beste mensen met problemen
Wij hebben in juni 2004 twee tafels gekocht bij sanders in groningen
na 1 jaar kwamen de eerste problemen. De service monteur is geweest zou een nieuwe tafel krijgen. Is ook gebeurd helaas met de verkeerde poten, deze waren van hout ik had ze van metaal. Nieuwe poten besteld
maar je raad het al de poten waren beschadigd plus het glasblad.
Helaas voor ons zat het niet meer in de collectie , maar er werd apart een tafel voor ons gemaakt. Maar helaas voor ons bij de levering de verkeerde poten. Ze hebben alles weer mee retour genomen. Er zou nieuwe komen ,ja dat kwam maar helaas alleen de poten.
Voorstel van de meubelman om maar nieuwe tafels uit te zoeken.
Hoera jippie nu zal alles wel goed komen.
levertijd 4 maanden maar we houden hoop,na die levertijd kregen we bericht het lijsteen van de tafels is verschillend moet opnieuw besteld worden, accoord we blijven wachten.
Op 23 november 2006 zijn de tafels geleverd maar helaas twee verschillende soorten lijsteen. Op het moment dat ik dit schrijf heb ik net weer een telefoontje gepleegd waar de lijsteenbladen zijn de telefoniste weet het niet, maar in het systeem staat een ruiling op 31 december,
heb haar maar verteld dat dat op een zondag is en ze vast niet zullen komen dus volgende week maar weer bellen.
Een wachtende
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] na ruim twee jaar
Re: na ruim twee jaar
Hallo,
wat is nu het probleem?
Het is nog geen 31 december.
wat is nu het probleem?
Het is nog geen 31 december.
-
Re: na ruim twee jaar
Ik vind dat Sanders, ondanks dat er kennelijk fouten worden gemaakt, behoorlijk servicegericht bezig is.
Een monteur langssturen voor een tafel (!), nieuwe tafel leveren, andere poten naleveren, apart een nieuwe tafel maken, poe poe.
Je mag beide handen dichtknijpen dat het bedrijf zich zo voor je inzet!
En natuurlijk duurt het lang, het speciaal voor jou (!) maken van een tafel. Als je vandaag nog een tafel wilt ga je maar naar Ikea.
Een monteur langssturen voor een tafel (!), nieuwe tafel leveren, andere poten naleveren, apart een nieuwe tafel maken, poe poe.
Je mag beide handen dichtknijpen dat het bedrijf zich zo voor je inzet!
En natuurlijk duurt het lang, het speciaal voor jou (!) maken van een tafel. Als je vandaag nog een tafel wilt ga je maar naar Ikea.