LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niks.....
Re: niks.....
Volgens mij is een mondelinge afspraak wel degelijk bindend. Ik denk dat ook hier geldt dat je binnen 7 werkdagen van de koop mag afzien.
ik denk dat ze bij rechtshulp hetzelfde zeggen. Als u iets koopt via de telefoon dan heeft u een mondelinge afspraak gemaakt en deze is dus bindend. Helaas pindakaas.
Ja, mondelijke overeenkomst is bindend. Echter de tegen partij kan daar alleen rechten aan ontlenen indien deze kan bewijzen dat deze is gedaan.
Echter is er de uitweg van ontbinding binnen zeven werkdagen na ontvangst van het product. De winkel mag daar voor geen boete rekenen, maar over annuleren voor de ontvangst zegt de wet niets explectiet.
Echter is er de uitweg van ontbinding binnen zeven werkdagen na ontvangst van het product. De winkel mag daar voor geen boete rekenen, maar over annuleren voor de ontvangst zegt de wet niets explectiet.
Inderdaad, probeer maar eens een kerstdiner af te zeggen...Ja, mondelijke overeenkomst is bindend. Echter de tegen partij kan daar alleen rechten aan ontlenen indien deze kan bewijzen dat deze is gedaan.