongelezen bericht door leonardodavinci »

Eind oktober op een rustige donderdagmiddag liet mijn vrouw zich verrassen door een aardige jongeman aan de telefoon, die een prachtig aanbod had: de Hotelwaardecheck! Hij wist met een vlotte babbel ons banknummer te ontfutselen en enkele dagen later hadden we de Hotelwaardecheck in huis met brochure en een op een creditcard lijkend stuk plastic. Inmiddels was 71,45 euro afgeschreven.

Enfin om een lang verhaal kort te houden. Ik heb in een mailbericht kenbaar gemaakt dat we dit product niet wensten en de reactie was keurig en beleefd, stuurt u alles maar terug en we zorgen voor een nette afhandeling. inmiddels zijn we 6 weken en het nodige mailverkeer verder en heb ik nog steeds geen 71,45 euro op mijn bankrekening gezien.

Steeds is de reactie dat alles in goede orde is ontvangen en dat terugbetaling zsm volgt en dat het heel vreemd is dat dat nog niet is gebeurd.

Kortom volgens mij kan ik fluiten naar mijn geld. Het bedrijf verschuilt zich achter een antwoordnummer, maar enig zoekwerk bij de kvk levert het adres en de bedrijfsnaam op:
Tradicom Holding
Worldwide bookers
Kennemerstraat 143
1851 CD Heiloo

Ik vraag me af wie een vergelijkbare ervaring heeft met deze oplichtersbende en wat ik hieraan kan doen.

MAXIEM

Re: Hotelwaardecheck

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag leonardodavinci,

Gewoon zelf (gratis) een incassobureau inschakelen.

Info:

Incassobureau voor particulieren e.a.:

Het komt geregeld voor dat particulieren (de gewone consument dus) niet bij een incasso-bureau terecht kunnen als ze een vordering op een andere particulier of firma hebben. Bij onderstaand incasso-bureau kunnen ze dan wél terecht. Dit incasso-bureau werkt op basis van no cure no pay tot aan een maximum van € 750,-. Daarboven betaal je maar € 29,50 en altijd na overleg andere kosten.

Contactgegevens Nedincasso

Nedincasso
Postbus 95
6800 AB
Arnhem

Bezoekadres:
Nieuwe Stationsstraat 10
6811 KS Arnhem

http://www.nedincasso.nl/

Algemeen tel: +31 (0) 26 - 3724 404
Fax: +31 (0) 26 - 3723 360
Intake contactpersoon +31 (0) 26 - 3724 508 (dhr. Zweers)
Email: [email protected]

Overige
KvK Handelsregister 09 14 63 32
BTW nummer NL 8139.70.209.B01

Sukses, groetem, Maxiem.

leonardodavinci

Dank je maxiem. Vandaag heb ik ze ingeschakeld. Ben benieuwd.
Hotelwaardechecque meldt mij dat op 8 december de betaling is verwerkt. Daarklopt dus niks van, want nog steeds (heden 18 december) niets op mijn rekening gezien.
M.

leonardodavinci

Dat was een goed idee, na aanmaning door Nedincasso heeft Hotelwaardecheque betaald. Ben benieuwd of ze ook de incassokosten gaan betalen

Gesloten